Afişează mesaje
Pagini: [1]
1  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 005 Potrivirea sirurilor : Octombrie 31, 2013, 22:27:49
Ma chinui de ceva timp si nu inteleg ce nu e bine.Am incercat testele pe rand si imi dau rezultate corecte, dar evaluatorul nu imi da mai mult de 14 puncte si sincer nu pricep de ce.  Angry

Daca se poate uita cineva peste sursa mea si sa-mi zica unde este greseala  Embarassed .

http://www.infoarena.ro/job_detail/1019797
2  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 198 Custi : Februarie 26, 2013, 18:59:51
Ok... Ma chinui de cateva ore si nu reusesc sa-mi dau seama ce e in neregula cu sursa mea  Brick wall , pe primele 4 teste obtine punctaj maxim dar pe urmatoarele imi da o eroare de care nu am mai auzit.
Aici is rezultatele testelor:
Cod:
1	12ms	1972kb	OK	10
2 4ms 348kb OK 10
3 4ms 468kb OK 10
4 4ms 644kb OK 10
5 4ms 248kb Killed by signal 6(SIGABRT). 0
6 4ms 248kb Killed by signal 6(SIGABRT). 0
7 4ms 248kb Killed by signal 6(SIGABRT). 0
8 4ms 252kb Killed by signal 6(SIGABRT). 0
9 4ms 248kb Killed by signal 6(SIGABRT). 0
10 4ms 248kb Killed by signal 6(SIGABRT). 0
Punctaj total 40
Din cate stiu nu pot sa pun sursa pe forum deci cine e dispus sa ma ajute va rog sa imi da-ti un pm.Multumesc.
3  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 492 Sudest : Februarie 05, 2013, 22:51:12
Ma chinui de ceva timp si nu inteleg de ce aceasta sursa imi da Memory limit exceeded pe testele 2,3,4.
Am calculat memoria toatala folosita si imi da undeva pe la aprox 110kb ( am luat in considerare si fisierele ).
Singura functie de care nu am tinut cont prea mult ar fi cea recursiva de afisare a coordonatelor dar din cate m-am uitat eu nu ar trebui sa ajunga la un numar atat de mare de copii incat sa depaseasca 640kb. De asemenea pe primul test imi zice ca folosesc 260kb memorie care iarasi nu prea inteleg de unde vine.

Cod:
#include<stdio.h>
int n,m[102][102],k,v[205];
int cpy[102][102];
FILE *g=fopen("sudest.out","w");
struct coord
{
    unsigned char x,y;
} stack[205],omg[102][102];
void PrintStupidCoords(int a,int b)
{
    if(!(a==1 && b==1))
    PrintStupidCoords(omg[a][b].x,omg[a][b].y);
        fprintf(g,"%d %d\n",a,b);
}
void RobysDinamics()
{
    int crt=0,ssize=1,vcrt=1,aux;
    stack[crt].x=stack[crt].y=1;
    m[1][1]=cpy[1][1];
    while((k-vcrt)>-1)
    {
        aux=ssize;
        for(int i=crt;i<aux;i++)
        {
            if( stack[i].x+v[vcrt]<=n && (m[stack[i].x][stack[i].y]+cpy[stack[i].x+v[vcrt]][stack[i].y])>=m[stack[i].x+v[vcrt]][stack[i].y])
            {
                m[stack[i].x+v[vcrt]][stack[i].y]=m[stack[i].x][stack[i].y]+cpy[stack[i].x+v[vcrt]][stack[i].y];
                stack[ssize].x=stack[i].x+v[vcrt];
                stack[ssize].y=stack[i].y;
                omg[stack[i].x+v[vcrt]][stack[i].y].x=stack[i].x;
                omg[stack[i].x+v[vcrt]][stack[i].y].y=stack[i].y;
                ssize++;
            }
            if( stack[i].y+v[vcrt]<=n && (m[stack[i].x][stack[i].y]+cpy[stack[i].x][stack[i].y+v[vcrt]])>=m[stack[i].x][stack[i].y+v[vcrt]])
            {
                m[stack[i].x][stack[i].y+v[vcrt]]=cpy[stack[i].x][stack[i].y+v[vcrt]]+m[stack[i].x][stack[i].y];
                stack[ssize].x=stack[i].x;
                stack[ssize].y=stack[i].y+v[vcrt];
                omg[stack[i].x][stack[i].y+v[vcrt]].x=stack[i].x;
                omg[stack[i].x][stack[i].y+v[vcrt]].y=stack[i].y;
                ssize++;
            }
        }
        crt+=aux-crt;;
      vcrt++;
    }
 
}
int main()
{
    FILE *f=fopen("sudest.in","r");
 
    fscanf(f,"%d",&n);
    for(int i=1;i<=n;i++)
        for(int j=1;j<=n;j++)
            fscanf(f,"%d",&cpy[i][j]);
    fscanf(f,"%d",&k);
    for(int i=1;i<=n;i++)
        fscanf(f,"%d",&v[i]);
    RobysDinamics();
    fprintf(g,"%d\n",m[n][n]);
    PrintStupidCoords(n,n);
}
4  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 005 Potrivirea sirurilor : Ianuarie 17, 2013, 19:03:36
Aveti idee cum pot sa fac mai rapida implementarea la asta :
http://infoarena.ro/job_detail/856786
Fara sa folosesc un good sufix table ( vreau sa raman doar la un BMH nu la un BM)
5  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva Infoarena Monthly / Răspuns: 001 Texttrim : Noiembrie 11, 2012, 21:58:10
Singurul test care nu mere e testul 6  Confused aveti idee ce caz trateaza? sau ceva indicii? ma chinui de cv timp si o devenit deja enervant ca nu reusesc sa-l prind Brick wall
6  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 005 Potrivirea sirurilor : Octombrie 08, 2012, 22:55:52
Ms, in afara de asta am observat ca la testul 6 imi sare peste un match ceea ce banui ca se intampla de la modul in care cresc i-ul  am incercat sa il fac in mai multe feluri dar nu prea reusesc cum sa obtin peste 38 de pct ( scz ca pun atatea intrebari dar is cam nou  Brick wall )
7  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 005 Potrivirea sirurilor : Octombrie 08, 2012, 20:31:23
ok dupa vreo 5 ore de incercari tot nu miam prea dat seama ca nu e bun ( e un pic cam greu cu testeke alea tinand cont ca is fooooarte lungi) nu am prea reusit sa fac nimic ... asa ca imi puteti da o mana de ajutor ? algoritmul e un boyer moore
8  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 005 Potrivirea sirurilor : Octombrie 08, 2012, 14:09:43
nu stiam asta ... multumesc Very Happy
9  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 005 Potrivirea sirurilor : Octombrie 07, 2012, 21:21:37
Bun... si de asemenea imi puteti da niste exemple pe care sursa mea nu functioneaza? ( nu vreau nici un motiv exact dc. nu functioneaza ci doar niste exemple ca sa ma chinui eu sa o rezolv )
http://infoarena.ro/job_detail/795262
10  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 005 Potrivirea sirurilor : Octombrie 07, 2012, 21:11:43
mda.... ms dar sincer e o eroare un pic cam ridicola
11  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 005 Potrivirea sirurilor : Octombrie 07, 2012, 19:56:57
Nu inteleg de ce nu vrea sami compileze am incercat si cu File *f=fopen... si cu freopen dar nu mere si imi zice ca nu gaste stdio.h am incercat deasemea cu cstdio si si ala zice ca nu mil gaseste.
http://infoarena.ro/job_detail/795221
http://infoarena.ro/job_detail/795220
http://infoarena.ro/job_detail/795217
vreo idee de ce se intampla asta?
12  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 025 Heapuri : Iunie 16, 2012, 00:19:47
Ar fi tare de asi reusi sa realizez ce miam propus la inceput
poz[1]=locatia elementului care a intrat primul in heap
and so on
si asta mar scuti de cautarea aia and such
dar ink tb sa ma gandesc cum sa schimb valorile lui poz ca sa realizez asta
13  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 025 Heapuri : Iunie 16, 2012, 00:01:31
da numai ca din pacate acu imi greseste testul 5 si 6
Cod:
	int s,d,fk;
do
{
fk=loc;
s=fk*2;d=fk*2+1;
if(s<=el && v[s]<v[fk])
fk=s;
if(d<=el && v[d]<v[fk])
fk=d;
if(fk!=loc)
{
swap(fk,loc);
}
}while(fk!=loc);
asta am facut desi nus sigur cat e de bine
problema e ca nu inteleg de ce dar pur si simplu nu reusesc sa inteleg la ce miar tb sa am 3 vectori si cum sai folosesc (desi am facut multe probleme cu o gramada de vectori nush cum da mno...)
14  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 025 Heapuri : Iunie 15, 2012, 23:50:22
bun si cum asi putea face cautarea in O(1) fara inca un vector?
15  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 025 Heapuri : Iunie 15, 2012, 23:07:23
la fel:(  Cry
16  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 025 Heapuri : Iunie 15, 2012, 22:24:26
Mersi mult, Very Happy imi da 7 teste corecte dar la ultimele 3 imi da TLE cum asi putea sa reduc un pic timpul de rulare la alea 3?
ma gandeam de reusesc cumva sa elimin forul ala pentru poziti ( is doar in cls 9-a deci nu prea realizez dak ala e chiar problema de baza in timp dar asa cred)
P.S. urasc faptul ca nu observ chestii cum ai observat tu  Brick wall kinda the reason i lost the national loot this year:(
17  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 025 Heapuri : Iunie 15, 2012, 20:22:34
De curiozitate nu ar trebui programul sa ruleze folosind numai 2 vectori?
un vector Heap in care sa retii Heapul si un vector poz in care sa retii pozitile fiecarui element astfel
initial punem poz[el(el=nr de elemente)]=el;
iar cand schimbam pur si simplu regula paharelor
astfel vom obtine un vector de genul
v=(4,5,6,3,2) (am dat niste valori complet random)
     1 2 3 4 5

asta ne spune ca elementul al 4-lea intrat in vector se afla pe pozitia 1 el intrat la 3-lea se afla pe pozitia 4 and so on
Nu sunt sigur de intra in timp tinand cont ca pentru fiecare stergere vom avea nevoie de un for pentru a gasi elementul respectiv dar imi puteti zice de macar o sursa de genul da reultatele corecte? si daca da unde e greseala in sursa:
http://infoarena.ro/job_detail/758521
18  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Nr. de 0 a unui produs : Decembrie 01, 2011, 20:59:14
stiu cum sa aflu numarul de 0 de la final e chiar simplu dar ma interesau si 0 din interior
19  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Nr. de 0 a unui produs : Noiembrie 29, 2011, 22:11:38
Se dau n numere naturale.Sa se afle de cate ori apare cifra 0 in produs, fara a calcula produsul.
Ex:
n=10
2 5 4 63 6 10 5 24 2 43
Se va afisa : 4
Ma chinui la problema asta de o saptamana si nu am nici o idee Brick wall daca sar fi cerut numai 0 de la sfarsit ar fi fost simplu dar se cer si cele din interiorul numarului , mior venit cateva ideei dar din pacate nu merg pentru toate sirurile.
Pagini: [1]
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines