Afişează mesaje
Pagini: 1 ... 10 11 [12]
276  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: Meta-Tags? : Octombrie 06, 2006, 16:31:28
multi isi voteaza singuri site-urile prin topuri si is in frunte... nu vad de ce tu cu apa ta nu ai reusi Tongue
277  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Raspuns: invalid memory reference : Octombrie 06, 2006, 16:26:58
Cod:
#include <stdio.h>
#include <memory.h>


long ionel;

long detcost(  long vi, long vg  )
{
ionel -= vi;

if(  vg > ionel  )
   vg = ionel;

ionel -= vg;

if(  ionel < 0  )
   ionel = 0;

return vg;
}



int main()
{
long increment, n, vi[1002], vg[1002], t, for1, for2, for3, for4, for5;
long cost = 0;



freopen(  "cai.in", "r", stdin  );
freopen(  "cai.out", "w", stdout  );




scanf(  "%ld\n",  &t  );


for(  for1 = 0; for1 < t; ++for1  )
    {

      memset(  vi, 0, sizeof(vi)  );
      memset(  vg, 0, sizeof(vg)  );
      cost = 0;
      ionel = 0;



      scanf(  "%ld\n", &n  );

      for(  for2 = 0; for2 < n; ++for2  )
  {
    scanf(  "%ld ", &increment  );
    ++vg[increment];
  }

      scanf(  "\n"  );


      for(  for3 = 0; for3 < n; ++for3  )
  {
    scanf(  "%ld ", &increment  );
    ++vi[increment];
  }

      scanf(  "\n"  );

      for(  for4 = 0; for4 <= 1000; ++for4  )
  {
    if(  vi[for4]   )
       ionel += vi[for4];
    if(  vg[for4]  )
       {
if(  vg[for4] == ionel  &&  vi[for4] == ionel  &&  ionel != 0  )
    {
      cost += 0;

    }

else if( ionel == 0  ||  ionel < 0  )
    {
      ionel = 0;
      cost -= 200*vg[for4];
    }
else if(  vi[for4] == 0  && ionel  )
    {
      if(  ionel > vg[for4]  )
{
   cost += 200*vg[for4];
   ionel -= vg[for4];
}
      else
{
   cost += 200*ionel;
   ionel = 0;
}
    }

   else
     {
       cost += 200*detcost(  vi[for4], vg[for4]  );
     }
       }
  }
       printf(  "%ld\n", cost  );

     }


fclose(  stdin  );
fclose(  stdout  );

return 0;
}


poate doar operatii pe numere mari.... ce as putea sa zic altceva.....



278  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Raspuns: invalid memory reference : Octombrie 06, 2006, 16:20:54
am schimbat toate elementele din int in long, functia am pus-o long, parametrii bineinteles, am pus si vectorii mai mari... nu-mi iasa
279  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Raspuns: invalid memory reference : Octombrie 06, 2006, 16:15:08
n-as putea sa-mi pun sursa aici?.... nu-mi iasa nicicum....
280  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Raspuns: invalid memory reference : Octombrie 06, 2006, 15:57:37
apropos, e prb... curse de cai
281  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Raspuns: invalid memory reference : Octombrie 06, 2006, 15:56:36
merci de raspuns trebuia sa citesc chestia aia Tongue

oricum, faza e ca n-am reusit sa indrept. chestia cu limita de stiva si heap pica pentru ca am folosit doar 2 vectorii de 1002 de elemente si o functie vai de capul ei, fara nimic repetitiv.... for-urile merg pana la 1000... am folosit si niste define-uri, dar le-am scos acum, dar nu era din cauza lor...


nu-mi dai, te rog mult, niste exemple mai clare in care ar putea sa apara? sunt cam  Fighting(batut in cap)...
282  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: Meta-Tags? : Octombrie 06, 2006, 15:33:18
Site-ul tau trebuie sa fie vizitat si sa fie facut mult traffic pe el ca sa ajunga primul.... chestiile alea dau indicii robotilor de cautare despre continutul site-ului tau.... Poti sa faci asa ceva in head....
283  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / invalid memory reference : Octombrie 06, 2006, 15:24:29
incercand sa trimit sa o sursa( curse de cai ), am primit eroarea RUN ERROR - Invalid memory reference.... ce sa zic eu lucrez pe gcc si la mine merge.... am gresit eu cumva?!
284  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: Ce gen de muzica ascuta cei de pe devnet? : Septembrie 17, 2006, 17:57:46
rob zombie nu asculta nimeni? ala chiar e cel mai tare =)
285  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: o problema tare.. : Septembrie 13, 2006, 12:57:34
Scuze am fost plecat si n-am mai raspuns Very Happy
Pai, sa dau eu solutia totusi...... mi-au dat cativa msg, dar nu e exact ce vroiam eu Very Happy

notam sticlele de la 0 la 999 si transformam nr in baza 2, cu 10 cifre( 18 -> 0000010010 )

asezam in ordine condamnatii, si cifrele fiecarei sticle le punem sub condamnati astfel incat cifra x sa-i corespunda condamnatului x..ex: pentru sticla 18

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
0 0 0 0 0 1 0 0 1 0

si le dam sa bea doar celor ce au sub ei 1. daca 18 este sticla otravita vor muri 9 si 6
si formam alt numar punand la cifra x valoarea 1.... si va iesi 18 in baza 2, iar transformandu-l in 10 vom obtine numarul dorit

bineinteles, asa se va proceda cu oricare dintre sticle..... parca pe la 1000 numai un condamnat mai scapa.... life's cruel Very Happy

devilkind, si chestia cu multimile este tot in genul.... dar asta e mai eleganta Very Happy










286  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: Ce gen de muzica ascuta cei de pe devnet? : Septembrie 13, 2006, 12:43:48
eu ascult ceva trance si house.... n-as putea sa spun ca-mi place vreun artist anume, doar melodii izolate, multe melodii izolate Very Happy
in rest mai tot ce s-a enumerat mai sus.... de la slipknot la metallica....

P.S. :  si megadeth sunt tarri
287  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: o problema tare.. : Septembrie 12, 2006, 00:25:03
si eu care credeam ca e mai originala...
288  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: o problema tare.. : Septembrie 11, 2006, 23:30:24
Pai este in arhiva? Nu stiam, pe bune.... Eu am auzit de la un prof si mi s-a parut tare.... Imi dati un msg cu titlul problemei, va rog?
289  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: o problema tare.. : Septembrie 11, 2006, 21:27:55
Yep..... Oricum, este ceva mai misto cu baza 2... Principiul e acelasi, dar nu este solutia oficiala.... Ia vezi =)
290  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: o problema tare.. : Septembrie 11, 2006, 16:12:15
pocaitu... a incercat ceva mai diferit de ce ma gandeam eu.... nu cred ca-i ajung "condamnatii", oricum.... discutam dupa ce mai trimit cativa msg si dau solutia...
291  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: o problema tare.. : Septembrie 11, 2006, 16:10:18
Poate ca nu stia ca se va ajunge la asa ceva si, poate, avea o chestie personala cu imparatul.. Tongue
292  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: o problema tare.. : Septembrie 11, 2006, 13:44:16
urat Smile

Hint: nu mai dati hint-uri =)
293  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / o problema tare.. : Septembrie 11, 2006, 13:38:56
Din cate am auzit a fost data la un examen la oracle... Nu am mai multe detalii.... Here it goes:

Un imparat avea 1000 de sticle de vin. Un om rau i-a otravit una dintre sticle. Imparatul a apelat la un intelept pentru a rezolva prb dandu-i termen o luna. I-a pus la dispozitie 10 condamnati la moarte si stiind ca o picatura beuta din sticla otravita omoara un condamnat intr-o luna, inteleptul trebuie sa afle care este sticla otravita.

Daca isi da seama care sa-mi dea un msg si scriu pe forum daca este solutia corecta..... Sa se gandeasca mai multi.

Hint: este genul de prb cu care un informatician este obisnuit! Smile

Neclaritati?
294  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Autumn WarmUp 2006 / Raspuns: Despre Concurs : Septembrie 08, 2006, 12:51:03
Ah, asta e un lucru destul de bun..
295  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Autumn WarmUp 2006 / Raspuns: Despre Concurs : Septembrie 08, 2006, 12:45:10
Am uitat un lucru! Sistemul de testare va fi normal? Adica vor fi punctaje partiale?
296  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: pics from oni2005 : Aprilie 21, 2006, 13:05:21
pacat ca nu mai merge pagina cu pozele.....
Pagini: 1 ... 10 11 [12]
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines