Afişează mesaje
Pagini: 1 2 3 [4] 5 6 ... 34
76  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Se apropie OJI... : Martie 04, 2010, 20:33:41
E posibil. Daca stii toata materia care se preda in liceu la clasa a 9-a intensiv (inclusiv ce se va preda pana la vara ) inseamna ca esti pregatit teoretic. Daca ai mai si lucrat, esti pregatit si practic.
77  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri virtuale / Răspuns: Votati personajul Infoarena preferat : Martie 04, 2010, 16:00:51
Ai uitat de Boolanel.  Very Happy
78  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Feature request : Martie 04, 2010, 15:20:26
in felul asta mai bine imi cumpar o culegere mai buna si am scapat de tot chinul.
Ia culegerea daca e mai bine. Daca ai fi avut curiozitatea sa te uiti un pic pe infoarena, ai fi observat ca subiectul asta a fost abordat de "n-shpe" mii de ori.
79  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Propunere pentru oji, oni.... : Martie 03, 2010, 22:24:31
poti uita sa trimiti, sa nu mai ai timp sa trimiti, sa fie incarcata reteaua in ultimul minut, etc.
Se pot lasa 15 minute suplimentare pentru trimiteri. Supraveghetorii se vor asigura ca nu faci nimic dubios in retea. Mie mi se pare ok. Dar deocamdata sa fim multumiti ca avem MinGW.  Smile
80  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Se apropie OJI... : Martie 01, 2010, 20:04:03
N-o sa ai net. In regulament scrie ca ai voie sa lucrezi doar cu mediul in care codezi [ deci doar MinGW]. Ai noroc daca te lasa sa folosesti calculatorul sau solitaire-ul.  Smile
81  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 879 Praslea : Martie 01, 2010, 16:10:26
Iau 80 de puncte si 2 TLE. Sortez crescator dupa timpii de intrare. Apoi, imi tin intr-un heap zmeii aflati in gradina la un moment dat. Iau in ordine evenimentele ( intrare sau iesire, eliminand sau adaugand in heap ), si pt fiecare stare a heapului fac o dinamica ( dp[ i ][ j ]  =  forta maxima pe care o am, daca ma bat cu zmei din primii i zmei din heap, asumand un risc de fix j ), iar rezultatul dinamicii o inmultesc cu intervalul de timp pt care e valabila starea respectiva. Complexitatea este O(N^3) amortizat ( fiecare zmeu e introdus/scos o singura data ). Cum ar trebui optimizata? Multumesc.
82  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 236 Biscuiti : Februarie 28, 2010, 19:53:41
#define Nmax 300009
83  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 495 Numere 6 : Februarie 27, 2010, 21:02:18
tablite , daca imi amintesc bine.
84  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 812 Alge : Februarie 27, 2010, 21:00:20
S-ar putea sa mearga daca nu ii dai functiei Fill, cubul ca parametru. ( cu alte cuvinte, cub[][][] sa fie global )
85  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 008 Subsir crescator maximal : Februarie 27, 2010, 20:35:02
subsecventa = elementele apar pe poziti consecutive in sirul initial
subsir = elementele nu apar neaparat pe pozitii consecutive in sirul initial.
86  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 008 Subsir crescator maximal : Februarie 27, 2010, 20:23:31
Tu calculezi cea mai lunga subsecventa crescatoare. Problema cere cel mai lung subsir crescator. subsir != subsecventa.
87  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: [Concurs] Campion, runda 9 : Februarie 27, 2010, 12:56:50
dp[ i ][ j ] = numarul de modalitati distincte de a construi i nivele cu fix j cutii verzi si restul albastre. Recurenta e simpla.
Daca exista solutie, atunci aceasta se afla in dp[ N ][ A ], unde N este numarul de nivele.
88  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Parsare cand citesc numere negative din fisier : Februarie 25, 2010, 17:43:20
cum face Mishu e mult mai bine Wink traiasca Gogu Tongue

Oare toti folosim functia aia ?  Banana
89  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 254 Senat : Februarie 22, 2010, 19:54:46
Mda, am inteles eu gresit initial. Nu prea sunt cazuri particulare la problema asta. Poate nu iti declari vectorii suficienti de mari ( se mai ia si WA cateodata de la asta ), sau poate o fi citirea cu probleme ( vreu ciclu infinit sau ceva de genu' ).
90  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: .Campion : Februarie 22, 2010, 12:53:27
Mie imi merge.
91  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 254 Senat : Februarie 22, 2010, 12:14:29
Nu. Daca exista vreun nod necuplat ( dreapta[ i ] == 0) inseamna ca nu exista solutie. Altfel, exista.
92  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Februarie 21, 2010, 17:16:46
Te asigur ca evaluatorul de pe infoarena nu are nicio problema. Nu mai tin minte exact, dar este posibil ca pe infoarena sa fie alte teste decat au fost la oji. Asadar, daca vrei 100 de puncte pe infoarena, trebuie sa gasesti un algoritm mai eficient. Problema se rezolva cu ciurul lui Eratostene. Mai multe nu cred ca are rost sa mai spun. Deja suntem off topic. Spor!  Smile
93  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2010 / Răspuns: Piramid : Februarie 21, 2010, 09:14:12
Asta inseamna ca pentru

0001000
0010100
0101010
1111111
0000000
0000000

se numara si piramida de latura 3? [ chiar daca are un 1 in interior ]
94  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 004 Biti : Februarie 15, 2010, 19:06:50
Cel mai bine e sa le inveti ( si sa lucrezi problemele ) din manual.  Smile
95  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Numar de lanturi elementare ! : Februarie 12, 2010, 16:01:58
Hmmm.... suna cunoscuta problema... sau ma rog..  :-" Tongue

O fi a ta, oare?  Whistle
96  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 527 Curcubeu : Februarie 10, 2010, 20:31:24
Cod:
3
3
2
2
Mi se pare corect. Ce e suspect?  Think
97  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 527 Curcubeu : Februarie 10, 2010, 17:49:05
Cam stransa limita de timp. Nu inteleg de ce sursa aceasta nu ia punctaj maxim. M-am uitat pe sursele de 100 si nu gasesc nicio optimizare "speciala" ( nici macar diferente intre ele si sursa mea ). Am incercat si afisarea cu printf, dar tot iau TLE pe un test. Idei ? Multumesc.  Smile
98  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Articole / Răspuns: Standard Template Library (STL) : Februarie 09, 2010, 22:47:45
Daca ai vector<int>A, sa zicem, poti da sa iti afiseze in watch A[ i ]. Asta merge. Practic, poti cere sa iti afiseze un singur element ( iti afiseaza si adresa de memorie ). Altfel nu ai cum. O solutie ar fi sa faci debug cu printf()-uri. Spor !  Smile
99  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 485 Exp : Februarie 07, 2010, 11:08:20
Nu cred ca multi stiu operatii cu matrice  Ok
Cei care nu stiu inmultirea a doua matrice, ar trebui sa termine culegerea de info de la clasa, si abia apoi sa tasteze in browser "infoarena.ro".  wink
100  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 066 Permutari 3 : Februarie 05, 2010, 22:52:55
Cred ca timpul de executie e prea mare pentru problema asta.Ar trebui redus undeva intre 0.3-0.5 sec.

De fapt, cred ca trebuie redus la 0.1 secunde.
Pagini: 1 2 3 [4] 5 6 ... 34
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines