Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: Grafica Code::Blocks  (Citit de 12825 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
Deny95
Strain


Karma: 1
Deconectat Deconectat

Mesaje: 4



Vezi Profilul
« : Aprilie 09, 2013, 22:28:56 »

Buna seara! Am descarcat biblioteca graphics.h, am mutat tot ce trebuia in include si respectiv in lib, am urmat si pasii din Code:Blocks (Project--->Buid Options--->Linker settings si am scris la other linker options: -lbgi -lgdi32 -lcomdlg32 -luuid -loleaut32 -lole32, iar in stanga adresa fisierului libbgi.a) si totusi nu merge.
Cand dau sa ruleze asta:
Cod:
#include <graphics.h>
#include <iostream>
using namespace std;
int main() {
  int gdriver = DETECT, gmode;
  initgraph(&gdriver, &gmode, "");
  if (graphresult()) {
   cout<<"Tentativa nereusita ...";
  }
  else {
   cout<<"Totul functioneaza corect, afisez!";
   setcolor(RED);
   moveto(0,0);
   lineto(getmaxx(),getmaxy());
  }
  cout<<endl<<"Apasa o tasta pentru a inchide...";
  getch();
  return 0;
}
mi se deschide o noua fila (graphics.h) in care scrie ceva (vreo 360 de randuri) de genul:
Cod:
void outtextxy(int x, int y, char *textstring);
void settextjustify(int horiz, int vert);
void settextstyle(int font, int direction, int charsize);
void setusercharsize(int multx, int divx, int multy, int divy);
int textheight(char *textstring);
int textwidth(char *textstring);
(+multe altele).
Unde este problema? Daca cineva poate sa ma indrume in ale "graficii", il sa ma contacteze Cry!
« Ultima modificare: Aprilie 11, 2013, 08:18:56 de către Andrei Grigorean » Memorat
puscasuEmanuel
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Aprilie 11, 2013, 21:05:26 »

Salut!

Ce ti s-a deschis tie acolo nu ne este de prea mult ajutor pentru ca e doar header-ul bibliotecii. Informatia importanta e Build log-ul (o fereastra mica in josul ecranului; daca nu-ti apare apasa pe F2). Da un copy/paste si pune-l aici.

Acum niste sfaturi. Biblioteca graphics e cam veche(am citit ca se folosea cu Turbo C++). Exista o versiune buna pentru compilatoare moderne si o poti descarca aici. La fel, copii winbgim.h, graphics.h in folderul include si libbgi.a in lib. Nu mai trebuie sa faci setari pentru linker.

Totusi eu iti recomand o biblioteca moderna si mai usor de folosit(folosita si de multi in ultimul timp), SFML. Tre' sa apara versiunea 2.0 in cateva saptamani, pana atunci descarca versiunea 2RC.
Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines