Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: My FAQ :P  (Citit de 1343 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
warchildmd
Strain


Karma: 1
Deconectat Deconectat

Mesaje: 10



Vezi Profilul
« : Mai 03, 2009, 14:31:52 »

Daca se poate o sursa cu un graf pastrat cu ajutorul listelor de adiacenta si pe care se pot efectua functii ca afisare, stergere, adaugare, etc... Smile si cat de cat explicata Smile ms

« Ultima modificare: Mai 06, 2009, 19:54:22 de către Mihai Burduja » Memorat
alexandru92
Nu mai tace
*****

Karma: -191
Deconectat Deconectat

Mesaje: 496



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Mai 03, 2009, 17:02:58 »

Ai putea citi http://infoscience.3x.ro/c++/grafuri_liste_de_vecini.htm
Memorat
warchildmd
Strain


Karma: 1
Deconectat Deconectat

Mesaje: 10



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Mai 03, 2009, 20:42:22 »

multumesc... in sfarsit am inteles  Dancing
Memorat
warchildmd
Strain


Karma: 1
Deconectat Deconectat

Mesaje: 10



Vezi Profilul
« Răspunde #3 : Mai 04, 2009, 20:10:49 »

puteti sa imi spuneti dc nu merge si cum sa repar?

Cod:
typedef struct nod
{
    int inf;
    nod *urm;
}L[30];
...
nod *pNode=L[node]; //lista_adiacenta.cpp|34|error: expected primary-expression before '[' token

declararea
Cod:
nod L[NMAX];
deasemenea imi da eroare ca nod is not a type...
Memorat
sima_cotizo
Nu mai tace
*****

Karma: 219
Deconectat Deconectat

Mesaje: 596



Vezi Profilul
« Răspunde #4 : Mai 04, 2009, 20:38:40 »

Ai facut o chestie dubioasa la declararea structului, o combinatie intre C si C++. Daca folosesti C++ nu mai pune typedef, daca folosesti C cred ca e ceva de genul:
Cod:
typedef struct { ... } nod;

nod L[30];

In plus, pNode e pointer la tip "nod", dar L[] nu contine pointeri. Ar trebui sa fie asa:
Cod:
nod *pNode=L+node; // sau &(L[node])

Sau poate ai gresit la declararea initiala:
Cod:
nod* L[30];
...
nod *pNode = L[node];
« Ultima modificare: Mai 04, 2009, 20:45:47 de către Sima Cotizo » Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines