Diferente pentru ghid-adaugare-interactive intre reviziile #2 si #3

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

h2. Ghidul de adaugare al problemelor interactive
De a lungul ghidului vom folosi exemple din problema "cbinteractiv":https://infoarena.ro/problema/cbinteractiv.
Problemele interactive se folosesc de un program grader si de un program interactor. Atunci cand este evaluata problema pe infoarena programul interactor este linkuit impreuna cu sursa
 
De-a lungul ghidului vom folosi exemple din problema "cbinteractiv":https://infoarena.ro/problema/cbinteractiv.
Problemele interactive se folosesc de un program grader si de un program interactor. Atunci cand este evaluata problema pe infoarena, programul interactor este linkuit impreuna cu sursa voastra de catre programul connect ("o scurta prezentare a programului connect":https://www.infoarena.ro/documentatie/tutorial)
 
Graderul si interactorul au in comun verdictele posibile de evaluare (enum Status) si o constanta pentru verificarea integritatii fisierului de iesire.
Aceasta constanta de verificare a integritatii este necesara deoarece graderul si interactorul comunica la randul lor printr-un fisier care poate fi (dar nu ar trebui) sa fie accesat si de catre sursa concurentului. Pentru a combate aceasta problema posibila exista o solutie foarte usor de implementat, anume interactorul afiseaza un numar secret si verdictul sau in fisierul comun, iar graderul verifica daca numarul din fisier coincide cu numarul sau secret. *Exemplele de grader/interactor pentru problema cbinteractiv au alte constante de verficare fata de graderul/interactorul real.* *Nu faceti graderele reale din probleme publice deoarece exista riscul ca _cineva_ sa incerce sa le sparga.*
 
Graderul comunica mai departe cu monitorul de evaluare prin _stdout_ si _stderr_. Pe _stdout_ el transmite punctajul, iar pe _stderr_ transmite mesajul de evaluare.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.