Afişează mesaje
Pagini: 1 [2] 3 4 ... 69
26  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1396 Taxa : Mai 14, 2013, 21:33:51
Asta e mai smechera, te poti deplasa in 8 directii.
27  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 116 Suma : Mai 13, 2013, 21:03:15
Pentru ca solutia ta e prea inceata ca sa rezolve problema. Mai exact, solutia corecta are complexitate O(1), in timp ce solutia ta are complexitate O(N).
28  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 211 Spirala : Mai 09, 2013, 22:48:17
Am reevaluat ultima sursa care a luat 100 de puncte, precum si sursa unui admin care a luat 100 de puncte in trecut. Ambele continua sa ia 100 de puncte.

Incearca sa gasesti oameni mai priceputi. Wink
29  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Mai 09, 2013, 17:00:10
Testele nu au fost schimbate din 2006, iar ultima sursa care a luat 100 de puncte a fost acum 3 zile. Greseala trebuie sa fie in solutia ta.

Din pacate, testele la problemele din arhiva nu se fac publice.
30  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: ONI 2013 - probleme : Mai 07, 2013, 16:47:50
Deocamdata nu avem suport pe infoarena pentru probleme interactive. Cand vom avea, probabil va fi adaugata si acea problema.
31  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: C++ vs. C# : Mai 03, 2013, 20:45:45

Sunt doua limbaje de programare asemanatoare, dar totusi foarte diferite. Nu cred ca se poate zice care este mai bun, asta depinde de aplicatia pe care vrei sa dezvolti.

http://lmgtfy.com/?q=c%2B%2B+vs+c%23#

Am creat un subiect nou pentru ca acest thread nu are legatura cu mesajele de eroare sau arhiva de probleme. Din greseala nu am copiat si raspunsul lui Cosmin, asa ca l-am citat mai sus inainte de a sterge mesajul original.
32  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Mai 03, 2013, 18:44:02
S-a rezolvat. Smile
33  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 043 Boom : Mai 03, 2013, 11:48:35
Iti da bine.
34  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 043 Boom : Mai 02, 2013, 12:41:48
De ce nu generezi tu testele si sa ne ceri doar rezultatul corect? E tare neconvenabil sa ne gandim noi ce ai fi putut tu gresi si sa generam teste cu astfel de exemple.
35  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 576 Puteri2 : Mai 01, 2013, 19:05:36
Secv5. Cum am devenit admin m-am uitat pe sursele de 100 sa vad care-i smenu. (De aceea am dat acces liber la surse de la mine putere.)
36  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 576 Puteri2 : Mai 01, 2013, 16:50:47
Bagi multa informatica, ajuti lumea pe forum, te implici in activitatile infoarena, devii respectat de comunitate, devii admin, editezi limitele de timp dupa cum ai chef si observi rezultatul. Tongue

Spoiler: Nu iti intra nici in 30 de secunde. Smile
37  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: operatii cu fisiere : Aprilie 29, 2013, 22:37:11
Cu ce anume sa te ajutam?
38  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 310 Secventa 5 : Aprilie 28, 2013, 12:42:54
Accesul la sursele trimise e din nou liber. Nu stiu exact cum de s-a revocat.
39  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: C++ compiler upgrades on infoarena : Aprilie 28, 2013, 03:11:31
Yes, you can do range-based for loops on any iterable container. That includes sets and maps:

Cod:
set<int> s = {5, 4, 3, 2, 1};
for (auto x: s) {
  cout << x << endl;
}

map<string, int> m = {{"john", 1}, {"mary", 2}};
for (auto e: m) {
  cout << e.first << " " << e.second << endl;
}
40  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / C++ compiler upgrades on infoarena : Aprilie 28, 2013, 02:14:28
http://www.infoarena.ro/blog/cpp11
41  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: Lot Informatica Deva 2013 : Aprilie 26, 2013, 14:54:53
Pentru ce olimpiade internationale s-au decis loturile si cine face parte din fiecare?
42  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: VIM vs Code::Blocks : Aprilie 21, 2013, 12:59:49
Iata cateva avantaje pentru care folosesc vim:

  • E utilizabil cu orice limbaj de programare cu efort minim. In cazul concursurilor de programare, nu te obliga sa folosesti un compilator de C++ invechit.
  • Nu obstructioneaza codul. Nu exista n-spe ferestre pe care nu le folosesc niciodata pe toate partile ecranului.
  • Imi ofera un control excelent asupra codului. Din combinatii de 2-3 taste fac lucruri pentru care in alt IDE as avea nevoie de meniuri si ferestre noi.
Problema principala cu vim-ul e ca e greu de invatat. Majoritatea participantilor la concursurile de programare folosesc un set minimal de feature-uri din vim pe care le-au vazut la alte editoare.
43  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 808 K1 : Aprilie 17, 2013, 23:22:52
Citeste indicatiile de rezolvare de la coduri huffman din arhiva educationala.
44  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 044 Al k-lea termen Fibonacci : Aprilie 17, 2013, 14:58:53
Da.
45  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Problema cu karma : Aprilie 14, 2013, 00:03:26
O sa poti si tu dupa ce ai o anumita vechime pe forum. E o masura sa prevenim existenta unor conturi fantoma doar de dragul de a modifica karma altor utilizatori.
46  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: problema numere reale : Aprilie 13, 2013, 20:16:21
Compilatorul presupune ca tipul final al unei operatii este dat de cel mai mare dintre tipurile elementelor care participa in operatie. In cazul tau, operatiile se executa in ordinea urmatoare (dupa cum si e normal): inmultire, impartire, atribuire. De aceea, cand este calculat rezultatul impartirii dintre d*3600 si vi, tipul considerat este int (operanzii fiind amandoi de tip int), iar abia la pasul urmator rezultatul este convertit la long double pentru ca timp (care abia acum participa la evaluare) este de tip long double. Rezultatul impartirii a doua elemente de tip intreg este partea intreaga (sau catul) corespunzator fractiei.

Niste idei despre cum poti rezolva problema:
Cod:
long double timp = (long double) d * 3600 / vi;
(convertesti d la long double si atunci toate operatiile se executa pe long double) sau

Cod:
long double timp = d * 3600.0 / vi;
(il folosesti pe fratiorul de tip double al lui 3600 si atunci toate calculele se executa pe double pana la atribuire cand rezultatul devine long double)

Dupa cum vezi, a doua varianta nu face exact ce vrei, dar e mai concisa si de multe ori suficienta.
47  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: ONI 2013 : Aprilie 09, 2013, 23:07:17
Ce parere aveti de prezenta evaluator local instalat pe fiecare calculator care sa-ti spuna daca out-ul tau e corect ?

Personal cred ca intervin probleme de securitate.
De implementat, cred ca ar fi foarte usor daca ar fi legate totusi la retea.
Stiu stiu .. cablu .. bani.
Dar sa pui niste oameni sa copieze un evaluator pe fiecare calculator, mi se pare prea mult de lucru.

Sistemele de operare nu sunt instalate de la zero pe calculatoarele de la ONI? Daca da, atunci nu vad o problema in a pune evaluatoarele local.
48  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: ONI 2013 : Aprilie 09, 2013, 22:38:46
Comentariile mele la articolul initial:

  • Nu cred ca ar strica un sistem mai complex cu detailed feedback la OJI, ONI, baraj, lot, etc. Totusi, costul implementarii unui astfel de sistem si mai ales al instalarii lui este destul de mare pentru potentialul actual al organizatorilor olimpiadei si nu exista motivatie suficienta pentru ca unii oameni sa-si piarda luni intregi de munca pentru o mana de oameni neatenti.
  • E ok ideea cu punctajul maxim dintre toate submisiile, atat timp cat numarul de submisii e limitat (de exemplu 10-20). Altfel, deschidem usa la o noua clasa de bulaneli. Totusi, trebuie rezolvata intai problema precedenta.
  • Cel mai tare cred ca se poate face ceva impotriva singurei probe de la baraj. Toti suntem constienti ca e o problema si stim cauza principala: banii. Exista destul de multi fosti olimpici la informatica care castiga bine si care poate ar fi interesati sa dea o mana de ajutor la imbunatatirea conditiilor actuale de la olimpiada. Probabil ca o donatie acceptabila din partea a 10 oameni ar rezolva problema anual. Ma gandesc ca infoarena ar putea reprezenta un canal transparent prin care sa se rezolve problema asta.
49  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: ONI 2013 : Aprilie 09, 2013, 22:33:55
Inchid subiectul pentru ca e prea mare harababura aici.

Ii rog pe cei care au mesaje care nu i se adreseaza lui Sorin sa le copieze pe noul subiect.

Sorin, iti apreciez intentiile, dar te rog nu mai interveni in noua discutie. Lasa oamenii sa discute relaxati si sa cautam impreuna solutii bune.
50  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: ONI 2013 : Aprilie 09, 2013, 21:49:29
Sorin, sa fii bun inseamna sa nu ai momente de neatentie. Daca esti neatent, nu mai esti bun.

Mai bine nu te-ai mai baga in discutie. Nimeni n-o sa ia in serios o discutie in care vii cu idei extremiste si adresezi injurii celor care sunt responsabili sa faca lucrurile mai bine.
Pagini: 1 [2] 3 4 ... 69
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines