Pagini: 1 [2]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: 043 Boom  (Citit de 10452 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
pauldb
Nu mai tace
*****

Karma: 821
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.901



Vezi Profilul
« Răspunde #25 : Mai 02, 2013, 12:41:48 »

De ce nu generezi tu testele si sa ne ceri doar rezultatul corect? E tare neconvenabil sa ne gandim noi ce ai fi putut tu gresi si sa generam teste cu astfel de exemple.
« Ultima modificare: Mai 02, 2013, 18:05:01 de către Paul-Dan Baltescu » Memorat

Am zis Mr. Green
assa98
Strain
*

Karma: -19
Deconectat Deconectat

Mesaje: 33



Vezi Profilul
« Răspunde #26 : Mai 03, 2013, 11:02:20 »

ok. Imi cer scuze. Pentru
Cod:
10 6
20 3 1 2 3
20 3 2 3 4
5 1 4
5 1 5
10 4 7 8 9 10
17 3 5 6 7

e bun:

Cod:
77
6
2
4
5
6
4
2
??
Memorat
pauldb
Nu mai tace
*****

Karma: 821
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.901



Vezi Profilul
« Răspunde #27 : Mai 03, 2013, 11:48:35 »

Iti da bine.
Memorat

Am zis Mr. Green
AlexandruValeanu
Vorbaret
****

Karma: 29
Deconectat Deconectat

Mesaje: 167



Vezi Profilul
« Răspunde #28 : August 31, 2013, 11:25:49 »

Am si eu o nelamurire despre cum se formeaza graful. Eu am incercat sa parcurg toate nodurile de la 0->2n-1 si pentru fiecare nod aflu vecini are cam asa:
Cod:
for ( int i = 0; i < ( 1 << N ); ++i )
    {
        for ( int j = 1; j <= M; ++j )
        {
            int nod = i | sarje[j].nr;

            node x = { nod, sarje[j].P };
            G[i].push_back( x );
        }
    }
Problema este ca atunci cand fac Dijkstra de la 0 la 2n-1, pe exemplu imi da 3(de la nodul 0 folosind sarja 1 merge in 5 si din 5 folosind sarja 2 merge in 7). Am gresit modul de constructie al grafului sau imi scapa altceva...?
Memorat
sebinechita
Strain


Karma: 1
Deconectat Deconectat

Mesaje: 4



Vezi Profilul
« Răspunde #29 : Noiembrie 13, 2014, 20:59:42 »

Salut. Am facut problema de 100 dar am o nelamurire. Very Happy Am doua surse care iau 100, una cu heapuri de mana optimizate pe biti si cealalta care foloseste priority_queue din STL. Cool Siiii spre surprinderea mea sursa cu heapuri merge muuult mai greu decat aia cu PQ...ca sa nu mai vorbim de memorie care ii dubla. Memoria sa zicem ca o inteleg deoarece presupun ca o sa am pe teste random, relativ putine noduri in heap la un moment dat. Dar heapurile de mana nu ar trebui sa mearga mai rapid?!? Brick wall  Huh
Memorat
Pagini: 1 [2]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines