Afişează mesaje
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 20
51  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 005 Permutari : Aprilie 17, 2008, 18:10:26
foloseste baza 10000 pentru numerele mari. ai grija la afisare.
52  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 680 Peste : Aprilie 17, 2008, 17:00:36
tie iti iese din timp pe testele de la 1 la 4. nu ai o rezolvare optima si s-ar putea ca acesta sa fie motivul pentru care iei 2 WA. ai citit articolul cu solutii?
53  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 316 Chiftea : Aprilie 17, 2008, 15:56:20
pentru n = 5 aranjamentul este:
 _  _
|_|_|_
|_|_|_|

deci perimetrul minim este 10.
54  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: HELP : Aprilie 17, 2008, 15:17:25
Despre Coduri Gray gaesesti aici mai mult decat strictul necesar.
55  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Metallica la Bucuresti : Aprilie 17, 2008, 15:12:31
Pe 23 iulie, vine Metallica la Bucuresti. Biletele se gasesc pe www.myticket.ro sau la librariile Diverta. (posibil sa mai fie locuri, dar eu doar de acesta stiu).

Cine merge? In ce zona a stadionului aveti bilet? Tongue
56  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 002 Algoritmul lui Euclid extins : Aprilie 16, 2008, 17:41:52
@vasile: s-a luat 100 si cu citire in C++: http://infoarena.ro/job_detail/155936?action=view-source
@alex: in loc sa folosesti endl, foloseste '\n'. merge mai repede asa, deoarece endl goleste bufferul dupa fiecare numar afisat. http://infoarena.ro/job_detail/180182?action=view-source 
57  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: bancuri : Aprilie 16, 2008, 16:41:44
Mama catre fiica:
-Daca pana la 10 nu esti in pat, poti sa vii acasa.

Sotia, nervoasa, ii deschide usa sotului, care traznea de la o posta a alcool:
- Presupun, urla ea, ca ai un motiv foarte serios sa vii acasa la 6 dimineata!
- Da, am! raspunde sotul
- Care?  Mad
- Micul dejun!!!  Banana
58  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Aprilie 16, 2008, 16:31:30
am postat al link  Whistle

e veche, dar e geniala: http://www.youtube.com/watch?v=bNoOusfqwMM
59  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 003 Fractii : Aprilie 16, 2008, 10:58:39
raspunsul poate sa fie destul de mare si ar trebui sa folosesti tipul de date 'extended' (nu mai tin minte exact daca acesta iti retinea numerele pana in 2^64). downloadeza-ti free pascal, deoarece borlandul are multe restrictii (incepand cu memoria si terminand cu tipurile de date). citeste intai documentatia (in special la evaluator), apoi downloadeaza-ti compilatoarele folosite de infoarena si, in cele din urma, citeste acest forum si incearca sa gasesti o rezolvare care se incadreaza in timp.

Spor!  Thumb up
60  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Optimal BST : Aprilie 16, 2008, 09:52:59
ciudat. mie-mi merge. incearca sa dai copy-paste la adresa direct in browser.  Smile
61  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 170 Subsir 2 : Aprilie 16, 2008, 09:52:00
iti merg toate testele de mai sus?
62  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Optimal BST : Aprilie 15, 2008, 23:09:01
http://linneus20.ethz.ch:8080/4_7_1.html (aici gasesti si un joculet dragut)
http://www.ics.uci.edu/~dan/class/165/notes/OptBST.html
63  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Sudoku : Aprilie 15, 2008, 20:23:17
problema s-a dat la .campion. o gasesti aici.
64  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: Mesaje de eroare : Aprilie 15, 2008, 19:05:50
http://gcc.gnu.org/  Very Happy
65  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 030 Secventa 3 : Aprilie 15, 2008, 19:03:30
mai citeste enuntul problemei ciclu de aici http://www.ginfo.ro/revista/13_8/probleme.pdf si solutia ei de aici http://www.ginfo.ro/revista/14_1/solutii2.pdf.

problema se numeste 'Sum'.
66  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: This is so cool : Aprilie 14, 2008, 22:24:43

nasol rau  Cry

uite ceva mai vesel Smile

because walking sucks... http://www.youtube.com/watch?v=UUaG_z_GstA&feature=related

L.E.: bate maimuta la tine... http://www.youtube.com/watch?v=MyCCqA416ss&feature=related  Monkey
67  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 049 Barbar : Aprilie 14, 2008, 18:49:24
[...]
L.E. : Nu am avut destula rabdare sa urmaresc sursa, dar am un sfat: knd faci o parcurgere in latime(i se mai zice si algorimul lui lee), foloseste un sir de constante pentru directii(e mai usor de scris si de urmarit)
[...]

nu se numeste algoritmul lui Lee (cum apare gresit in unele manuale de informatica), ci Breadth-first search Smile.
68  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 138 Patrate2 : Aprilie 14, 2008, 15:27:26
ca sa nu ai probleme cu zerourile, afiseaza cu scanf("%04d", ...). (asta pentru baza 10000 - adica 10^4)
69  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 488 Strigat : Aprilie 14, 2008, 14:48:16
gasesti aici mai multe informatii.
70  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 008 Cifra : Aprilie 14, 2008, 14:45:59
cifrele le vei retine in vectorul s astfel:

Cod:
 char s[101];
[...]
freopen("cifra.in", "r", stdin);
gets(s);
71  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 543 Dk : Aprilie 13, 2008, 21:07:42
pana la un miliard sunt muuulte numere prime Smile cum te-ai gandit sa le stochezi?
72  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 409 Sotron : Aprilie 13, 2008, 12:52:51
nu te contrazic. daca ai scos n^2 cu atat mai bine. eu am calculat in n^3 matricea respectiva. Smile
73  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 409 Sotron : Aprilie 13, 2008, 12:45:35
da, daca tii cont de o mica observatie.
74  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 657 Heavy metal : Aprilie 13, 2008, 12:42:51
incearca 'sort' din STL. gasesti aici cateva informatii.
daca ti se pare complicat sa-l folosesti, poti sa faci qsort cu pivot ales random. merge mai repede decat qsort normal. aici gasesti un post de-ale lui Alex Tandrau, care explica pe larg cum se face.
inca un topic pe tema sortarilor este acesta.
75  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 587 Kboard : Aprilie 12, 2008, 13:09:01
@andrei: joc7 nu e de teoria jocurilor varule Tongue (eh, acum vad ca am numarat aiurea  Whistle)
offtopic: mai ai putin si devii mascota. uite un + de la mine  Banana

@marin: stiu sa fi rezolvat doar o singura problema (de pe infoarena) care foloseste acest principiu si anume, Multimi.
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 20
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines