Programul scris de voi va trebui să conțină cel puțin o clasă numită Triunghi,
dar puteți adăuga și alte clase în cazul în care considerați că acestea vă ajută să
descrieți mai clar conceptul de triunghi.
Setul minimal de funcționalități ale clasei Triunghi consta din:
- Constructor pentru stabilirea inițială a poziței vârfurilor triunghiului;
- Funcții getter și setter pentru toate datele membre ale clasei;
- Funcție de calcul al ariei triunghiului;
- Funcție care să determine dacă triunghiul este dreptunghic.
Test. Testaţi programul folosind următoarea funcţie main:
int main()
{
Triunghi t1(3, 10, 11.6, 18.3, 2.5, 14.9);
cout << "Aria triunghiului este " << t1.arie() << endl;
t1.setV1(4,

;
t1.setV2(4, 2);
t1.setV3(6, 2);
cout << "Noile coordonate ale varfurilor sunt: [(" <<
t1.getV1x() << "," << t1.getV2x() << ");(" << t1.getV2x() <<
"," << t1.getV2y() << ");(" << t1.getV3x() << "," <<
t1.getV3y() << ")]" << endl;
cout << "Aria triunghiului este: " << t1.arie() << endl;
cout << "Triunghiul este dreptunghic? " <<
t1.isDreptunghic() << endl;
return 0;
}
Rezultatul rulării acestei funcţii main trebuie să fie:
Aria triunghiului este 23.145
Noile coordonate ale varfurilor sunt: [(4,8);(4,2);(6,2)]
Aria triunghiului este 6
Triunghiul este dreptunghic? 1