Afişează mesaje
Pagini: [1] 2
1  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 820 Jmenoasa : Iulie 29, 2009, 12:30:57
Imi dai te rog un hint cum se calculeaza submatricea de arie maxima numai de 0-uri ?
2  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 820 Jmenoasa : Iulie 29, 2009, 10:45:20
Se face cu multimi disjuncte?
3  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 820 Jmenoasa : Iulie 28, 2009, 23:07:11
Care este complexitatea oficiala....exista vreo solutie mai buna de N ^ 2 log N ?
4  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2009 / Răspuns: Morcovi : Mai 03, 2009, 13:01:48
Parca cache-ul se spargea daca puneai dimensiunea mai mare ca linie.....si nu invers!
5  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2009 / Răspuns: Morcovi : Mai 03, 2009, 12:42:11
defapt e N * (2 ^ P) * P - si iau TLE pe 2 teste Sad(


Imi poate spune si mie dc daca declar asa o matrice D[4100][1010] merge mult mai rapid decat D[1010][4100] ?  Brick wall Am stat o ora la problema asta ca imi iesea din timp pe 2 teste din cauza asta....

[editat] nu mai posta consecutiv
6  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2009 / Răspuns: Morcovi : Mai 03, 2009, 11:05:21
Cei care ati luat 100 la morcovi ce compl aveti ?
7  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / .campion : Aprilie 27, 2009, 17:13:30
Stie cineva vreun rezultat de la finala .campion ? Very Happy
8  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 836 Palindrom : Aprilie 06, 2009, 11:53:06
De ce s-a scos problema din arhiva?
9  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 023 Numere Prime : Aprilie 05, 2009, 21:47:31
vine "%I64d". Dar totusi pe infoarena trimie cu "%lld" pt ca se testeaza pe linux!
10  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 838 Alibaba : Aprilie 05, 2009, 21:32:01
Uite aici daca tot vrei un exemplu: Omega91 la problema Motel:

Cod:
raspunsul pt
Cod:

2
1 3
3 8
3
1

este
Cod:
1 2
2 3

sau 0 0?

intreb deoarece teoretic ar trebui sa fie prima varianta, dar sursa mea de 100 mi-o afiseaza pe a 2-a

Daca nu crezi uita-te pe forumul de la problema respectiva....


L.E: Nu am avut nici o problema cu ultimul test....prima solutie a dat TLE pe el si atunci am mers pe alta idee Wink
11  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 838 Alibaba : Aprilie 05, 2009, 21:10:12
Nu exista cazuri particulare Wink Manu si Gaboru voi credeti ca testele sunt intotdeauna optim alese? Am mai intalnit altii care luau si 100 cu surse gresite....asa ca nu mai spune tu ca daca ai 90 inseamna ca e neaparat ok sursa....uite ca nu e, ca nu stii sa o faci de 100 Tongue. Ia povesteste putin ce faci pe-acolo
12  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 838 Alibaba : Aprilie 05, 2009, 20:01:28
Poate ai avut noroc si ai nimerit teste pe care iti merge....asta nu inseamna ca e neaparat si ok solutia Wink
13  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 840 Cuburi3 : Aprilie 05, 2009, 20:00:42
Ai prea multa memorie 2 * 2 mil = 4 mil....cam mult Tongue
14  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 838 Alibaba : Aprilie 05, 2009, 19:29:51
de unde stii ca e asa de minora? Wink
15  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 844 Motel : Aprilie 05, 2009, 14:50:48
Ar trebui sa dea:

Citat
1 2
2 1

Deci pot exista pt cele n zile valori egale?  Brick wall

LE: Ar trebui specificata treaba ca zilele pot fie egale.....
16  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 844 Motel : Aprilie 05, 2009, 14:28:24
Din ce cauza da eroare la fisier de iesire?  Brick wall

Pot exista valori egale pt cele n zile in care poate canta artistul?
17  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 495 Numere 6 : Martie 12, 2009, 16:37:44
Nu prea are precizie evaluatorul cand spune cata memorie am folosit......am un vector de 9000 si inca unu de 100 de elemente...teoretic ar fi ~40 de kb si mie imi arata ca am folosit 200...cam mare diferenta nu?
18  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Despre oji.... : Martie 12, 2009, 16:31:07
daca folosesc huge? pai daca face figuri ?

Si asta cu huge nu e dinamica, deci nu mi se aloca in heap! Si cand folosesc pointeri nu ma lasa sa declar mai mult de 30000 de inturi Tongue
19  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Despre oji.... : Martie 12, 2009, 15:56:49
Tot nu poti declara prea mult nici asa. Tot spun ca avem 640 de kb la OJI, da eu nu vad cum ii poti folosit pe toti.....
20  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Despre oji.... : Martie 12, 2009, 14:11:30
unde ai vazut ca scrie in programa ceva de large? ca eu nu gasesc
21  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Despre oji.... : Martie 12, 2009, 13:47:21
faza e ca am tot auzit ca e dubioasa treaba cu huge si ca nu e sigura...si vine oji si eu nu stiu ce fac daca am probleme cu memoria
22  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Despre oji.... : Martie 12, 2009, 13:43:59
si daca nu se compileaza pe huge eu ce fac? pierd toate punctele....Sad Si din cate stiu eu se compileaza pe large
23  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Despre oji.... : Martie 12, 2009, 13:39:20
Am incercat sa fac un prog cu 2 vectori de 30000 de elemente, unu normal si altul cu pointeri. Daca vreau sa mai inserez un vector pointer cu 30000 de elemente imi da eroare. Aveti vreo sugestie cum pot declara mai mult? Very Happy
24  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Despre oji.... : Martie 12, 2009, 13:01:16
ala nu foloseste 300 de kb....nu accesezi tot Wink Si crede-ma ca memoria e de 64 kb
25  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Despre oji.... : Martie 12, 2009, 12:28:43
e de 64 de kb...am vb cu profi, nu de 640. Si la borland nu ai obersvat ca daca depasesti 64 de kb isi da too much global data?
Pagini: [1] 2
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines