Pagini: 1 [2] 3 4   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: 011 Copaci  (Citit de 35395 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
junior
Strain
*

Karma: 20
Deconectat Deconectat

Mesaje: 42



Vezi Profilul
« Răspunde #25 : Aprilie 21, 2005, 21:07:37 »

Eu calculez nr de copaci cu teorema lui pick, cum ati zis si voi. Calculez aria, apoi nr de puncte de pe laturi si etc. Insa, iau WA pe primele 2 teste. Care sa fie problema? Sa fie din cauza ariei pe care nu am implementat-o cum zicea bogdan2412, ci cu determinanti? Sau testele respective au un caz special pe care eu nu l-am vazut?
Memorat
filipb
Nu mai tace
*****

Karma: 232
Deconectat Deconectat

Mesaje: 929



Vezi Profilul
« Răspunde #26 : Iunie 18, 2005, 20:46:16 »

Sa nu rada nimeni de mine... Poate e banal ( sau poate e clasica ) si nu ma prind (sunt si obosit la ora asta...  Embarassed ) Daca avem un segment de varfuri (x, y), (x[j], y[j]), toate numere intregi, de ce numarul de puncte laticiale (adik de coordonate intregi) de pe segment este cmmdc(|x-x[i-1]|, |y-y[i-1]|)?  Embarassed


                                                       bubbleSORT
Memorat
silviug
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 193
Deconectat Deconectat

Mesaje: 485



Vezi Profilul
« Răspunde #27 : Iunie 22, 2005, 12:43:24 »

+1

Dar tu foloseste formula pe care ai scris-o pentru a nu numara colturile poligonului de doua ori Wink.
Memorat

"Don't gain the world and lose your soul, wisdom is better than silver or gold." [Bob Marley - Jamaican reggae musician & singer (1945 - 1981)]
filipb
Nu mai tace
*****

Karma: 232
Deconectat Deconectat

Mesaje: 929



Vezi Profilul
« Răspunde #28 : Iunie 24, 2005, 12:35:06 »

...
« Ultima modificare: Iulie 25, 2006, 11:24:02 de către filipb » Memorat
cavendish
Strain
*

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 43



Vezi Profilul WWW
« Răspunde #29 : Iunie 24, 2005, 14:24:13 »

ideea in mare e buna, doar ca cc = 14, nu -14 ... deci:
cc = - x1 * y2 + x2 * y1 = 14
se verifica usor refacand calculul, fie cu rapoarte, fie cu determinant. O sa vezi ca geometria e chiar misto stiind cateva proprietati ale inmultirii vectoriale, scalare, dar is si cativa determinanti ajutatori...
Numa bine
Memorat
filipb
Nu mai tace
*****

Karma: 232
Deconectat Deconectat

Mesaje: 929



Vezi Profilul
« Răspunde #30 : Iunie 24, 2005, 16:44:34 »

Ms. mult de tot... m-ai scos dintr-o mare dilema... (m-am mai uitat intr-o carte si cc era intr-adevar x1 * y2 - x2 * y1, dar aa si bb erau cu semn schimbat acolo, deci la mine cc TREBUIA CU SEMN SCHIMBAT! )
  ms mult... raman dator  Smile

  bubbleSORT
Memorat
vladcyb1
Vorbaret
****

Karma: 33
Deconectat Deconectat

Mesaje: 166



Vezi Profilul
« Răspunde #31 : Iulie 11, 2005, 12:28:07 »

Am si eu o mare nelamurire. Pur si simplu de o zi ma chinui sa fac problema asta si nu inteleg de ce iau numai 40 de puncte pe primele 4 teste. Daca are cineva timp va rog sa aruncati o privire pe sursa mea sa-mi ziceti  si mie unde gresesc.

Cod:
...

Vlad
« Ultima modificare: Iulie 25, 2006, 11:22:34 de către filipb » Memorat

Vlad Berteanu
filipb
Nu mai tace
*****

Karma: 232
Deconectat Deconectat

Mesaje: 929



Vezi Profilul
« Răspunde #32 : Iulie 12, 2005, 02:53:31 »

Si eu luam tot 40 la un moment dat cu WA pe ultimele 6 teste. Problema era ca foloseam tipuri doar pe 32 de biti, in loc de tipuri pe 64. Incearca sa schimbi cu int64 ( daca lucrezi in Pascal ) sau cu long long ( pentru C/Cpp)..

  bubbleSORT
Memorat
vladcyb1
Vorbaret
****

Karma: 33
Deconectat Deconectat

Mesaje: 166



Vezi Profilul
« Răspunde #33 : Iulie 12, 2005, 08:29:06 »

Mersi mult ! Asta a fost. Tongue
Memorat

Vlad Berteanu
devilkind
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 284
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.240



Vezi Profilul
« Răspunde #34 : Iulie 25, 2006, 08:07:55 »

sursa de mai sus ar fi trebuit stearsa ptr a nu fi tendinte de copy paste  Huh
Memorat
filipb
Nu mai tace
*****

Karma: 232
Deconectat Deconectat

Mesaje: 929



Vezi Profilul
« Răspunde #35 : Iulie 25, 2006, 11:23:16 »

S-a sters  Smile
Memorat
k_ounu_eddy
Vorbaret
****

Karma: -104
Deconectat Deconectat

Mesaje: 161



Vezi Profilul
« Răspunde #36 : Februarie 28, 2007, 22:57:51 »

Am si eu o intrebare.Daca ai un poligon,cum il imparti in mai multe triunghiuri dreptunghice,sau in patrate?Cam cata matematica tre sa stii sa faci problema asta,mai mult de materia de clasa a 9a? Shocked
Memorat
wefgef
Nu mai tace
*****

Karma: 1049
Deconectat Deconectat

Mesaje: 3.008


razboinicu' luminii


Vezi Profilul
« Răspunde #37 : Februarie 28, 2007, 23:09:32 »

Teorema lui Pick iti garanteaza faptul ca A = B/2 + I - 1, unde A = aria poligonului, B = numarul de puncte laticeale de pe laturile poligonului, iar I = numarul de puncte laticeale din interiorul poligonului. Citeste pe net daca vrei mai multe detalii despre demonstratie. Implementarea nu depaseste nivelul clasei a 9a.
Memorat

omului i-au fost date instinctele pentru a supravietui, nu pentru a fi sclavul lor.
k_ounu_eddy
Vorbaret
****

Karma: -104
Deconectat Deconectat

Mesaje: 161



Vezi Profilul
« Răspunde #38 : Februarie 28, 2007, 23:51:17 »

Pai tocmai asta ma intereseaza pe mine.Trebuie sa aflu aria poligonului,si pt asta trebuie sa il impart in alte figuri carora sa le pot calcula aria(patrat ,triunghi,etc).Este cumva alta metoda?
Memorat
wefgef
Nu mai tace
*****

Karma: 1049
Deconectat Deconectat

Mesaje: 3.008


razboinicu' luminii


Vezi Profilul
« Răspunde #39 : Martie 01, 2007, 00:05:32 »

Parcurgi varfurile poligonului in ordine, si ptr fiecare 2 puncte consecutive aduni p1.x*p2.y - p2.x*p1.y. Aria poligonolui va fi suma valorilor calculate astfel impartita la 2 si in modul.

http://www.topcoder.com/tc?module=Static&d1=tutorials&d2=geometry1 uita-te la polygon area
« Ultima modificare: Martie 01, 2007, 00:07:09 de către Andrei Grigorean » Memorat

omului i-au fost date instinctele pentru a supravietui, nu pentru a fi sclavul lor.
k_ounu_eddy
Vorbaret
****

Karma: -104
Deconectat Deconectat

Mesaje: 161



Vezi Profilul
« Răspunde #40 : Martie 01, 2007, 00:15:44 »

Mersi mult.
Memorat
Tabara
Nu mai tace
*****

Karma: 20
Deconectat Deconectat

Mesaje: 216



Vezi Profilul
« Răspunde #41 : Martie 01, 2007, 09:51:45 »

Dupa ce reusesti aria, mai trebuie doar sa stii ca numarul de puncte laticeale de pe un segment caracterizat de varfurile (x1,y1) si (x2,y2)  este Cmmdc( |x1-x2|, |y1-y2|) + 1 .

 Thumb up
Memorat
k_ounu_eddy
Vorbaret
****

Karma: -104
Deconectat Deconectat

Mesaje: 161



Vezi Profilul
« Răspunde #42 : Martie 01, 2007, 09:54:12 »

Mai am o intrebare,ca de cat sa fac problema asa pe de rost,mai bine o inteleg.In aria unui poligon,de ex. ai 2 puncte consecutive,ce reprezinta p1.x*p2.y - p2.x*p1.y,aria triunghiului determinat de punctele alea sau ce?Cum dem asta?Va rog explicati-mi si mie
Memorat
Tabara
Nu mai tace
*****

Karma: 20
Deconectat Deconectat

Mesaje: 216



Vezi Profilul
« Răspunde #43 : Martie 01, 2007, 09:58:21 »

Formula pe care ti-a spus-o wefgef ester formula calcularii ariei unui poligon cu determinanti.

Este cam asa:

Uite daca ai spre exemplu sirul a[] care retine coordonatele punctelor care determina poligonul.

Cod:
double arie = 0;
a[n+1] = a[1];
for ( i = 1; i <= n; ++i )
    {
        arie += (a[i].x*a[i+1].y) - (a[i].y*a[i+1].x);
    }
arie /= 2;
« Ultima modificare: Martie 01, 2007, 09:59:58 de către Tabara Mihai » Memorat
k_ounu_eddy
Vorbaret
****

Karma: -104
Deconectat Deconectat

Mesaje: 161



Vezi Profilul
« Răspunde #44 : Martie 01, 2007, 10:01:12 »

Da,asta o stiu.Dar pe mine ma intereseaza matematic.Ce sunt determinantii?
Memorat
Tabara
Nu mai tace
*****

Karma: 20
Deconectat Deconectat

Mesaje: 216



Vezi Profilul
« Răspunde #45 : Martie 01, 2007, 10:05:56 »

Da,asta o stiu.Dar pe mine ma intereseaza matematic.Ce sunt determinantii?

Hm...singurul lucru pe care te-as sfatui e sa iei un manual de a XI de matematica.Sunt foate bine explicati si nu iti ia mai mult de o ora - doua sa ii inveti cat de cat.

Uite un link daca vrei sa stai la comp in timp ce iti inveti (  Very Happy )
http://mathworld.wolfram.com/Determinant.html
Memorat
k_ounu_eddy
Vorbaret
****

Karma: -104
Deconectat Deconectat

Mesaje: 161



Vezi Profilul
« Răspunde #46 : Martie 01, 2007, 10:08:06 »

Si daca inteleg ce sunt determinantii aia,inteleg si formula?La urma urmei o sa o intreb azi pe profa de mate,sa vad ce imi zice,ca momentan nush de unde sa fac rost de un astfel de manual
Memorat
k_ounu_eddy
Vorbaret
****

Karma: -104
Deconectat Deconectat

Mesaje: 161



Vezi Profilul
« Răspunde #47 : Martie 01, 2007, 12:11:05 »

Ok,am facut si eu ,dar iau 80 de p,pe ultimele 2 teste iau TLE.Sa vad ce mai pot sa optimiziez.
ps:de ce nu merge functia abs()?ca imi zice ca apelul functiei este ambiguu.Cred ca daca as reusi sa fac sa imi mearga ,miar intra in timp.
« Ultima modificare: Martie 01, 2007, 12:16:44 de către Iacob Eduard » Memorat
devilkind
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 284
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.240



Vezi Profilul
« Răspunde #48 : Martie 01, 2007, 12:19:30 »

incearca sa implementezi functia abs la mana.
Memorat
k_ounu_eddy
Vorbaret
****

Karma: -104
Deconectat Deconectat

Mesaje: 161



Vezi Profilul
« Răspunde #49 : Martie 01, 2007, 12:34:17 »

Am facut functia abs inline,si tot imi iese din timp.Se poate sa imi iasa din timp din cauza ca folosesc clase,si incetineste timpul de exec?Tre sa folosesc printf si scanf?
Memorat
Pagini: 1 [2] 3 4   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines