Afişează mesaje
|
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 10
|
55
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: ICHB
|
: Aprilie 20, 2009, 14:17:26
|
Eu n-am reusit niciodata sa lucrez la probleme mai dificile la scoala... nu ca nu m-ar fi lasat, dar nu pot sa gandesc in timp ce profesorul vorbeste altceva, si colegii fac alte chestii care-mi distrag atentia. Cred ca cel mai bun loc sa te pregatesti e acasa (daca nu ai la scoala sau in alta parte un mediu destinat pregatirii la info).
Desi nu e normal cam asa cred ca sta treaba in majoritatea scolilor romanesti.Cel mai bun loc de pregatire e acasa dar trebuie sa iei in calcul ca intr-o zi n-ai facut in cele 7 ore de la scoala nimica in afara decat sa te obosesti si dupa aia te umple de teme si daca nu le bagi in seama dai pe corigenta + ca mai ai si alte probleme personale...pe altii ii lasa acasa sa se pregateasca mai tot anu (dau pe la scoala maxim 1 luna pe semestru) , probabil ca se mai intalnesc si cu profesorii in particular sau stiu eu, asa in ritmul asta ar fi o rusine sa nu rezolvi ceva... Asa sta din cauza mai multor factori. In primul rand, multi profesori considera jignire o rugaminte de genul "lasa-l putin mai moale ca se pregateste de nationala", sub pretextul ca cele cateva zile de dinainte sunt suficiente pentru o performante decenta. Complet fals! Niciodata nu poti sa zici ca ai lucrat suficient. Apoi, unii profesori pur si simplu nu stiu atat de mult incat sa te pregateasca mai mult de OJI. Daca spui chestia asta esti deja privit ca un ingamfat si un increzut. Deja de la stadiul de olimpic treci la stadiul de elev problema si in niciun caz nu te lasa nimeni mai moale sa te si pregatesti. Daca vrei sa te pregatesti mai mult la info in situatia asta, trebuie sa fii constient ca vor exista unele consecinte mai putin placute. Cel putin la mine cam asa sta treaba. Diriginta ma ia pe sus de cate ori are ocazia si nu-i pasa deloc de ce fac la concursurile de info. Si nu doar cu mine, cu toti cei ce lucreaza pe infoarena de la mine din clasa... parca are un sindrom "anti-preagtire-infoarena" Poate si fiindca ii e imposibil sa creada ca informatica e atat de diferita de celalte materii si nu sunt suficiente niste formule ca si la fizica... Anyway, bafta la pregatirea ta, indiferent cum o sa faci
|
|
|
63
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 838 Alibaba
|
: Aprilie 05, 2009, 21:22:06
|
Nu exista cazuri particulare Manu si Gaboru voi credeti ca testele sunt intotdeauna optim alese? Am mai intalnit altii care luau si 100 cu surse gresite....asa ca nu mai spune tu ca daca ai 90 inseamna ca e neaparat ok sursa....uite ca nu e, ca nu stii sa o faci de 100 . Ia povesteste putin ce faci pe-acolo Daca stii ca altii au luat 100 cu surse gresite, dovedeste ca algoritmul lor e gresit si da un contraexemplu care sa devina poate si test oficial.
|
|
|
64
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 838 Alibaba
|
: Aprilie 05, 2009, 21:09:14
|
Poate ai avut noroc si ai nimerit teste pe care iti merge....asta nu inseamna ca e neaparat si ok solutia Genial post! Putin offtopic: Zicea un coleg :"Ah, nu mi-a intrat pe evaluare partiala, dar poate am noroc si imi intra pe celalalte 9 teste!" Pe bune, unde exista 9 cazuri particulare si un singur caz general? Sa fim seriosi acuma
|
|
|
65
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 812 Alge
|
: Aprilie 02, 2009, 21:35:55
|
In matricea char retii chiar un char, un simbol si cand transformi devine cod ASCII egal cu distanta/costul, deci poti retine destul de mult. Nu retii un numar propriu-zis, fiindca atunci ai putea retine doar de la 0 la 9.
Ba nu, in C variabilele de tip char sunt de fapt int-uri pe 8 biti. Poti lucra cu ele foarte bine ca si cu un int normal. Nu stiam ca sunt int-uri pe 8 biti. Eu ma refer ca poti face operatii de genul mt[ i ][ j ][ k ]=1 sau mt[ i ][ j ][ k ]++, unde mt e o matrice de tip char, doar ca daca vrei sa afisezi 1 va trebui cout<<(int)mt[ i ][ j ][ k ], altfel fiind afisat un simbol.
|
|
|
74
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: InfONline!
|
: Martie 26, 2009, 19:41:07
|
Eu ma refer la situatia in care un judet are 3 locuri si trimite la ONI un elev cu 14 puncte, iar unul cu vreo 70-80 de puncte pe aceleasi probleme sta acasa. Fii convins ca nu e deloc placut! Dar asta e situatia cu OJI si calificarea la ONI... personal mi se pare ca ar mai trebui sa se lucreze la formulele dupa care se calculeaza locurile...sau sa se impuna o limita de P% din maximul posibil pentru calificare. Cu sub 10% din maxim posibil sa te califici la faza nationala mi se pare de-a dreptul absurd LE: Pot sa-ti dau exemplu clar pe cineva care a luat puncte afisand exemplul si 0 in cazul in care dimensiunea datelor de intrare era 0. Prea mult se gandesc comisiile sa dea tot felul de probleme care mai de care, decat sa faca niste teste cat de cat ok. Nu e normal ca exemplul de pe foaie sa fie in testele oficiale!
|
|
|
75
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: InfONline!
|
: Martie 26, 2009, 19:09:32
|
Da, isi pierde mult din farmec, dar nu chiar tot. Din ce am inteles punctajul obitnut la InfONline va fii afisat impreuna cu cel al participantilor live, deci va fii un fel de clasament pe tara, indiferent de judet. Pe scurt, se incearca un clasament cat de cat mai apropiat de realitate al "informaticienilor", deoarece exista posibilitatea ca cel mai bun dintr-un anume judet (si calificat) sa fie mult mai slab decat un elev mediocru din alt judet(si necalificat). Totusi cred ca acele diplome ce le pot oferi organizatorii ar trebui sa aiba o anumita valoare si sa fie recunoscute de MEC... normal ca nu vor fii la fel de importante ca cele primite de participantii la ONI, dar e o performanta de luat in seama si un loc fruntas la InfONline.
|
|
|
|