Afişează mesaje
Pagini: 1 ... 55 56 [57]
1401  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Topcoder Colegiate Challange : Ianuarie 07, 2005, 15:08:44
Felicitari lui wicedman care s-a plasat la ultimul meci al 3-lea din divizia 2.
1402  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Topcoder Colegiate Challange : Ianuarie 05, 2005, 19:24:43
Incepe in data de 11 ianuarie, daca treceti de prima faza care e destul de slaba castigati un tricou cu topcoder, daca treceti de mai multe faze puteti castiga premii in dolari. Singura problema e ca concursul e pentru studenti deci trebuie sa va inregistrati ca studenti. Prima faza e asemanatoare cu USACO adica puteti sa va alegeti voi timpul la care sa dati testul, care dureaza o ora. Pentru mai multe informati intrati pe www.topcoder.com/tc
1403  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Articole / c++ standard library : Decembrie 01, 2004, 13:43:24
Nu am vazut de ochi Sad
1404  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Articole / c++ standard library : Decembrie 01, 2004, 13:41:10
Radu, vrei sa facem un tutorial pentru topcoder ca sa le fie usor la baietii romani de liceu sa paricipe la concursuri? Un tutorial cu imagini cum avea StefanPochman mai demult topcoder for dummies. Ti-as fi trimis mesaj privat dar nu am gasit pe forum optiunea asta.
1405  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / oni2004 : Aprilie 22, 2004, 14:13:00
Color era cea mai simpla ...
1406  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / ONI : Aprilie 08, 2004, 13:00:00
Felicitari celor care au participat si mai ales celor ce au luat premii, mentiuni sau au intrat in lot.
 Mie  mi s-au parut interesante problemele, si ca cele de la 11-12 au fost mai grele decat cele de la baraj.
 Si mi se mai parea amuzant cum dupa prima citire a unei probleme imi dadeam seama daca ea a fost propusa de un student sau un profesor. Oricum problema care mi-a placut cel mai mult a fost INVSORT.
1407  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / In cat timp sa rezolve solutia comisiei. : Martie 30, 2004, 01:08:40
Limita din concurs si limita din arhiva sunt 2 lucruri diferite. Pe UVA o problema in concurs era 3 secunde / test si in arhiva orice problema e de 10 secunde. Pe de alta parte la voi sunt punctaje partiale si pe uva nu. Ideea nu e sa dublati timpu ci sa nu dati avantaj unui limbaj fata de altul, eu cu pascalul cred ca am facut algoritmul comisiei si nu intru in timp la stramosi ... Pe de alta parte pascalul citeste mai repede ca c-ul daca nu se folosesc buffere la citire. Ideea e ca daca un propunator face solutia oficiala in limbaju respectiv s-ar putea sa dea involuntar un avantaj acelui limbaj. La problema cutii ideea e sa fie algoritmul cat de cat, pt ca in n^2 o stie face tat prostu ...
Pagini: 1 ... 55 56 [57]
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines