Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: 546 Polig  (Citit de 1931 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
astronomy
Nu mai tace
*****

Karma: 204
Deconectat Deconectat

Mesaje: 492



Vezi Profilul
« : Octombrie 07, 2007, 16:03:04 »

Aici puteţi discuta despre problema Polig.
Memorat
filipb
Nu mai tace
*****

Karma: 232
Deconectat Deconectat

Mesaje: 929



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Decembrie 15, 2007, 14:50:02 »

Am citit articolul cu solutii si imi este ceva neclar la aceasta problema.
Daca retin ultimele 2 puncte pot intr-adevar sa verific ca niciodata sa nu ma intorc mai mult de 180 de grade ( oricare 3 puncte sa formeze un unghi < 180 ). Cu toate acestea, linia poligonala care se poate forma poate sa se intersecteze si nu se mai formeaza un poligon convex.

Iata o imagine elocventa:
http://infoarena.ro/problema/polig?action=download&file=desen.jpg

Se observa ca fiecare unghi dintre 3 puncte consecutive e < 180, si totusi ce se formeaza nu e poligon convex.
Imi scapa mie ceva? In conditiile astea, cum s-ar mai rezolva problema?

Cum pot sa pun o imagine direct pe forum ca sa fie mai usor de vazut? Am incercat sa atasez o imagine si dupa aia ce cale trebuie sa ii pun?
Memorat
wefgef
Nu mai tace
*****

Karma: 1049
Deconectat Deconectat

Mesaje: 3.008


razboinicu' luminii


Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Decembrie 15, 2007, 14:56:09 »

Ai dreptate Buru Tongue.
Memorat

omului i-au fost date instinctele pentru a supravietui, nu pentru a fi sclavul lor.
DITzoneC
Nu mai tace
*****

Karma: 301
Deconectat Deconectat

Mesaje: 962



Vezi Profilul
« Răspunde #3 : Decembrie 15, 2007, 15:11:19 »

Am impresia ca daca parcurgi punctele sortate dupa x (sa zicem), nu poti sa ajungi la constructia aia.
Memorat
astronomy
Nu mai tace
*****

Karma: 204
Deconectat Deconectat

Mesaje: 492



Vezi Profilul
« Răspunde #4 : Decembrie 15, 2007, 15:29:31 »

Atentie, toate punctele au coordonata y > 0 si tu faci dinamica dupa ce sortezi punctele dupa unghiul cu axa Ox. Desenul tau nu respecta conditiile astea si cred ca solutia descrisa in articol este corecta.
Memorat
filipb
Nu mai tace
*****

Karma: 232
Deconectat Deconectat

Mesaje: 929



Vezi Profilul
« Răspunde #5 : Decembrie 15, 2007, 15:52:26 »

Citat
toate punctele au coordonata y > 0

 Shocked

Din moment ce au fost atatea punctaje maxime stiam ca solutia oficiala e corecta, insa nu stiam ce imi scapa mie.
Memorat
ciprianf
De-al casei
***

Karma: 11
Deconectat Deconectat

Mesaje: 104



Vezi Profilul
« Răspunde #6 : Decembrie 16, 2010, 18:40:09 »

In articolul cu solutii se precizeaza si despre o solutie in N^2 log N, insa nu imi dau seama cam care ar fi aceasta. O stie cineva?
« Ultima modificare: Decembrie 16, 2010, 18:45:45 de către Farcasanu Alexandru Ciprian » Memorat
freak93
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 342
Deconectat Deconectat

Mesaje: 819



Vezi Profilul
« Răspunde #7 : Decembrie 17, 2010, 08:26:35 »

Am sa-ti dau un hint pentru solutia N ^ 2 log N, ar fi cam aiurea sa postez rezolvarea. Se pastreaza dinamica initiala. Trebuie sa observi ca daca notezi cu A multimea k-urilor din care poate provine dinamica[ i ][ j ] si cu B multimea k-urilor din care poate provine dinamica[ i ][ j' ] atunci A este inclus in B sau invers.
Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines