Dupa mine, decodificarea din Cod Pruffer e exact genul de lucru care nu are ce cauta in Arhiva Educationala. E
mult mai folositor daca te gandesti la ea ca puzzle, singur, decat sa-l iei de-a gata ca ceva ce se presupune ca e basic knowledge, aparent.
Arhiva educationala si-a construit imaginea unei colectii de algoritmi clasici. Se impune ideea ca sunt si foarte folositi, dar si destul de greu de gasit fara ajutor (Intr-adevar, nu trebuie sa reinventam roata si sa incepi sa cauti algoritm pentru flux. O sa dureze.).
Decodificarea din Cod Pruffer nu e nicuna din chestiile astea. Nu e deloc vorba ca 'nu-mi trebuie fiindca nu se da la ONI'. E vorba ca daca muti un algoritm de la categoria 'obscuritati descoperite facand problema 24565 de pe PKU' la categoria 'Algoritmi clasici' lumea pur si simplu nu o sa-l digere cum trebuie. E o exagerare bineinteles, dar catre asta se tinde.
Poti invata un copil de a 7-a formule de integrare. Dar daca crede ca a invatat analiza, n-ai rezolvat nimic.
http://infoarena.ro/training-pathLista asta e foarte buna

Iei contactul cu lucruri de care nu ai auzit si poti sa faci putin research.
P.S Codurile Pruffer si ideea de a realiza bijectii in scopul numararii in general sunt foarte tari. Google'em.