Afişează mesaje
Pagini: 1 ... 65 66 [67] 68 69
1651  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 151 SuperP : Iulie 11, 2006, 21:38:10
 Whistle Fie...sa mai ramana putin secretul Smile
1652  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 254 Senat : Iulie 11, 2006, 21:28:06
Anumite teste/Testele au spatii la sfarsitul liniilor?
1653  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 257 Catun : Iulie 09, 2006, 08:39:17
Exista drumuri de lungime 0?
1654  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 146 Sticle : Iulie 03, 2006, 11:26:44
A observat cineva ca prin enunt e mentionat si fisierul de iesire "geamuri.out"?  Whistle
1655  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 184 Mult : Iunie 10, 2006, 14:35:55
Constanta aia c vine de la numere mari nu?  Think

Cum ai redus-o? Eu folosesc baza 10^9 si iau doar 30 de puncte... sad
1656  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 250 Drumuri2 : Iunie 08, 2006, 21:54:37
Oricum nu cred ca conteaza atat de mult numele fisierelor de intrare si iesire...doar ca mi se parea mai bine sa fie identice cu numele problemei...That's it  Smile
1657  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 250 Drumuri2 : Iunie 06, 2006, 11:35:30
Totusi, fisierele de intrare si de iesire nu ar trebui sa fie drumuri2.in si drumuri2.out ? Confused
1658  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 203 Iv : Mai 24, 2006, 14:37:14
Pai n^3 am facut si eu (nu chiar solutia oficiala, dar aproape) si desi l-am optimizat cat am putut am reusit sa iau numai 90 de puncte...Poti sa-mi dai niste idei legat de optimizarile pe care le-ai facut?  Neutral
1659  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 203 Iv : Mai 20, 2006, 12:33:39
Si in ce complexitate trebuie facuta?
1660  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: Eindhoven 2006 : Aprilie 28, 2006, 11:52:14
Stiu ca un post de genu asta o sa-mi faca karma -n!...dar risc  Smile

Told you so, greco...or what?
Hai Rapid!!!  Evil or Very Mad
1661  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 236 Biscuiti : Aprilie 28, 2006, 08:28:21
Ce alte probleme din arhiva se mai rezolva cu abori de intervale?
1662  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 102 Lanterna : Aprilie 11, 2006, 19:35:56
Nope...afisez 1 sad...
1663  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 235 Pawns : Aprilie 11, 2006, 19:28:51
Restrictia "numarul de pioni dintr-o celula nu va depasi valoarea 500" e valabila doar pentru datele de intrare sau pe tot parcursul jocului?


1664  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 102 Lanterna : Aprilie 10, 2006, 22:48:04
Eu pic testele 6 si 9...  Brick wall  Am inteles ca e ceva mai "magic" la testul 9...Careva care a avut problema cu testul asta si s-a prins care era problema, poate sa dea un test asemanator aici? Cry

I could use any ideas privind si testul 6, bineinteles Smile
1665  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: Cultul personalitatii lu Cimi : Aprilie 03, 2006, 22:53:24
Ce vrea frate asta?  Huh

Anyway...vad ca popularitatea Lupului a scazut cu 1...Pun pariu ca nu-l tine pe ala care i-o dat "-" lui Cimi sa posteze aici...
1666  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: Cultul personalitatii lu Cimi : Aprilie 02, 2006, 22:59:16
S-ar putea face asa incat voturile + care le da cimi sa valoreze mai mult? Asa ar fi cinstit  Whistle ...adeptii adevarati trebuie si ei apreciati, nu?  Smile
1667  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 223 Srevni : Aprilie 02, 2006, 16:51:10
Da...sorry...my bad...e bun enuntul.  Embarassed
Next time o sa incerc sa citesc mai atent enuntul.  :sad2:
1668  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 223 Srevni : Aprilie 02, 2006, 16:27:13
Interesant...cred ca e gresit enuntul...drumurile sunt de la Y la X. Am luat 100 dupa ce am inversat muchiile.  Neutral
1669  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 223 Srevni : Aprilie 02, 2006, 13:31:15
In exemplu am arcul [1,3], iar costul in nodul 1 e 1, iar in nodul 3 e 4, asta nu inseamna produsul va fi adus in nodul 3 din nodul 1 cu costul 1?
1670  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 202 Overlap : Martie 30, 2006, 23:07:17
Eu nu ma prind de exemplu  Sad . Poate cineva sa-mi spuna macar cat e k?
1671  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Grigore Moisil / Numar : Martie 30, 2006, 16:12:30
Fie, reformulez: Numerele trebuie afisare neaparat in ordinea descrescatoare a pozitiilor de inceput?
1672  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Grigore Moisil / Numar : Martie 30, 2006, 16:05:54
Numerele trebuie afisate intr-o ordine anume?
1673  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / preONI 2006 / Pareri preONI 2006 : Martie 29, 2006, 13:51:56
Super tare finala si tot Concursul PreONI.  Thumb up  Probleme au fost marfa  (poate putin grele, dar asa se invata)...

Cazarea and stuff au fost chiar OK (fata de alte concursuri  Whistle ).

Ca sugestii propun ca from next time on finala sa fie de doua zile (asa in spiritul ONI  Smile ).
1674  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Grigore Moisil / data grigore moisil : Martie 29, 2006, 12:28:16
Deci pana la urma cand e concursul? (ca acum apare un "?" la data)
1675  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 197 Semne : Martie 21, 2006, 17:29:02
Deci S poate fi si negativ, nu?
Pagini: 1 ... 65 66 [67] 68 69
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines