Afişează mesaje
Pagini: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
76  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 254 Senat : Martie 11, 2009, 10:13:25
cazurile de pana in maxim 7,8 camere le pot verifica si manual, dar alea de exemplu cel care l-am postat mai sus, are 22 de camere, ceea ce inseamna ca backul meu o sa ruleze o groaza de timp. totusi nu inteleg ce nu prind alea doua teste.inca nu am intalnit test care sa nu mearga. tu cum ai facut?
77  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 254 Senat : Martie 10, 2009, 20:39:54
si mie imi dadea 0. dar am modificat ceva, si primesc:

Cod:
6
22
3
4
1
5
7
2
10
12
8
17
9
14
11
16
13
25
19
15
23
21

ceea ce cred ca e corect. dar nu inteleg ceva. fac cuplajul, iar daka in vectorul in care imi retin nodul cu care cuplej un nod i, gasesc 0, adica nu l-am cuplat cu nimic, afisez doar "0" in fisierul de iesire, altfel afisez cuplajul. cu o astfel de abordare primesc 70 de puncte. iar daca afisez cuplajul fara a verifica daca am noduri pe care nu le-am putut cupla iau 80 de puncte. singurul test care nu are solutie (trebuie afisat doar 0) este testul 10, pe care il prind in ambele cazuri.
78  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Generator de teste : Martie 10, 2009, 19:18:36
http://infoarena.ro/problema/senat
79  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Generator de teste : Martie 10, 2009, 19:06:45
am rezolvat merci. acuma sa rezolv si problema pentru care am nevoie de generator ca nu imi dau seama unde se impotmoleste. multumesc inca o data la toti peacefingers
80  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 254 Senat : Martie 10, 2009, 19:02:03
cat va da pentru: Eh?

Cod:
22 
37
6 31
22 35
36 22 35 32 3 11 26 17 4 30 10 31 5 23 24
14 28 13 7 4 16 32 21 12 24 31 25
13 11 29 27 5 1 3 18 36 2 34 9 21 35 30 10
28 8 10 6 5 30 1 36 14 9 7 35 32 12 27 3 11 25 24
14 10 4 34 5 27 7 22 28 6 33 9 35 25 24 13
20 27 10 22 11 33 2 1 21 26 18 5 3 35 31 32 36 23 28 13
25 6 36 16 32 33 21 7 17 10
1 33 30 23 14 17 12 28 26 16 20 3 36 7 4 29 25 10 5
20 5 9 13 7 35 36 4 28 18 1 23 12 33 6 30 26 8 21 3 2 34 10
20 11 34 22 4 36 26 19 29 12 10 21 17 25 2 16
10 5 23 35 29 32 8 24 14 11 9 17 6 1 15 4 2 7 28 30 36 33
28 29 18 35 34 33 30 21 2 14 31 9
11
6 8 11 3 33 29 5 27 16 14 30 4 18
2 18 3 5 27 21 19 10 25 1 12 30 34 8 13 23 32 31 26 24 20 29 22
29 8 13 31 3 25
6 7 10 19 31 1 28 21
11 34 3 29 13 23 1 16 20 7 10 5 17 24 19 35 15 14 30 32
16 23 26 31 12 28 15 3 6 9 24 29 14
22 24 1 23 25 3 29 36 4 14 6 12 19 30 15 16 28 9 21 34 13 35
81  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Generator de teste : Martie 10, 2009, 15:39:34
sa zicem ca am rezolvat problema cu randomizarea numerelor. dar apare alta poblema. sa zice ca imi aleg un numar oarecare. il bag intr-o matrice. si daca incerc sa afisez matricea imi afiseaza prima linie de m ori, m fiind numarul de linii completate. am incercat sa afisez si dupa ce imi generez fiecare numar, dar acelasi rezultat. ii incredibil ce poate "scoate" borlandu din el. trebuie sa ii reconsider pozitia de program principal de codare, cel putin pentru mine.

ce ii gresit? programul ar trebui sa imi genereze N si M, iar pe urmatoarele M linii sa fie un numar aleator de numere mai mici sau egale cu N

Cod:
#include<fstream.h>
#include<stdlib.h>

int x[100][100],n,m,i,j,nr,k,viz[100],numar,a[100][100];


int main()
{
ofstream g("gentest.in");
n = m = 0;
while(n == 0)
{
randomize();
n = rand() % 20;
}
while(m == 0)
{
randomize();
m = rand() % n;
}

for(i = 1; i <= m; i++)
{
nr = 0;
while(nr == 0)
{
randomize();
nr = random(n);
}

k = 1;

memset(viz, 0, sizeof(viz));

for(j = 1; j <=nr; j++)
{
randomize();
numar = random(n);
if(viz[numar] == 0 && numar != 0)
{
x[i][x[i][0]+1] = numar;
viz[numar] = 1;
x[i][0]++;
}
}

}

for(i = 1; i <= m; i++)
{
for(j = 1; j <= x[i][0]; j++)
g<<x[i][j]<<" ";
g<<endl;
}
 
return 0;
}
82  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Generator de teste : Martie 10, 2009, 14:56:17
am incercat sa imi fac un generator de teste in borland ma lovesc de aceasi problema. functiile rand(); si random(var); imi returneaza aceasi valoare de fiecare data. poate nu stie eu sa le folosesc cum trebuie, asa fac va rog sa ma ajutati. multumesc Smile
83  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 020 Cuplaj maxim in graf bipartit : Martie 10, 2009, 00:07:31
interesant e ca daca fac cu Edmonds Karp pe exemplul:

Cod:
3 3 6
1 4
1 5
2 4
3 4
3 5
3 6

imi da raspuns gresit. daca folosesc solutia cu "lanțuri altenante" care cred ca sunt alternante, imi da raspunsul corect. totusi cred ca ambele solutii ar trebui sa returneze un raspuns corect daca totusi sunt "solutii" cu implementare diferita.

raspuns corect furnizat de solutia cu lanturi alternante ( http://infoarena.ro/job_detail/225128?action=view-source ):

Cod:
3
1 5
2 4
3 6

iar cea gresita cu Edmonds Karp ( http://infoarena.ro/job_detail/225136?action=view-source ) :

Cod:
3
1 4
2 4
3 4
84  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Martie 09, 2009, 21:44:23
http://stirileprotv.ro/exclusiv/stirile-tale/dupa-tarzan-la-volan-avem-si-un-sofer-de-tir-care-se-crede-pavarotti.html
85  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Teme / Răspuns: problema C++ : Martie 09, 2009, 21:32:31
am revenit asupra afirmatiei post-anterioare si m-am corectat. am cautat regulamentul FIS.  pana la urma am inteles Har har
86  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Teme / Răspuns: problema C++ : Martie 09, 2009, 21:21:36
scuze, eram cam nedocumentat. am cautat regulamentul pt sarituri cu schiurile (cred ca e la fel ca la patinaj) si zice ca cel mai mare si cel mai mic sunt eliminate, si scorul final e media aritmetica a celor 3 ramase Smile
87  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Teme / Răspuns: problema C++ : Martie 09, 2009, 19:01:34
nu cred ca aia era problema. Gabi determina min/max in for unde citeste in programul de mai sus si merge. probabil ca daca aparea minimul sa zicem de 3 ori, tu nu il scadeai de 3 ori, doar o data. Thumb up
88  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Teme / Răspuns: problema C++ : Martie 09, 2009, 00:11:12
am uitat sa deschid un bloc in primul FOR  Brick wall

Cod:
min = 32000;
max = 0;
for(i = 1; i <= n; i++)
     {
     if(v[i] < min)
        min = v[i];
     if(v[i] > max)
        max = v[i];
     }

s = 0;
k = 0;
for(i = 1; i <= n; i++)
     if(v[i] !=min && v[i] != max)
            {
             s+=v[i];
             k++;
            }

g<<s/k;
89  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Teme / Răspuns: problema C++ : Martie 08, 2009, 23:50:19
ceva nu calculezi cum trebuie. plus ca:
Citat
Un arbitru are voie, conform regulamentului, sa acorde o nota de la 1 la 100 concurentului care evolueaza

eu zic sa iti determini minimul si maximul, parcurgi vectorul si daca v[ i ] != min si v[ i ] != max adaugi la suma si iti retii cate elemente ai adaugat la suma. si dupa imparti suma la numarul de elemente.

ceva de genu:

Cod:
min = 32000;
max = 0;
for(i = 1; i <= n; i++)
     if(v[i] < min)
        min = v[i];
     if(v[i] > max)
        max = v[i];

s = 0;
k = 0;
for(i = 1; i <= n; i++)
     if(v[i] !=min && v[i] != max)
            {
             s+=v[i];
             k++;
            }

g<<s/k;
                 

nu am verificat dar ar trebui sa mearga
90  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Teme / Răspuns: problema C++ : Martie 08, 2009, 23:41:09
chiar s trebuie initializat defapt Smile
91  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Teme / Răspuns: problema C++ : Martie 08, 2009, 22:56:26
probabil ca gresesti daca ai mai multe medii minime/maxime. si ca trebuie sa ai media de tip real.
92  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 002 Jocul Flip : Martie 08, 2009, 00:14:00
main-ul trebuie sa returneze "int". pune int main in loc de void main si la sfarsit pune un return 0.
93  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Carti despre Java : Martie 07, 2009, 15:46:18
Ce carte mi-ati recomanda pentru a invata Java de la 0? Am gasit pe net http://www.librarie.net/carti/18697/Java-de-la-0-la-expert-editia-a-II-a- si ma intreb daca a folosit-o cineva dintre voi si daca merita, sau sunt altele mai bune. Multumesc.
94  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Probleme cu site-ul : Martie 04, 2009, 21:13:43
Revin la problema de la penultimul post. unele probleme nu au legatura cu topicul de pe forum. si anume: ab2, iepuras, palind2, auto, div, teatru, banda, pavare3, aranjare, bile3, subgeom, borcane, mexc, tcast, dep, dist2, stiva. adica majoritatea problemelor date la ONI 2008 si respectiv la barajul din 2008.
95  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 812 Alge : Martie 04, 2009, 19:37:36
inca ma gandesc de ce nu mergea. foloseam matricea char, iar pe pozitia (1,1,1) puneam '1'. si pe cum parcurgeam incrementam. se poate sa fi iesit din char? adik '1' are valoarea 49 si poate am depasit 255 cat are char. ca matricea o aveam de 37*37*37 pt ca o si bordam. deci nu cred ca e din cauza aia. si inca ceva, unde pot gasii testele, respectiv solutiile oficiale de la OLI?
96  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 812 Alge : Martie 03, 2009, 15:25:53
ok, am reusit sa prind primele 8 teste. la ultimele doua iau MLE. am implementat cu matrice char si chiar si coada dinamic si tot MLE iau. nu stiu ce sa mai ii fac. chiar nu se poate rezolva asa?

http://infoarena.ro/job_detail/269628

LE: am reusit sa rezolv si problema memoriei, stergand primul nod si coada. dar acuma iarasi iau fisier de iesire corupt. presupun ca e aceasi problema, adica fisieru de iesire nu are formatul cerut. totusi nu stiu de ce. am incercat sa ciclez programul daca lungimea drumului minim este diferita de numarul de coordonate afisate. nu cicleaza. ce ar putea avea?
97  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 782 Densitate : Martie 03, 2009, 09:51:50
incearca sa cauti binar pe A, respectiv B, iar daka nu il gasesti returneazati pozitia stanga (limita stanga a intervalului in care il cauti). si atunci verifici daca pe pozitia returnata de cautarea binara ai numar prim sau nu. din cate am observat, te-ai cam complicat acolo.

Cod:
binary(int elem_cautat)
{
start = 1;
finish = k;
while(start <= finish)
{
    middle = (start+finish)/2;
    if( elem_cautat == a[middle])
         return middle
    else
        if(elem_cautat < a[middle])
                  finish = middle -1;
        else
                  start = middle+1;
}
return start;
}


si dupa ai cele 4 conditii pe care le-a postat si sebi mai sus.
98  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 812 Alge : Martie 02, 2009, 23:27:40
am o problema. nu legata de rezolvare. am trimis o sursa si iau fisier de iesire corupt ( http://infoarena.ro/job_detail/269532 ). fisierele le-am declara in felul urmator:

Cod:
freopen("alge.in","r",stdin);
freopen("alge.out","w",stdout);

ce ar putea sa aiba?

LE: scuze, nu afisam lungimea drumului minim Brick wall
99  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 032 Flux maxim : Martie 02, 2009, 21:40:03
am facut algoritmul lui ford fulkerson si iau incorect pe ultimele 4 teste. ( http://infoarena.ro/job_detail/269420 ). din cate am citit in indicatiile de rezolvare, se zica ca algoritmul scoate 100 daca i se face o modificare (pe care sincer n-am inteles-o), dar din cate imi dau seama optimizeaza timpul. probleme cu timpul cred ca n-am, deci de unde ar putea fi problema?
100  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 782 Densitate : Martie 01, 2009, 23:59:24
defapt pt metoda aia trebuie sa afisezi x[ b ] - x[ a -1 ] ca poate pe pozitia a ai un numar prim. + ca am aceasi parere ca a lui manu;)
Pagini: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines