Afişează mesaje
|
Pagini: [1] 2
|
3
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Probleme externe / OpenGL!!!
|
: Februarie 14, 2014, 21:48:21
|
Salut. Am cautat pe net niste informatii despre OpenGL! Am gasit o groaza... te invata de la 0 cum sa procedezi, cum sa scrii codul eventual. Insa nu imi este clar ce este OpenGL. E vreun compilator gen CodeBlocks? Unde ar trebui sa scriu codul? Explicati-mi putin va rog. Daca nu am inteles gresit... depinde de placa video? Dati-mi, daca stiti, un link VALABIL, nu ceva care explica de la 0 codul; nu "aruncati" aici un link ca sa va aflati in treaba, care nu ma ajuta la nimic; va rog Multumesc.
|
|
|
5
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / CMMDC recursiv
|
: Februarie 12, 2014, 17:21:03
|
Salut. In programul urmator, cine este p? Si explicati-mi putin cum functioneaza. Multumesc. #include<iostream> using namespace std; int cmmdc(int a[20], int p, int n) { if(p==n) return a[p]; else { int x,y; x=cmmdc(a,p,(p+n)/2); y=cmmdc(a,(p+n)/2+1,n); while(x!=y) if(x>y) x=x-y; else y=y-x; return x; } } int main() { int a[20],n,i; cout<<"n="; cin>>n; for(i=1;i<=n;i++) cin>>a[i]; cout<<"cmmdc este: "<<cmmdc(a,1,n); }
|
|
|
9
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Cifrele impare dintr-un numar
|
: Februarie 08, 2014, 19:26:19
|
Salut. Cum pot crea un vector cu cifrele impare ale unui numar? De exemplu pentru numarul n=12345532 sa am vectorul V format din cifrele 1,3,5,5,3. Am calculat cate cifre impare are numarul, dar nu stiu sa le afisez! Dati-mi va rog o idee. Multumesc.
|
|
|
10
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Rezultat intreg
|
: Ianuarie 25, 2014, 19:54:58
|
Nu doar pe m, ci si pe s!!! Uite: #include <iostream> using namespace std; int main(){ int v[9],n,i,t,nota; float m,s=0; cout<<"Cate note ai la acel obiect :"; cin>>n; for(i=0;i<n;i++) {cout<<"Nota nr.["<<i+1<<"]="; cin>>v[i]; s=v[i]+s; } cout<<"1-Da\n2-Nu\nAi dat teza: ";cin>>t; if(t==2) m=s/i; else { cout<<"Nota din teza: ";cin>>nota; m=((s/i)*3+nota)/4; } cout<<m; return 0; } Apropo, frumos aspectul codului! Bravo!
|
|
|
12
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Vector de numere dintr-un fisier
|
: Ianuarie 22, 2014, 21:44:46
|
Nu la asta m-am referit. Daca ai intr-un fisier numerele: 10 16 -67 89 0 5 7 -7 -9 84 vreau sa imi afiseze : 10,16,89,5,7,84. Numarul de elemente pozitive stiu sa il aflu, mi-l afiseaza corect. Sa zicem ca are k elemente pozitive. Vectorul vine: for(i=0;i<k;i++) V =??? Aici e problema!!! Din secventa pe care mi-ai dat-o, nu scot mare lucru, scuze . Ms oricum Si... stiu limbajul C++ "cat de cat"... am trecut de tutorialul ala
|
|
|
17
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Stiva
|
: Ianuarie 19, 2014, 18:44:13
|
Explicati-mi va rog pas cu pas cum se rezolva exercitiul urmator:
Se consideră o stivă în care iniţial au fost introduse, în această ordine, elementele cu valorile 1, 2 şi 3, ca în figura alăturată. Se notează cu AD(x) operaţia prin care se adaugă elementul cu valoarea x în vârful stivei şi cu EL operaţia prin care se elimină elementul din vârful stivei. Care sunt valorile ultimelor două elemente eliminate din stivă în urma executării secvenţei de operaţii: AD(4);EL;EL;AD(5);EL;EL?
|
|
|
18
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Vector
|
: Ianuarie 19, 2014, 18:22:29
|
Salut. Am si eu o nelamurire la o problema de la variante de bac. Dati-mi va rog o idee la subpunctul b). Subpunctul a) l-am facut, dar la b) nu am nicio idee Multumesc. Subprogramul sub, cu trei parametri, primeşte prin intermediul parametrului: – v un tablou unidimensional cu cel mult 100 de componente ce memorează numere întregi cu cel mult 4 cifre; – n un număr natural nenul mai mic sau egal cu 100 ce reprezintă numărul efectiv de componente ale tabloului primit prin intermediul parametrului v; – a un număr întreg cu cel mult 4 cifre. Subprogramul sub returnează numărul componentelor tabloului primit prin intermediul parametrului v ale căror valori sunt egale cu valoarea parametrului a. Exemplu: pentru valorile n=5, v=(1,21,9,21,403), a=21 ale parametrilor, în urma apelului, subprogramului sub va returna valoarea 2. a) Scrieţi definiţia completă a subprogramului sub. b) Scrieţi un program C/C++ care să citească de la tastatură un număr natural nenul n (n≤100) şi n numere întregi, fiecare având cel mult 4 cifre, şi care, folosind apeluri utile ale subprogramului sub, să afişeze pe ecran mesajul DA dacă oricare două dintre cele n numere citite sunt distincte două câte două, sau mesajul NU în caz contrar. Exemplu: pentru n=6 şi cele n numere citite de la tastatură: 47 183 69 8 134 -56 se va afişa pe ecran mesajul DA
|
|
|
20
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Numere din fisier
|
: Ianuarie 18, 2014, 00:05:32
|
Salut. Am la o problema urmatorul enunt: Scrieţi un program C/C++ care citeşte de la tastatură un număr natural nenul n (n≤999) şi numerele din fişierul numere.txt şi care afişează pe ecran, separate prin câte un spaţiu, toate numerele din fişier care sunt divizibile cu n. Dacă fişierul nu conţine niciun astfel de număr, atunci se va afişa pe ecran mesajul NU EXISTA. Uitati codul pe care l-am scris: #include <iostream> #include <fstream> using namespace std; int main() { int n,k; cin>>n; ifstream f("numere.txt"); while(f>>k) if(k%n==0) cout<<k<<" "; else cout<<"nu exista"; }
Problema este ca imi afiseaza pentru fiecare numar in parte De ex, n=10 si numerele din fisier: 10,80, 54, 67, 100... imi afiseaza 10 80 nu exista nu exista 100! Cum pot face sa imi afiseze cum trebuie? Multumesc.
|
|
|
24
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Recursivitate
|
: Ianuarie 13, 2014, 19:09:40
|
Salut. Ce rol are "&" in secventa urmatoare? #include <iostream> using namespace std; int f(int &a,int b) { a=a-1; b=a+1; cout<<a<<b; } int main() { int a,b; a=5; b=9; f(a,b); cout<<a<<b; }
In cazul asta o sa afiseze 2329, iar daca nu pun "&" o sa afiseze 2339. Din cate am inteles, acest "&" inlocuieste valoarea lui a peste tot cu valoarea lui a prelucrata in functie; chiar daca in main i-am dat lui a valoarea 3, el o sa o considere 2 (a-1). Stiu ca "&" se foloseste la pointeri, dar nu am facut pointeri la scoala
|
|
|
|