Pagini: 1 ... 3 4 [5]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: 024 Sume  (Citit de 39593 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
otniel
Strain
*

Karma: -13
Deconectat Deconectat

Mesaje: 49



Vezi Profilul
« Răspunde #100 : Februarie 15, 2014, 17:08:37 »

cum as putea afla numerele dupa ce aflu numarul de numere din fisierul de iesite?
Memorat
ionut98
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 44



Vezi Profilul
« Răspunde #101 : Februarie 16, 2014, 19:19:08 »

 vezi diferenta dintre primele doua numere si iti dai tu seama dupa aia

apropo cum ai aflat numaru de elemente???
Memorat
otniel
Strain
*

Karma: -13
Deconectat Deconectat

Mesaje: 49



Vezi Profilul
« Răspunde #102 : Februarie 17, 2014, 18:13:01 »

pai am obs faptul ca daca ai 6 numere in fisierul de iesire o sa faci sume de 5+4+3+2+1 si iti dau 15 perechi cum este in cel de intrare si am mai facut ceva obs si am reusit sa il aflu cate numere vor fi in cel de iesire folosindu-ma de cel de intrare
Memorat
otniel
Strain
*

Karma: -13
Deconectat Deconectat

Mesaje: 49



Vezi Profilul
« Răspunde #103 : Februarie 17, 2014, 18:13:42 »

pai am obs faptul ca daca ai 6 numere in fisierul de iesire o sa faci sume de 5+4+3+2+1 si iti dau 15 perechi cum este in cel de intrare si am mai facut ceva obs si am reusit sa il aflu cate numere vor fi in cel de iesire folosindu-ma de cel de intrare. acuma sper ca este bine gandirea altfel corecteaza-ma ca sa refac.
Memorat
ionut98
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 44



Vezi Profilul
« Răspunde #104 : Februarie 19, 2014, 11:07:38 »

ms de idee e foarte buna  Thumb up
Memorat
gutam97
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1



Vezi Profilul
« Răspunde #105 : Februarie 25, 2014, 16:48:33 »

#include<iostream>
#include<fstream>
using namespace std;
ifstream f("sume.in");
ofstream g("sume.out");
int i,x,n,v[30000],y,z,t,r,a;
int main()
{
    f>>n;
    for(i=1;i<=n;i++)
        f>>v;
        x=n;
        while(x!=0)
        {r++;
        x=x-r;}
        r=r+1;
    if(x<0)
        g<<-1;
    else
    {y=v[1];
    z=v[r];
    t=v[2];
    t=t-z;
    a=y+t;
    a=a/2;
    g<<r<<'\n'<<a<<" ";
    for(i=1;i<=r-1;i++)
        g<<v-a<<" ";}}
stie cineva de ce iau 0 ..pe exemplu merge Yahoo!  Angry Brick wall
Memorat
ionut98
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 44



Vezi Profilul
« Răspunde #106 : Februarie 25, 2014, 17:22:44 »

daca schimbi din while in care aflii nr de cifre din sirul intial
in lac de x!=0 cu x<=0
ar trebui sa iei 10 puncte
Memorat
Alexie
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1



Vezi Profilul
« Răspunde #107 : Mai 23, 2014, 09:30:20 »

In 2013 parca problema a fost imbunatatita nu ? Numerele citite fiind acum perechi aleatori

Inainte numerele erau: de exemplu pt 4:   x1+x2 x1+x3 x1+x4 apoi x2+x3 x2+x4 si in final x3+x4
Intrebarea mea este: tot pentru 4 sunt complet aleatorii (x3+x4 x1+x3 x2+x4 ..etc) sau sunt la fel ca inainte, grupate ? dar totusi aleatori (x1+x3 x1+x2 x1+x4 si dupa x2+x4 x2+x3 si in final x3+x4)

Daca nu, problema este tot de o stea ?
Memorat
corinuta48
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1



Vezi Profilul
« Răspunde #108 : Decembrie 12, 2014, 16:30:05 »

Nu inteleg...
Ce perechi??? Brick wall Annoyed
Memorat
ionut98
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 44



Vezi Profilul
« Răspunde #109 : Aprilie 18, 2015, 16:57:45 »

sa vad daca am inteles corect acum ordinea elementelor din fisierul de intrare nu mai este x1+x2,x1+x3,x1+x4,x2+x3,x2+x4 ...

ci poate fi in orice ordine aleatoriu sau e doar o alta ordine?
Memorat
AlexandruValeanu
Vorbaret
****

Karma: 29
Deconectat Deconectat

Mesaje: 167



Vezi Profilul
« Răspunde #110 : Aprilie 18, 2015, 18:47:08 »

Orice ordine.
Memorat
ionut98
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 44



Vezi Profilul
« Răspunde #111 : Aprilie 19, 2015, 08:25:54 »

imi explica cineva cum ar trebui sa gasesc ordinea corecta?
Memorat
andreigelu
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1



Vezi Profilul
« Răspunde #112 : Aprilie 25, 2015, 10:59:56 »

Exista vreo problema daca le afisezi in alta ordine decat cea initiala ? ( adica le gasesc pe toate ,dar nu-mi dau seama cum sa le aranjez ca la inceput )
Memorat
Vada
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1



Vezi Profilul
« Răspunde #113 : August 29, 2015, 17:42:47 »

Am lasat si eu o rezolvare .... oricum as testa-o imi da rezultatul corect dar cand o urc aici imi da 0 puncte am verificat-o si cu exemplele de aici am generat si numere trece orice test aici ia 0 puncte si-mi zice WA


Cod:

int main() {

int numere ;
fin >> numere;
numere = numere * 2;
//ax^2 + bx + c = 0;
//x^2 - x - numere = 0;
int x1 = (1 + sqrt(1 + 4 *(double) numere)/2);
int myArray[225];
int ab = 0;
int bc = 0;
int ac = 0;
int z  = 0;
fout << x1 << "\n";
for (int i = 1; i <=x1 ; i ++) {
fin >> myArray[i-1];


if (i == 1){
ab = myArray[i-1];
}else if (i == 2){
ac = myArray[i-1];;
}else if(i == x1){
bc = myArray[i-1];;
}
}
int a = (ab + ac - bc)/2;
fout << a << " ";
for (int y = 1 ; y < x1;y++) {

fout << myArray[y-1] - a << " ";;

}

return 0;
}


 


nu pot sa-mi dau seama ce este gresit .. scuze daca este prea evident si eu chiar nu vad o "banalitate"
Memorat
MareSite
Strain


Karma: -3
Deconectat Deconectat

Mesaje: 10



Vezi Profilul
« Răspunde #114 : Decembrie 07, 2015, 19:11:18 »

Sincer, eu personal urasc problemele care par de mate xD
Memorat
Vally77
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1



Vezi Profilul
« Răspunde #115 : Ianuarie 26, 2016, 15:09:03 »

Se face cumva cautare binara dupa primul element(cel mai mic)?
Memorat
attilab97
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1



Vezi Profilul
« Răspunde #116 : Mai 12, 2016, 21:28:53 »

Poate sa imi dea cineva o idee cum sa incep problema daca sumele sunt date in ordine aleatoare? Brick wall
Memorat
Pagini: 1 ... 3 4 [5]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines