Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: Proiect European - Grant pentru modernizarea educatiei  (Citit de 7746 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
crawler
Vorbaret
****

Karma: 105
Deconectat Deconectat

Mesaje: 161



Vezi Profilul
« : Februarie 21, 2014, 12:29:34 »

Am gasit un proiectu european foarte interesant.
Din cate am citit o clona in limba Romana la Khan Academy ar fii ideala pentru proiectul care ar trebui dezvoltat.
https://www.khanacademy.org/

pagina proiectului(trebuie cont, mai jos gasesti dump la pagina): http://www.fonduri-structurale.ro/DetaliuProiect.aspx?oid=678&did=653&sdid=687&pid=532
ghidul solicitantului: http://www.fonduri-ue.ro/res/filepicker_users/cd25a597fd-62/Finantari/POSDRU/DMI_3.3_(granturi)/Ghidul_Solicitantului_Apel_1.pdf

Interesting numbers:
- e in apel de 3 ani
- salarile maxime pentru devi sunt(vezi in ghid la pagina 65):
    - peste 5 ani vechime: 7000 euro / luna
    - 3-5 ani: 5000 euro / luna
    - sub 3: 3500 euro / luna
- suma recomandata pentru grant e de 42 mil RON

Stie cineva care e treaba cu proiectul asta si cum de nu a fost facut inca ? Huh








=====================================================================================

dump la pagina proiectului(ce nu vezi la primul link din cauza ca nu ai cont):

Fisa proiect DRU 292
Beneficiari
Institutie de invatamant si de formare profesionala
Alti beneficiari
Autoritate publica centrala
Furnizori de consiliere
Institut de cercetare-dezvoltare
ONG

Criterii de eligibilitate a beneficiarilor
Solicitantii eligibili sunt:   Unitati de invatamant – scoli, licee, furnizori de educatie si formare profesionala initiala (ISCED 0-3), publice si private, din reteaua scolara nationala;
Pentru depunerea unei cereri de finantare in cadrul acestei cereri de propuneri de proiecte puteti avea parteneri nationali si/sau transnationali. Partenerii trebuie sa fie organizatii legal constituite in tara de origine. Partenerii trebuie sa fie organizatii similare categoriilor de beneficiari eligibili pentru aceasta cerere de propuneri de proiecte si sa desfasoare activitati relevante pentru domeniul proiectului. Partenerii transnationali trebuie sa fie organizatii din statele membre ale Uniunii Europene.
Nu sunt eligibili solicitantii care:
sunt in stare de faliment sau pe cale de lichidare, au afacerile administrate de catre tribunal, au inceput proceduri de aranjamente cu creditorii, au activitatea suspendata, sunt subiectul oricaror proceduri care se refera la astfel de situatii, sau sunt in orice situatie analoga provenind dintr-o procedura similara prevazuta in legislatia si reglementarile nationale in vigoare;
au suferit condamnari definitive pentru o infractiune privind conduita profesionala de catre o instanta judecatoreasca cu putere de res judicata (ex: condamnare impotriva careia nici un apel nu mai este posibil);
sunt vinovati de grave greseli profesionale pe care Autoritatea Contractanta (AMPOSDRU/OI) le poate dovedi prin orice mijloace;
nu si-au indeplinit obligatiile de plata a contributiilor la asigurarile sociale sau au datorii fiscale, datorii la contributiile pentru fondul de asigurari pentru somaj si pentru fondul asigurarilor de sanatate, conform prevederilor legale ale statului in care sunt inregistrati sau cele ale statului in care se afla Autoritatea Contractanta (Romania) sau cele ale statului unde urmeaza a fi implementat proiectul;
au fost subiectul unei judecati de tip res judicata pentru frauda, coruptie, implicare in organizatii criminale sau orice alte activitati ilegale in detrimentul intereselor financiare ale Comunitatilor;
sunt declarati a fi intr-o situatie grava de incalcare contractuala prin neindeplinirea obligatiilor provenind dintr-o procedura de achizitii sau de alta finantare nerambursabila din fondurile Comisiei Europene.
sunt subiect al unui conflict de interese;
sunt vinovati de inducerea grava in eroare a Autoritatii Contractante (AMPOSDRU/OI) prin furnizarea de informatii incorecte in cursul participarii la cererea de propuneri de proiecte sau nefurnizarea informatiilor solicitate;
au incercat sa obtina informatii confidentiale sau sa influenteze comitetul de evaluare sau Autoritatea Contractanta (AMPOSDRU/OI) in timpul procesului de selectie din cadrul cererilor de propuneri de proiecte prezente sau anterioare.
Solicitantul trebuie sa fie direct responsabil pentru pregatirea si managementul proiectului;
Solicitantul si partenerii acestuia trebuie sa demonstreze ca au capacitate financiara si operationala. In acest sens se va evalua:
Existenta resurselor administrative;
Existenta surselor de finantare stabile pentru implementarea proiectului (rezultatul net din bilantul contabil al ultimilor 2 ani).
Evaluarea capacitatii financiare nu se aplica pentru institutiile administratiei publice centrale si locale.

Durata si valoarea proiectului
Durata maxima de implementare:
Durata de implementare a unui proiect este de minim 6 (sase) luni si maxim 2 (doi) ani
Cofinantare:
2% din valoarea totala a cheltuielilor eligibile daca reprezentati o persoana juridica de drept public; 2% din valoarea totala a cheltuielilor eligibile daca reprezentati o persoana juridica de drept privat fara scop patrimonial; 5% din valoarea totala a cheltuielilor eligibile daca reprezentati o persoana juridica de drept privat cu scop patrimonial.

Limitele financiare prevazute pentru ca proiectul sa fie eligibil:
Minim 50.000 euro
Maxim 500.000 euro

Activitati eligibile
Elaborarea/actualizarea/revizuirea/testarea/implementarea de instrumente si proceduri examinarea si evaluarea elevilor, inclusiv organizarea si desfasurarea examenelor de certificare a competentelor profesionale, prin examene de absolvire, pentru obtinerea certificatelor de calificare profesionala de nivel 1, 2, 3, 3 avansat si a examenelor pentru obtinerea atestatului profesional;
Elaborarea/actualizarea/revizuirea/testarea/implementarea instrumentelor, metodologiilor si sistemelor certificarea si evaluarea achizitiilor de competente cheie si profesionale, in invatamantul preuniversitar;
Dezvoltarea/implementarea/integrarea instrumentelor si practicilor de educatie incluziva, crearea/dezvoltarea de mecanisme care sa sprijine cresterea accesului si participarii la educatia si formarea profesionala initiala;
Elaborarea/dezvoltarea/actualizarea/revizuirea/testarea si implementarea de calificari si standarde profesionale in formarea profesionala initiala;
Dezvoltarea/actualizarea/imbunatatirea/testarea si implementarea instrumentelor de orientare si consiliere, precum si servicii conexe;
Imbunatatirea/furnizarea serviciilor de orientare si consiliere in invatamantulpreuniversitar;
Imbunatatirea/furnizarea serviciilor de mediere scolara, mentorat, servicii de sprijin si servicii conexe pentru elevi cu dizabilitati, elevi de etnie roma si din mediul rural, persoane apartinand altor grupuri vulnerabile;
Formarea si perfectionarea personalului din grupurile tinta;
Dezvoltarea de curriculum, inclusiv elaborarea de material didactic;
Activitati extracurriculare (doar in ceea ce priveste educatia nonformala si informala, dezvoltarea culturii antreprenoriale si a cetateniei active), inclusiv actiuni inovatoare;
Campanii de constientizare in vederea cresterii participarii la educatie si formare profesionala initiala, promovarii normelor elementare de igiena si mentinere a sanatatii, inclusiv respectarea diversitatii;
Introducerea si extinderea utilizarii TIC in activitatile de predare si invatare ininvatamantul preuniversitar;
Dezvoltarea si implementarea solutiilor/instrumentelor software pentru imbunatatirea proceselor si activitatilor educationale, in unitatile de invatamant preuniversitar;
Dezvoltare, actualizare si management de baze de date in vederea asigurarii simanagementului calitatii in invatamantul preuniversitar, inclusiv pentru corelarea ofertei de pregatire cu cerintele pietei muncii si monitorizarea participarii la educatie, si conectarea cu alte baze de date relevante;
Formarea/dezvoltarea de retele si parteneriate pentru imbunatatirea educatiei si formarii profesionale initiale, inclusiv schimbul de bune practici si integrarea acestora, vizite de studiu, organizarea de seminarii, conferinte;
Organizarea de evenimente pentru informarea, constientizarea, valorificarea sidiseminarea informatiilor privind proiectul si rezultatele acestuia;
Introducerea unor sesiuni/module specifice de formare care au ca tematica egalitatea de gen, egalitatea de sanse, nediscriminarea si respectul pentru diversitate destinate grupurilor tinta;
Integrarea principiului dezvoltarii durabile in instrumentele si metodologiile, procesele de predare si instruire si activitatile dezvoltate, in vederea cresterii gradului de constientizare asupra problemelor de mediu, prevenirea poluarii etc.;
Activitati inovatoare, interregionale si transnationale.

Cheltuieli eligibile
Cheltuieli cu personalul
Cheltuieli cu cazarea, transportul si diurna
Cheltuieli aferente managementului de proiect
Taxe
Cheltuieli financiare si juridice
Cheltuieli pentru inchirieri, amortizari si leasing
Subventii si burse
Cheltuieli generale de administratie
Cheltuieli de informare si publicitate
Cheltuieli de tip FEDR
Cheltuieli neeligibile:
taxa pe valoarea adaugata;
dobanda si alte comisioane aferente creditelor;
cheltuielile colaterale care intervin intr-un contract de leasing;
achizitia de echipamente, mobilier, autovehicule, infrastructura, teren si alte imobile, cu exceptia celor care pot fi incadrate la categoria 10. Cheltuieli de tip FEDR, prevazuta la sectiunea 14.2 „Lista categoriilor si subcategoriilor de cheltuieli eligibile”;
cheltuielile pentru locuinte;
achizitia de echipamente second-hand;
amenzi, penalitati si cheltuieli de judecata;
costurile pentru operarea obiectivelor de investitii;
contribuţia in natura;
cheltuielile cu personalul implicat in implementarea proiectului, care depasesc plafoanele maxime de referinta precizate in cadrul subcapitolului 14.4. pentru cheltuielile cu personalul, cu exceptia cazurilor bine justificate in care AMPOSDRU decide acceptarea unor cheltuieli cu personalul mai mari decat aceste plafoane.

Dosarul de finantare cuprinde
Cerere de finantare
Declaratie de conformitate
Declaratie de angajament
Declaratie de eligibilitate
Declaratie privind respectarea principiului egalitatii de sanse
Declaratie privind respectarea cerintelor de informare si publicitate
Acord de parteneriat (daca este cazul)

Dosarul se depune la
TOATE cererile de finantare nerambursabilă pentru POS DRU se completeaza si se transmit on-line. In acest sens accesati pagina de internet ActionWeb

Declaratiile (anexele 2-6 ale Cererii de Finantare) tiparite, semnate, datate si stampilate si Acordul de Parteneriat (anexa 7 a Ghidului Solicitantului) completat, semnat, datat si stampilat vor fi primite prin servicii de curierat de catre AMPOSDRU, la adresa Romania, Bucuresti, Str. Calea Plevnei nr. 46-48, sector 1, in termen de maximum 5 zile de la data transmiterii electronice a cererii de finantare, intre orele 9.00-16.00.

Declaratiile (anexele 2-6 ale Cererii de Finantare) si Acordul de Parteneriat vor fi transmise la adresa AMPOSDRU intr-un singur plic inchis.

Criterii de evaluare si selectie a dosarelor de finantare
relevanta
metodologie
sustenabilitate
cost-eficienta
« Ultima modificare: Februarie 21, 2014, 15:11:12 de către Puni Andrei Paul » Memorat
crawler
Vorbaret
****

Karma: 105
Deconectat Deconectat

Mesaje: 161



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Februarie 23, 2014, 03:37:33 »

Nu ar fi mai ieftin ca elevii sa primeasca tablete moca in loc de manuale?
Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines