Am dat si eu bacul la info ( acu 5 ani ce e drept
![Very Happy](http://www.infoarena.ro/forum/Smileys/default/biggrin.gif)
) si iti pot raspunde la intrebari, desi cei mai in masura cred ar fi sa iti raspunda profii de info de la tine din liceu
1. Aici conteaza peste cine dai la corectura. La foarte multe licee din tara din pacate inca se face Borland Pascal/C++, si poate cine iti va corecta lucrarea a avut contact la clasa numai cu acestea, si implicit cu o versiune mai veche de C++. Din cate imi amintesc, Borlandu pe care il stiu si eu din liceu nu are inclus si STL (s-ar putea sa ma insel). Cel mai bine zic eu ar fi ca sursele sa fie compilabile si in Borland
2. Aici e destul de clar. E bine sa arati ca stii sa implementezi o cautare binara, sau un quicksort (desi bacul nu e olimpiada, si pe vremea mea erau foarte putine probleme de bac care necesitau ceva mai sofisticat decat un bubblesort, sau un backtracking). Eu daca as fi prof as da punctajul maxim celui care si scrie de ex cautarea binara si nu doar o apeleaza din stdlib
3. Daca esti sigur pe tine ca sunt corecte, foloseste algoritmi "mai avansati" (i.e. optimali). Important e sa fie corecte, probabil la bac inca se scrie pe foaie codul, bear in mind ca singurul debugger e foaia si creionul
![Tongue](http://www.infoarena.ro/forum/Smileys/default/tongue.gif)
. Nu te aventura la ceva mai greu decat daca esti sigur ca e corect.
4. Vezi 1. si 2. Poti folosi tablourile din C, int* ,char* , si operatorii new si delete. O coada o poti implementa ori ca un simplu tablou cu 2 indici, ori ca lista simplu inlantuita. Ia 2 minute maxim in plus de scris. Ideea e ca la structuri de date simple, sa stii sa le implementezi rapid de unu singur. Daca vei vrea sa lucrezi in programare, una din primele intrebari la un interviu va fi implementarea de ex a unei liste, stive sau cozi.
5. Comentariile la cod sunt bune tot timpul. Este un guideline pentru un cod bine scris, mai ales in industria de soft.