Afişează mesaje
Pagini: [1]
1  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 043 Boom : Noiembrie 13, 2014, 20:59:42
Salut. Am facut problema de 100 dar am o nelamurire. Very Happy Am doua surse care iau 100, una cu heapuri de mana optimizate pe biti si cealalta care foloseste priority_queue din STL. Cool Siiii spre surprinderea mea sursa cu heapuri merge muuult mai greu decat aia cu PQ...ca sa nu mai vorbim de memorie care ii dubla. Memoria sa zicem ca o inteleg deoarece presupun ca o sa am pe teste random, relativ putine noduri in heap la un moment dat. Dar heapurile de mana nu ar trebui sa mearga mai rapid?!? Brick wall  Huh
2  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1285 Drept3 : Martie 05, 2014, 20:32:32
Salut...am si eu o mica intrebare Very Happy..am rezolvat problema cu solutia oficiala..si dupa ce am facut-o m-am uitat si am vazut ca sunt solutii care au rezolvat-o cu o matrice de 1000 pe 1000...am inteles sursa doar partial...asa mam gandit si io sa o fac prima data... da se zicea ca
Citat
0 ≤ x, y, d ≤ 5000
...deci in mintea mea trebuia o matrice de 10000 pe 10000 care nu intra in spatiu si presupun ca nici in timp...deci da ce solutia cu matricea de 1000 pe 1000 ii ok?...daca gresesc la ceva scuze:D
3  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 049 Barbar : Octombrie 02, 2013, 20:51:56
Imi pica testul 3....cu Killed by signal....nu am folosit memorie prea putina ca i-am dat limitele matricei si la 2000 Annoyed...nu stiu ce ar putea merge gresit pt ca imi merge pe toate celelalte...90 de puncte Fool...stie careva ce ar trebui sa modific?
4  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 020 Tort : August 31, 2013, 13:29:52
si mie imi dadeau toate testele de pe forum bine da la testu 19 imi dadea WA...acum am remediat greseala...incercati cu exemplele astea: 1999999999 1999999998 ...cei la cere nu va iese...ar trebui sa va dea 7999999994000000001000000000  wink...sper ca va ajuta si pe voi Ok
Pagini: [1]
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines