Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: 811 Joc9  (Citit de 2113 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
DITzoneC
Nu mai tace
*****

Karma: 301
Deconectat Deconectat

Mesaje: 962



Vezi Profilul
« : Martie 01, 2009, 00:34:54 »

Aici puteti discuta despre problema Joc 9.
Memorat
Florian
Nu mai tace
*****

Karma: 125
Deconectat Deconectat

Mesaje: 832



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Martie 02, 2009, 21:17:55 »

Cred ca enuntul ar trebui editat conform regulilor infoarena. Sunt unele variabile care nu sunt intre "$", titlul este scris cu litera mica, si cuvantul "Cerinţe. " este in plus. [ exact dupa explicarea regulilor ].  La fel si la problema "Alge". Smile
« Ultima modificare: Martie 02, 2009, 21:23:31 de către Marcu Florian » Memorat
andrei-alpha
Client obisnuit
**

Karma: 103
Deconectat Deconectat

Mesaje: 91



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Martie 02, 2009, 23:45:23 »

Gata am modificat ... Mersi pentru precizari  Smile
Memorat
gh09
Strain
*

Karma: -2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 38



Vezi Profilul
« Răspunde #3 : Martie 09, 2009, 10:15:11 »

Cum se face problema asta ca sa iei 100 la Olimpiada, unde limita de memorie e de 64 de kb? Habar nu am. Am rezolvat-o si eu da folosesc mai mult de 64 de kb.
Memorat
andrei-alpha
Client obisnuit
**

Karma: 103
Deconectat Deconectat

Mesaje: 91



Vezi Profilul
« Răspunde #4 : Martie 09, 2009, 10:40:43 »

Limita de memorie la olimpiada pe bordland este 640 kb.  Whistle
Memorat
gh09
Strain
*

Karma: -2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 38



Vezi Profilul
« Răspunde #5 : Martie 09, 2009, 11:04:36 »

Serios? Eu stiam de 64 de kb, si pe langa asta mai e si borland c de  Silenced si cand declari prea multa memorie apare eroarea too much global .... La oji ce faci daca apare eroarea asta? Very Happy

[edit] nici mie nu-mi place, dar nici chiar asa
« Ultima modificare: Martie 09, 2009, 11:44:50 de către Sima Cotizo » Memorat
devilkind
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 284
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.240



Vezi Profilul
« Răspunde #6 : Martie 09, 2009, 11:30:43 »

cand declari o matrice sau un vector pui huge. Uite asa:

Cod:
int huge a[300][300];

Vezi ca o variabila declarata astfel nu poti sa o citesti si am impresia ca nici sa o afisezi, folosesti o variabila auxiliara:

Cod:
int huge v[100000];
int x, i;
for (i = 1; i <= N; i++)
     {
             scanf("%d ", &x);
             v[i] = x;
     }
Memorat
gh09
Strain
*

Karma: -2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 38



Vezi Profilul
« Răspunde #7 : Martie 09, 2009, 14:58:55 »

hmmm, daca trimit pe arena cu huge face figuri, zice ca nu recunoaste alea...daca mi se intampla asa ceva si la OJI ? Very Happy
Memorat
sima_cotizo
Nu mai tace
*****

Karma: 219
Deconectat Deconectat

Mesaje: 596



Vezi Profilul
« Răspunde #8 : Martie 09, 2009, 15:04:59 »

Daca tie acasa pe borland iti compileaza si ruleaza fara probleme, nici la OJI nu ar trebui sa ai probleme. Pe infoarena nu e borland, ci gcc/g++...
Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines