Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: Envelope  (Citit de 1824 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
crushack
De-al casei
***

Karma: 23
Deconectat Deconectat

Mesaje: 108



Vezi Profilul
« : Iunie 08, 2011, 22:39:00 »

Salut, stie cineva unde gasesc informatii despre algoritmul de Envelope ? ( Upper-Envelope , Lower-Envelope ) Tocmai am dat peste termen si mi se pare interesant Very Happy
Memorat
Oancea.Catalin
Client obisnuit
**

Karma: -3
Deconectat Deconectat

Mesaje: 75



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Iunie 09, 2011, 08:18:28 »

Te referi la "Upper Envelope of Segments"?
Memorat
gabitzish1
Moderatori infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 321
Deconectat Deconectat

Mesaje: 926



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Iunie 09, 2011, 08:57:56 »

Cauta sa vezi daca gasesti descrierea solutiei la problema Forum de la runda 1 .campion 2009.
Memorat
crushack
De-al casei
***

Karma: 23
Deconectat Deconectat

Mesaje: 108



Vezi Profilul
« Răspunde #3 : Iunie 09, 2011, 09:52:05 »

Ma refer la Envelope in general Very Happy.

Poi de la problema aia am aflat de asta si m-a lasat rece   Brick wall ca nu explica cum se face envelope Very Happy
Memorat
MciprianM
Nu mai tace
*****

Karma: 87
Deconectat Deconectat

Mesaje: 324



Vezi Profilul
« Răspunde #4 : Iunie 09, 2011, 14:09:43 »

Dupa o cautare pe google am gasit destul de multe rezultate. Gandeste-te la o multime de curbe(marcate intr-un sistem de coordonate) si ca aceste curbe reprezinta niste ziduri inalte dupa care nu poti vedea nimic. Apoi gandeste-te ca te plimbi pe axa Ox de la minus infinit la plus infinit si te uiti pe o directie paralela cu Oy, sensul inspre y. Toate punctele pe care le vezi formeaza lower envelope. Pentru upper envelope, faci ceva similar pe o dreapta paralela cu oX, aflata undeva la infinit, doar ca de data asta te uiti in jos.
Putin formal lower envelope L = { (x,y)|x in R && (x,y) e pe o curba din cele date si y minim }
Edit: Si un link: http://www.cgal.org/Manual/3.3/doc_html/cgal_manual/Envelope_2/Chapter_main.html
Memorat
crushack
De-al casei
***

Karma: 23
Deconectat Deconectat

Mesaje: 108



Vezi Profilul
« Răspunde #5 : Iunie 09, 2011, 22:23:14 »

Aaa Very Happy am inteles.
Da tot nu stiu cum s-o fac in O(1) adica, sti vre-un site sa spuna cum se foloseste?
Memorat
CezarMocan
Nu mai tace
*****

Karma: 252
Deconectat Deconectat

Mesaje: 567



Vezi Profilul
« Răspunde #6 : Iunie 12, 2011, 16:36:29 »

Problema Forum se poate rezolva si cu Diagrame Voronoi (trebuie sa gasesti celula Voronoi a punctului (0, 0) si apoi pentru fiecare query sa verifici daca punctul se afla in celula). Am prezentat asta la lot, daca vrei mai multe detalii / sursa spune.
Memorat
crushack
De-al casei
***

Karma: 23
Deconectat Deconectat

Mesaje: 108



Vezi Profilul
« Răspunde #7 : Iunie 13, 2011, 13:30:17 »

Poti sa clarifici , pls ?
Cum gasesti elementele dominante ( ca in problema terenuri Very Happy ) ale punctului (0,0) ?
Memorat
CezarMocan
Nu mai tace
*****

Karma: 252
Deconectat Deconectat

Mesaje: 567



Vezi Profilul
« Răspunde #8 : Iunie 13, 2011, 14:18:32 »

Citeste putin aici, explica bine principiul dualitatii si diagramele Voronoi. Pe scurt, celula Voronoi a punctului (0, 0) reprezinta locul geometric al punctelor care sunt mai apropiate de el decat de celelalte N puncte, si are forma unui poligon convex (posibil deschis). Se poate determina in O(N log N) folosind dualizarea si o infasuratoare convexa. Sper sa iti fie de folos, daca mai ai intrebari nu ezita sa le pui!
Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines