Afişează mesaje
Pagini: 1 ... 37 38 [39] 40
951  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 008 Cifra : Februarie 22, 2010, 15:55:10
La el n e numarul de teste. Numarul il stocheaza in a.
952  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 258 Alpin : Februarie 21, 2010, 22:38:10
A luat cineva TLE doar pe testul 3 la problema asta facand dinamica cu memoizare ? Evident cicleaza dintr-un anume motiv , dar nu reusesc sa-mi dau seama. Thanks.
953  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 013 Parcurgere in latime : Februarie 12, 2010, 18:33:54
Nu inteleg ce vrei sa spui. Daca bagi maxim N (in total) noduri intr-o coada , back nu va trece de N. Si front nu va trece de back.
954  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 013 Parcurgere in latime : Februarie 12, 2010, 17:47:02
Tu faci o confuzie :trebuie sa faci BFS (Breadth First Search) , dar crezi ca se numeste  DFS ( Depth First Search , care nu te ajuta aici) . Foarte mult nu te-ar fi afectat daca n-ai fi numit si fisierele dfs.in , dfs.out Smile De-aici signalul.

@George
Pai , de ce ? Doar nu baga muchii in coada.

L.E. Si btw , parcurgerea in latime iti asigura faptul ca daca nod1 a fost procesat inainte de nod2 , d[nod1] < d[nod2]. Deci , cu alte cuvinte d[nod1] , odata calculat ,  nu va mai fi schimbat in viitor. E destul sa verifici doar daca d[nod] == -1 inainte sa-l bagi in coada. Ce faci tu acolo e defapt Bellman - Ford .
955  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Implica-te! / Răspuns: Restructurarea arhivei de probleme : Februarie 10, 2010, 18:35:13
as propune ca problemele sa fie structurate pe clase : 5-8; 9-10; 11-12
Si eu ce-am zis oare  Aha Aha

@Sorin
Da' cum indraznesti ? Ce crezi , ca vii pe forum si aderi la ideea cuiva fara sa-i ceri voie ? Da ce-i aici ? Pareri dinastea nu apar asa peste noapte , omul a proiectat-o cu grija , are si brevet pentru ea si tu vii si esti pur si simplu de-acord ? 
@Robert
Take a hint..

Si ca sa fiu pe subiect:
Eu cred ca restructurarea arhivei pe clase nu are niciun avantaj asupra abordarii propuse de echipa infoarena in IAP. Are chiar unele dezavantajeTM.

956  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Februarie 09, 2010, 15:19:51
http://www.youtube.com/watch?v=Ndd8AxxqvjI
http://www.youtube.com/watch?v=7_58lIVX4q4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ggf9CQJoVFM

957  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 966 Neuroni : Februarie 07, 2010, 12:29:27
S-ar putea modifica limitele astfel incat sa se incurajeze gasirea unei solutii in O(n ^ 2). De exemplu n <= 1000 , m <= 10 ^ 9 si 0.1 s Smile
958  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 023 Numere Prime : Ianuarie 22, 2010, 21:46:19
http://www.wolframalpha.com/input/?i=100000+th+prime
Poate ai citit gresit. Poti folosi wolframalpha pentru majoritatea chestiilor de genul  Smile Joaca-te cu el si ai sa vezi.
959  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 023 Numere Prime : Ianuarie 22, 2010, 14:09:12
Nu am idee ce faci tu cu p-ul ala , rezultatul e long long int , asta spuneam.
960  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 023 Numere Prime : Ianuarie 21, 2010, 21:54:43
Pai..ala e. Probabil n-ai folosit long long pentru rezultat.
961  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 006 Factorial : Ianuarie 19, 2010, 21:32:36
N trebuie sa fie strict pozitiv , vezi cat iti afiseaza pentru p = 0.
962  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 006 Factorial : Ianuarie 14, 2010, 23:16:32
Ai gresit fisierele .
963  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: strrev nu merge : Ianuarie 14, 2010, 22:03:35
Strrev() nu e standard . Incearca sa o scrii de mana , nu e greu Smile
964  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: [Concurs] .campion, runda 6 : Ianuarie 09, 2010, 14:16:56
Si eu consider ca ar trebui afisate casutele care respecta conditia (2 * dist_tom = dist_jerry) si sunt pe drumul minim de la jerry la fiecare casuta. Adica ar trebui facut un df din fiecare casuta (sa se duca pe toate drumurile minime de la acea casuta la Jerry) si afisate pozitiile care respecta conditia.

Personal am facut df doar din casutele cele mai apropiate ( in caz ca sunt mai multe la distanta egala ) , dar nu e relevant , ideea e ca avem aceeasi problema cu cerinta Smile
965  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: [Concurs] .campion, runda 6 : Ianuarie 09, 2010, 12:41:09
Salut , am si eu o nedumerire in leg cu problema tom . Postez aici fiindca banuiesc ca au mai patit cativa chestia asta.

Eu fac 2 bfuri si afisez pozitiile de pe drumurile Jerry - Casa minime care au proprietatea respectiva. Asa am luat 10 p. Daca afisez toate pozitiile din matrice pentru care tom il prinde pe jerry iau 80.

Mie in schimb textul mi se pare destul de clar :
"Jerry încearcă să ajungă pe drumul cel mai scurt la una dintre căsuţele lui."  Confused

Daca gresesc eu ceva scuze , dar 70 p pe chestia asta ma cam irita.
966  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 006 Factorial : Ianuarie 03, 2010, 22:35:54
Nu retin exact care e faza cu el , stiu ca-l picam si eu la vremea respectiva , dar cu incorect. Probabil e cazul in care nu ai solutie si in implementarea ta programul cicleaza pe cazul asta Smile
967  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 171 Sum : Decembrie 27, 2009, 23:28:51
Cu un post mai sus ai link catre solutia oficiala. E acolo . E colorat. E subliniat Smile
968  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Numar prim : Decembrie 26, 2009, 23:27:54
Ok , nici notiunea de divizor nu e definita pe numere reale Very Happy detaliaza , de ce ai nevoie ?
969  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Numar prim : Decembrie 26, 2009, 22:57:47
Numerele prime sunt prin definitie naturale Smile
970  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 230 Divizori : Decembrie 02, 2009, 20:46:44
Factorul prim maxim poate fi oricat , chiar n , dupa cum ti-a spus si Paul Baltescu. Wefgef ti-a oferit un algoritm care e O(sqrt(n)) indiferent de factorizarea lui n. Si e destul de evident ca daca vrei doar cel mai mare divizor prim complexitatea e aceeasi , dar se misca chiar mai bine in practica cand n nu e prim .

Cod:

for( i = 2 ; i * i <= n ; ++i )
     if ( n % i == 0 ) {
     divmax = i;
     while ( n % i == 0 ) n /= i;
 }

if ( n != 1 ) divmax = n ;

971  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 120 Numere : August 27, 2009, 22:44:18
Daca unul din jucatori are o strategie sigura de castig , o va folosi  .
972  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / SPOJ / Răspuns: 3885. Coins Game : August 20, 2009, 20:52:37
Am luat AC , mersi mult Very Happy. N-am fost tare atent , poate daca luam un run error sau ceva ma prindeam , da wa era dubios.
973  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / SPOJ / 3885. Coins Game : August 20, 2009, 19:47:52
http://www.spoj.pl/problems/MCOINS/

Cod:
void calculate () {
int i;
for( i = 1 ; i <= MAXN ; ++i )
if( win[i - 1] == 0 || win[i - L] == 0 || win[i - K ] == 0)
win[i] = 1;
}

Poate cineva sa-mi dea un hint in legatura cu ce gresesc ?  Very Happy iau WA cu 0.02 sec( e prea rapid ). Citire fac si pana la eof si pana la m Think.
974  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 034 Fractal : August 15, 2009, 22:10:27
Imparti fractalul in cadrane

1 4
2 3

Afli in care cadran e punctul tau , aduni costul cadranelor parcurse pana la el si apoi nu mai ai treaba cu ele . Ex daca punctul e in 3 , aduni la rez 2 * lungimea unui cadran de ordin k ( asta se vede cat e ) . Repeti faza  pana k = 1 Smile
975  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: IOI 2009 : August 10, 2009, 22:43:03
Felicitari , toata bafta pe maine ! Yahoo! Winner 1st place
Pagini: 1 ... 37 38 [39] 40
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines