Afişează mesaje
|
Pagini: [1] 2 3 ... 5
|
5
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 074 Heroes of Might & Magic
|
: Februarie 17, 2013, 10:52:57
|
Cand am citit, am citit N si M, N = nr linii, M = nr coloane, deci nu cred ca de acolo e problema. EDIT: Am rezolvat-o... nu calculam cum trebuie toate starile, pentru ca apelam Memoizarea o singura data...
|
|
|
6
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 074 Heroes of Might & Magic
|
: Februarie 16, 2013, 14:50:09
|
Am luat pe problema 50 de puncte cu o memoizare... Am WA si TLE ... testul 7 e corect(cel in care x1,y1 coincid cu x2, y2).
Am procedat astfel: Am apelat memo(x2,y2,k) si am mers recursiv in memo(xnou,ynou,k-1), pana dadeam de starea x1,y1,k=0.
xnou,ynou sunt toti vecinii si am verificat sa nu ies din matrice, iar vecinul respectiv sa fie 0. Nu inteleg de ce am WA... TLE s-ar putea sa fie din cauza ca intru in ciclu infinit in unele cazuri, insa nu imi dau seama de ce. Am verificat mai multe cazuri. Imi puteti spune ce cazuri scap?
|
|
|
15
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Articole / Intrebare de alta natura... HTML, PHP, JAVASCRIPT,etc...
|
: Septembrie 16, 2012, 15:40:50
|
Buna ziua tuturor! As dori putin ajutor in legatura cu o problema importanta pe care o intampin pe un site pe care doresc sa il fac. Cand dau refresh, sunt redirectionat in varful paginii, dar eu vreau sa fiu redirectionat exact in aceeasi zona a paginii in care ma aflam si inainte(aceleasi coordonate). E posibil? Cum pot face asta? Multumesc anticipat.
|
|
|
22
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Articole / Răspuns: Automate finite si KMP
|
: Iulie 10, 2012, 18:31:35
|
Q = {q0, q1, q2, q3} A = {q3} Σ = {a, b} δ =
Asta vad eu pe ecran. Asa trebuie sa fie la functia de potrivire δ ? Daca nu, imi puteti spune valoarea care lipseste?
|
|
|
|