Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: Pregatirea pentru concursuri de informatica  (Citit de 1850 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
fixi
Strain


Karma: 1
Deconectat Deconectat

Mesaje: 2



Vezi Profilul
« : Iunie 05, 2010, 16:38:25 »

Buna ziua, sunt un elev caruia ii place foarte mult informatica.
M-am gandit sa creez acest topic, pentru ca utilizatorii infoarena sa vina in ajutorul elevilor pasionati care insa, nu au o strategie buna de a se pregati pentru concursurile de informatica.
Rugamintea mea e sa posteze in acest topic doar olimpicii cu REZULTATE, pe plan national sau international.
Vreau sa aud si eu cum v-ati pregatit, cat timp ati alocat scolii / informaticii si mai ales din ce surse ati invatat (de la 0), modul vostru de abordare a problemelor.(Eu personal nu sustin uitatul pe solutii)

Multumesc,
           Radu
Memorat
devilkind
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 284
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.240



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Iunie 05, 2010, 18:31:21 »

Nu prea imi place atitudinea ta de a interzice userilor fara rezultate pe plan national sau international sa posteze in acest topic. Cred ca ar trebui si tu sa poti sa decizi daca un sistem de pregatire e bun pentru tine sau nu. Daca intra un olimpic international si spune ca el nu facea altceva decat sa se gandeasca la probleme tot anul si cu 2 saptamani inainte de olimpiada mai implementa cate ceva (in rest nu implementa deloc) tu ce o sa faci? O sa faci ca el pentru ca el a ajuns la IOI si a luat aur acolo urmand acest program? Poate nu toata lumea s-ar putea adapta la un astfel de program. Bineinteles lucrurile merg si invers. Poate cineva nu a reusit sa ajunga la nationala dar are un sistem de pregatire bun. Ar trebui sa ii lasi pe toti sa isi spuna parerea si apoi sa judeci spui ce a spus, nu cine e.
Memorat
fixi
Strain


Karma: 1
Deconectat Deconectat

Mesaje: 2



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Iunie 05, 2010, 20:09:35 »