Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: 805 Gminmax  (Citit de 3271 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
wefgef
Nu mai tace
*****

Karma: 1049
Deconectat Deconectat

Mesaje: 3.008


razboinicu' luminii


Vezi Profilul
« : Februarie 15, 2009, 13:35:00 »

Aici puteti discuta despre problema Gminmax.
Memorat

omului i-au fost date instinctele pentru a supravietui, nu pentru a fi sclavul lor.
Mishu91
Nu mai tace
*****

Karma: 169
Deconectat Deconectat

Mesaje: 751



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Martie 05, 2009, 11:30:34 »

Am rezolvat problema folosind arbori de intervale, dar solutia cu N liste nu am prea inteles-o. Ce tin defapt in acele liste si cum le actualizez la fiecare pas. Puteti detalia putin, va rog Very Happy
Memorat
gcosmin
Nu mai tace
*****

Karma: 205
Deconectat Deconectat

Mesaje: 307



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Martie 05, 2009, 12:43:45 »

Am modificat. Sper ca acum se intelege mai bine
Memorat
Mishu91
Nu mai tace
*****

Karma: 169
Deconectat Deconectat

Mesaje: 751



Vezi Profilul
« Răspunde #3 : Martie 05, 2009, 12:54:34 »

Mersi Very Happy
Memorat
Robytzza
De-al casei
***

Karma: -49
Deconectat Deconectat

Mesaje: 129



Vezi Profilul
« Răspunde #4 : Mai 04, 2009, 20:38:09 »

e ceva special cu testu 7? Brick wall
« Ultima modificare: Mai 04, 2009, 21:18:00 de către Ionescu Robert Marius » Memorat
DraStiK
Nu mai tace
*****

Karma: 131
Deconectat Deconectat

Mesaje: 207



Vezi Profilul
« Răspunde #5 : Februarie 19, 2010, 19:58:47 »

Am o întrebare, asupra unei soluții alternative:

Țin un heap ordonat după gradele nodurilor, și la fiecare pas scos din heap nodul cu grad minim, ii actualizez vecinii, si apoi verific dacă gradul nodului din vârful heap-ului este o îmbunatățire a soluției.

Este greșită soluția asta?
Memorat
Mishu91
Nu mai tace
*****

Karma: 169
Deconectat Deconectat

Mesaje: 751



Vezi Profilul
« Răspunde #6 : Februarie 19, 2010, 20:46:57 »

Ai grijă să refaci heap-ul pentru fiecare vecin actualizat. Dacă folosești priority_queue sau heap din STL nu va merge treaba.
Memorat
DraStiK
Nu mai tace
*****

Karma: 131
Deconectat Deconectat

Mesaje: 207



Vezi Profilul
« Răspunde #7 : Februarie 19, 2010, 21:07:33 »

Poți sa îmi explici mai pe larg de ce priority_queue din STL nu merge?

Chiar îmi place structura asta. Și chiar vroiam sa întreb cum exact își face update-ul.
« Ultima modificare: Februarie 19, 2010, 21:24:15 de către Oprica Dragos » Memorat
Mishu91
Nu mai tace
*****

Karma: 169
Deconectat Deconectat

Mesaje: 751



Vezi Profilul
« Răspunde #8 : Februarie 19, 2010, 21:14:04 »

Ideea este că el își face update-ul doar dacă inserezi un element, dar dacă modifici valorile heapul nu se va reface, iar vârful heapului nu este garantat cel mai mic element. Sper să nu greșesc.
Memorat
avram_florin
Strain


Karma: -1
Deconectat Deconectat

Mesaje: 10



Vezi Profilul
« Răspunde #9 : Aprilie 11, 2011, 15:16:22 »

imi poate spune si mie cineva ce e gresit in rezolvarea mea.
Cod:
for( i = 1 ; i <= N ; i++ )
update(1,1,N,i,gr[ i ]);
int nod,grmax,noduri,nrn;
noduri = N;
grmax = Arb[1].grad;
nrn = N;
while( noduri-- )
{
nod = Arb[1].nod;
update(1,1,N,nod,INF);
if( Arb[1].grad > grmax )
{
grmax = Arb[1].grad;
nrn = noduri;
}
vector<int>::iterator it;
for( it = G[nod].begin() ; it != G[nod].end() ; ++it )
update(1,1,N,*it,--gr[*it]);
}
printf("%d %d\n" , grmax , nrn );
Foloseste tagul [ code ] ... [ / code ]
« Ultima modificare: Aprilie 11, 2011, 15:21:50 de către Mircea Dima » Memorat
Kira96
Client obisnuit
**

Karma: 36
Deconectat Deconectat

Mesaje: 69



Vezi Profilul
« Răspunde #10 : Decembrie 02, 2014, 21:24:10 »

http://www.infoarena.ro/job_detail/1281129

"user.cpp:65:21: warning: unused variable ‘c***t’ [-Wunused-variable]"

Asa se vorbeste?  Shame on you
Memorat
patrutoiuandrei
Strain


Karma: -3
Deconectat Deconectat

Mesaje: 9



Vezi Profilul
« Răspunde #11 : Decembrie 06, 2015, 16:46:39 »

a luat cineva 100 pct cu solutia cu heapuri? eu am implementat manual si am MlogN dar iau tle pe 4 teste
Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines