Afişează mesaje
Pagini: 1 [2] 3 4 ... 20
26  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Răspuns: Fotbal : August 31, 2008, 10:40:01
Oare vom avea vreo echipa in "primavara europeana"?  Smile
27  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: Concursuri web design : August 24, 2008, 17:59:16
de ce infoarena nu organizeaza concursuri de web-design ? imi puteti da un link de la un sit partener care organizeaza concursuri de acest gen ?

http://infoarena.ro/despre-infoarena
28  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: IOI 2008 : August 20, 2008, 15:59:52
Conform forumului de pe topcoder Cosmin a terminat pe 5.

http://forums.topcoder.com/;jsessionid=A6B326C251D57B5CE9865FEFABF36446?module=Thread&threadID=613160&start=210&mc=220

Bvo baieti!  Applause

29  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Iulie 31, 2008, 13:58:26
http://www.nyimba.com - un music player online facut de mine
astept parerile voastre!

Este foarte tare proiectul, dar ai grija la chestia care controleaza volumul(nu functioneaza cum ar trebui, o accesezi greu si dupa aia nu mai poti sa te scapi de ea).
30  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Feature request : Iulie 28, 2008, 21:47:04
Exact Very Happy  Nu ca ar fi mare chestie punctajul pe arhiva de probleme, dar e usor aiurea sa iei 100 de puncte la problema cu adunare si tot 100 la una mult mai grea.

In legatura cu 2, ma gandeam la ceva de genul: "Timp limita: 0,2 s (50 pcte); 0,1 s (150 p)". Dar cred ca sistemul de rating ar fi suficient.

Avand in vedere ca punctajul din arhiva este doar unul statistic, aceasta departajare nu isi are rolul. Mai degraba ar merge in concursuri.
31  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: CEOI 2008 : Iulie 08, 2008, 21:09:56
Nu se afiseaza rezultatele dupa prima zi?
32  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: CEOI 2008 : Iunie 30, 2008, 17:51:36
Sa le luati aurul!  Smile
33  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Răspuns: Fotbal : Iunie 17, 2008, 08:47:11
Sa recunoastem...cu totii suntem patrioti, dar nu stiu daca cineva dintre noi am vrea romania in sferturi dupa un meci castigat pe nedrept. sa nu asteptam mila din partea olandezilor, chiar daca ar fi spre binele nostru. daca o sa trecem de grupe, macar sa trecem cu fruntea sus, nu sa dam goluri gen "nicolita" sau pe gresele "nevoite" ale adversarului. suntem un popor demn. vrem sa castigam pe bune. azi vreau sa vad o echipa a romaniei care sa isi doreasca victoria, si nu sa joace defensiv cum a facut-o cu franta. le doresc din tot sufletul succes baietilor si sper ca ei sa ne scoata in strada din nou!!! Winner 1st place <- Romania e tot timpu prima pt mine!!! Har har

Ce te face sa crezi ca Olanda va juca in maniera 'blat' cu noi? O sa joace la spectacol, dar fara sa ii intereseze neaparat scorul.
34  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 457 Maimute : Iunie 15, 2008, 19:49:19
Se poate face o singura parcurgere, dupa care sa raspunzi in O(1) pt fiecare intrebare.
35  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Fotbal : Iunie 10, 2008, 19:29:08
Adevarul este ca tactica lui Piti, a stopat in oarecare masura jocul Romaniei. Probabil se astepta la sclipiriile lui Mutu, dar care nu au venit. Pe pozitia aia, Chivu nu isi arata adevarata valoare. Prin introducerea lui Codrea, s-a mai introdus un mijlocas la inchidere. Teoretic, am avut 3 mijlocasi la inchidere(Codrea,Radoi,Chivu). Doar printr-o minute puteam marca, gen faza fixa. In ceea ce priveste meciul cu Italia, sper ca Piturca il va gandi in acelasi gen, doar cu introducerea lui Dica sau Cristea. Un egal, ne-ar tine in viata, sperand la ultimul meci cu Olanda.

In ceea ce priveste castigatoarea, tind sa cred ca va fi Germania. Au un joc organizat si jucatori care pot sa il practice impecabil.
36  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Bac olimpici : Iunie 06, 2008, 17:03:23
In legatura cu bac-ul la informatica.

Un nr N de maxim 9 cifre, trebuie declarat ca long long sau ca int?
37  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Ce i-am facut evaluatorului? : Iunie 02, 2008, 16:51:21
Probabil a fost oprit in timp ce tu ai trimis sursa.
38  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Mai 23, 2008, 22:22:47
http://img161.imageshack.us/img161/2971/attachmentvf8.png
39  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 020 Tort : Mai 11, 2008, 18:41:45
Ok am facut pe nr mari. Pe calculator am verificat cu nr. mici ca nu imi permite BC nr astronomice, si merge cand il trimit sa il compileze, iau la toate WA.

Renunta la BC si treci pe altceva. Incearca dev c++, este usor de folosit sau daca nu cauta pe forum ca s-a mai discutat pb asta. Foloseste tipul long long pentru citirea lui A si B. Incearca testele de mai sus:

Cod:
a=10 b=10 triunghiuri=1331
a=20 b=20 triunghiuri=9261
a=9   b=9   triunghiuri=1000
a=8   b=12 triunghiuri=1287
40  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 682 Iepuri2 : Mai 10, 2008, 09:30:23
puteti pune si voi niste teste? ca nu stiu ce am gresit de iau 90 pct... WA pe testul 8... multumesc.

Incearca testele oficiale.
41  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 682 Iepuri2 : Mai 09, 2008, 09:41:46
pai e o diferenta intre noi doi. tu ai pus sa fie exact 2 sefi. eu am pus mai mare ca 1. incearca... poate sunt 3,4,5,6,7,8,9... [sau poate sunt eu idiot. nu imi dau seama de ce nu merge.]


E bun codul lui Gabi. Daca gasesti ca are 2 sefi, intra in bucla direct. Deci oricum ar avea mai multi de 2, ar intra in bucla.
42  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 671 Joc7 : Mai 04, 2008, 16:26:18
Este greu sa imi dau seama exact ce complexitate am. Cred ca in cel mai rau caz ar fi O(n^2), dar acest lucru nu cred ca are loc. Deci teoretic ar fi O(n^2), dar practic cred ca tinde undeva la O(n).
43  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 279 Int : Mai 03, 2008, 11:48:20
Poti rafina putin ideea, v(i) = numarul maxim de intervale care nu se intersecteaza, folosind si intervalul i.

Sortezi intervalele in functie de capatul drept. Daca la un moment dat ai ajuns la intervalul i, poti sa cauti binar primul interval care nu intersecteaza intervalul i. Sa zicem ca ii al k-lea. Atunci v(i) = maximul de pe intervalul 1..k + 1. Pentru a afla maximul de pe intervalul 1..k poti sa ti un arbore de intervale.

Complexitate (N*logN*logN), care ar trebui sa intre in timp.
44  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Drum simplu de cost MAXIM : Mai 02, 2008, 11:14:00
@Cosmin

Defapt nu aplici un Bellman Ford cu coada in adevaratul sens al cuvantului, ci doar ti o coada de care te folosesti. Mie mi se pare mult mai usor sa umpli matricea asa.

45  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Drum simplu de cost MAXIM : Mai 02, 2008, 09:02:14
Ai putea face un Bellman Ford cu coada pentru o implementare mai simpla.
46  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Drum simplu de cost MAXIM : Mai 01, 2008, 18:38:43
Ce inseamna ca sunt parcurse nodurile 1 si 4 ? Ca drumul este 1 , 4 si i ?

In cazul asta ii ca si cum ai avea drumul 1-4-i. Dar, de exemplu daca ai avea mai multe noduri parcurse, spre exemplu 1,2,3,4 nu insemna ca drumul este 1-2-3-4-i, ci doar ca ai trecut prin nodurile 1,2,3,4 deja. Astfel te asiguri ca nu mai treci inca o data prin ele.
47  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Drum simplu de cost MAXIM : Mai 01, 2008, 17:15:59
Hmm cred ca ai putea face ceva de genul:

A[i,j] - costul maxim de a ajunge in nodul i, avand configuratia j. Prin configuratie se intelege un numar care in baza 2 tine minte daca ai fost intr-un nod. Spre exemplu daca ai avea j=9 in baza 2 ai avea 1001, asta insemnand ca ai deja parcurse nodurile 1 si 4. Sper sa mearga Smile, daca este ceva gresit corectati-ma.
48  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Paste fericit! : Aprilie 25, 2008, 20:47:02
Sa aveti parte de sarbatori cat mai frumoase!  Smile
49  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Aprilie 24, 2008, 19:59:57
http://www.trilulilu.ro/dangelo/4b8de58e8deabc
50  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: 009 Algoritmul lui Dijkstra : Aprilie 18, 2008, 14:47:27
Consulta asta: http://infoarena.ro/problema/dijkstra.
Pagini: 1 [2] 3 4 ... 20
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines