Afişează mesaje
Pagini: 1 ... 23 24 [25] 26
601  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Raspuns: Bug reports : Decembrie 04, 2006, 00:43:07
Se pare ca pe pagina de profil a unui utilizator, meniul de sus (Editeaza, Vezi istoria, Muta, Sterge etc) nu apare afisat unde trebuie. Apare in dreptul taburilor (Pagina personala, Evolutie rating, Statistici).

link cu ce vad eu pe firefox 2.0
602  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Raspuns: STL set : Octombrie 28, 2006, 08:23:17
Multumesc. Se pare ca merge. Smile
603  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / STL set : Octombrie 25, 2006, 07:56:07
Folosesc containerul set din STL. Cum pot gasi elementul minim/maxim in timp logaritmic? Am incercat cu lower_bound si upper_bound dar nu i-am dat de cap.
Multumesc.
604  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / pentru admini: help! : August 30, 2006, 22:40:13
Am si eu o solicitare pentru admini. As vrea, daca se poate, sa imi trimiteti si mie sursele pe mail la problemele facute pe infoarena pentru ca le-am pierdut accidental. Contul meu pe infoarena este stef2n iar adresa de mail [email protected] Multumesc!


========================================================================================================

Multumesc Yahoo! Infoarena e  Winner 1st place
605  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Raspuns: rhide in linux..gentoo mai exact : Iulie 04, 2006, 10:58:49
Bogdan, ai reusit sa compilezi RHIDE pe Fedora Core 5? Daca da, cum? ca ma chinui de 3 zile la el...
606  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: Jocu' meu : Mai 22, 2006, 13:33:25
Acum am vazut postul tau, iar ce s-a vorbit m-a facut curios... As vrea sa incerc si eu jocul tau, dar link-urile vechi nu mai merg. Ai putea sa-mi spui de unde sa-l downloadez?
607  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: Cultul personalitatii lu Cimi : Mai 07, 2006, 10:28:34
E bine ca exista un astfel de topic. Cimi e draguta. Am vazut-o la ONI. Very Happy
608  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Raspuns: solutii baraj oni 06 : Aprilie 29, 2006, 14:10:00
Multumesc  Very Happy
609  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Raspuns: solutii baraj oni 06 : Aprilie 29, 2006, 10:53:29
Dar testele pentru problemele de la baraj stie cineva unde pot fi gasite?
610  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: bancuri : Aprilie 28, 2006, 17:27:24
Tot din domeniul nostru:

(morganj): 0 is false and 1 is true, correct?
(alec_eso): 1, morganj
(morganj): bastard.
611  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: Re: bancuri : Aprilie 26, 2006, 15:18:00
LE: se pare ca stef2n il are la semnatura (hope you're not mad Smile )
No, I'm not mad.
612  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Raspuns: [Concurs] ONI 2006 : Aprilie 25, 2006, 19:14:47
*aplauze*
Applause Applause Applause
613  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / Problema la upload : Martie 31, 2006, 06:37:23
Gata  Very Happy  Eu am reusit. Si am luat si 100p Very Happy
614  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / Problema la upload : Martie 30, 2006, 15:00:38
Nu a mers  Sad  Da exact aceeasi eroare Sad
615  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / Problema la upload : Martie 30, 2006, 13:14:36
Nu-mi mai da eroarea de mai sus, dar primesc eroare de compilare... Si la mine merge ok (g++ pe Linux). Iata eroarea pe care o primesc:

Cod:

jtemp.cpp:1: error: parse error before `-' token
jtemp.cpp:2:12: warning: character constant too long for its type
jtemp.cpp:2:30: warning: character constant too long for its type
jtemp.cpp:2:48: warning: character constant too long for its type
jtemp.cpp:2:56: warning: no newline at end of file
616  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / schimbarea testelor : Martie 30, 2006, 12:59:47
Eu la PScNv am luat 100 de puncte cu o solutie total incorecta. Un simplu DF.
Sursa e ultima pe care am trimis-o, deci adminii se pot uita pe ea si pot modifica testele astfel incat o astfel de sursa sa ia punctajul meritat.
617  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / Alta problema! : Martie 30, 2006, 08:24:40
Buna, costica!  Rolling on the Floor Laughing Nu cred ca se potriveste ipoteza cu sufletul pereche  Rolling on the Floor Laughing
618  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / Problema la upload : Martie 30, 2006, 08:20:41
Nu reusesc sa trimit solutie la problema COLOR2. Primesc eroarea urmatoare:

Warning: copy(/www/ftp.devnet.ro/devnet.ro/upload/arhiva/color2/stef2n) [function.copy]: failed to open stream: Permission denied in /www/ftp.devnet.ro/devnet.ro/infoarena/include/user/submit/form.inc on line 103
619  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / preONI 2006 / [FINALA] Pscnv : Martie 26, 2006, 09:05:14
Neputand sa fac un topic nou in sectiunea "Arhiva de probleme" am hotarat sa postez aici.
La problema PScNv am obtinut, in mod curios, 100 de puncte cu o solutie total incorecta. Retineam graful sub forma listelor de adiacenta. Pe masura ce citeam din fisierul de intrare, adaugam un nod la stanga in lista corespunzatoare. Am modificat apoi sursa si adaugam la dreapta in lista corespunzatoare si asa am luat 0 puncte. Cred ca testele trebuiau elaborate mult mai bine. Celor interesati (in special celor din echipa infoarena) le pot da sursa ca sa arunce o privire si eventual sa modifice anumite teste ca o astfel de solutie sa primeasca cate puncte merita. Lasati-mi mail-ul.
620  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Memoria folosita de un program : Februarie 23, 2006, 22:07:51
Citat din mesajul lui: StTwister
Oricum de obicei problemele sunt astfel concepute incat sa nu existe probleme cu depasirea limitei de memorie


Nu chiar... Unele probleme pot avea mai multe solutii, iar o solutie neoptima sa nu se incadreze in limita de memorie. Deci pentru o solutie neoptima e important sa stii cata memorie folosesti.
621  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Circuit in graf orientat : Februarie 21, 2006, 16:23:38
andreit1: Mersi mult! Ideea ta mi-a fost de mare ajutor!  Applause
silviug: Ma bucur ca poza mea nu a trecut neobservata. E creatie proprie. De fapt, improvizatie de moment.  Very Happy
622  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Circuit in graf orientat : Februarie 20, 2006, 08:37:52


Pentru graful orientat din figura parcurgerea DF ar fi : 1 2 3 4 5 6 7
Problema apare cand ajung la muchia 5 - 2 . 2 a fost vizitat inaintea lui 5, deci s-ar parea ca muchia 5 - 2 inchide un circuit. Totusi lucrurile nu stau asa. Cum poate fi evitata o astfel de situatie?
623  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Circuit in graf orientat : Februarie 19, 2006, 19:34:31
Citat din mesajul lui: vladcyb1
Vezi ca a fost la campion o problema in care trebuia sa scoti ciclurile distincte  dintr-un graf...se numea police ( anu asta la grupa large printre primele runde ).

 Oricum ideea e ca faci un DF si in momentul in care gasesti un nod marcat inseamna ca poti inchide un ciclu.


Problema Police de la campion e in grafuri neorientate si se rezolva cu determinarea tuturor ciclurilor disjuncte. Pe mine ma intereseaza determinarea tuturor circuitelor disjuncte intr-un graf orientat. Si nu stiu daca mai merge la fel de bine parcurgerea DF.
624  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Circuit in graf orientat : Februarie 19, 2006, 08:56:35
De ceva timp ma tot gandesc la o chestie si nu ma prind... Cum reusesc sa determin un circuit intr-un graf orientat? M-ar interesa o solutie cu DF sau BF, utilizata cu liste de adiacenta (asta ar fi optim).
625  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: 033 Flux maxim de cost minim : Decembrie 12, 2005, 16:36:36
Am o mare problema la care ma gandesc de 2 saptamani... Nu reusesc sa pricep cum sa construiesc costurile pentru o retea de transport in care se cere fluxul maxim de cost minim. In cartea "Informatica pentru grupele de performanta" este foarte ambiguu: "In unele situatii exista posibilitatea asocierii unor costuri pentru arcele grafului (pe langa capacitati). In aceasta situatie va trebui sa determinam un flux maxim de cost minim. [...] Pentru a determina un astfel de cost minim este suficient sa folosim o varianta a algoritmului Ford-Fulkerson in cadrul careia sa determinam la fiecare pas drumuri de crestere de cost minim."
Se pot pune mai multe intrebari:
1. Cum este definita functia de cost (este cost pe arc sau este un cost unitar in functie de valoarea fluxului pe acel arc)
2. Drumurile de crestere, se spune dupa o pagina, se determina cu Bellman-Ford. In aceasta situatie inseamna ca o sa apara si costuri negative.
    A doua intrebare este: Cum se modifica costul pe arce in momentul in care "bag" flux pe un drum de crestere?
P.S. Algoritmul Ford-Fulkerson pe care il stiu eu e cu determinarea drumurilor de crestere si modificarea capacitatilor arcelor din drum, adaugand sau scazand valoarea fluxului pe acel drum
Pagini: 1 ... 23 24 [25] 26
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines