Afişează mesaje
Pagini: [1]
1  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 1215 Pescari : Octombrie 23, 2011, 11:36:39
pot sa fie 2 pescari pe acceasi balta ?
2  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 002 Jocul Flip : Iulie 12, 2011, 10:37:08
as avea si eu o intrebare... o linie/coloana se poate schimba o singura data nu ? adica nu poti sa inmultesti o linie cu -1 de mai multe ori nu ?.... (daca ai putea, atunci suma maxima ce se poate obtine este suma numerelor in modul )
3  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 053 Car : Martie 17, 2011, 14:09:44
@chris nup, ia doar curbe de 45; iar ultima de pe ultima coloana este de 135
4  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 006 Factorial : Martie 17, 2010, 21:55:13
folosesc nrcif(n)=n div5 +n div 5 div 5+.... shi asa mai departe ... ceva nu e bn??? iau 15 pcte..

Later Edit: de ce nu scrie tmpul pe care il facemm?Huh

Later Later Edit:
imi merce pe toate ex date in topikurile de mai jos.. dar imi iese din timp.... ce sa fac...Huh Brick wall Brick wall Brick wall Brick wall Brick wall
Cod:
program factorial;
var k,n:longint;
    f,t:text;

function fact(n,k:longint):longint;
var x:int64;
    i:longint;
begin
  x:=n;i:=0;
  repeat
    i:=i+x div 5;
    x:=x div 5;
    if i>k then break;
  until x=0;
  fact:=i;
end;

function cif(k:longint) :int64;
var i,x,h,n:longint;
    da:boolean;
begin
  n:=maxlongint;
  for i:=1 to n do
    begin
      x:=fact(i,k);
      if x=k then
        begin
          da:=true;
          h:=i;
          break;
        end;
      if x>k then break;
    end;
  if da then cif:=h
        else cif:=-1;
end;

begin
  assign(f,'fact.in');
  reset(f);
  read(f,k);
  close(f);
  n:=1;
  {------------------}
  if k=0 then k:=1
         else k:=cif(k);
  {------------------}
  assign(t,'fact.out');
  rewrite(t);
  write(t,k);
  close(t);
end.

Editat de admin: Nu mai posta consecutiv. Tagurile "code" se pun intre paranteze drepte.
5  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 028 Sortare prin comparare : Martie 03, 2010, 11:38:54
15 960ms 7900kb Time limit exceeded.   Read This!
bug... timpul e de 1 s
6  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 484 Numere 5 : Martie 02, 2010, 19:54:55
poate sa imi spuna cineva de ce nu primesc mai multe puncte??
Cod:
program num5;
const r=1;
type vec=array [1..1000000] of word;
var i,n:longint;
    st,s0,s,sfi:longint;
    k:integer;
    a1,an:longint;
    a:vec;
    f,t:text;
begin
  assign(f,'numere5.in');
  reset(f);
  assign(t,'numere5.out');
  rewrite(t);
  read(f,n);
  n:=n*n;
  for i:=1 to n do
    read(f,a[i]);
  {-----------------------}
  k:=0;s:=0;
  for i:=1 to n do
    if a[i]=0 then k:=k+1
      else S:=s+a[i];
  a1:=1;
  an:=n;
  st:=((n+1)*n) div 2;
  S0:=St-S;
  sfi:=S0*2 div k;
  a1:=(sfi-(k-1)) div 2;
  an:=a1+(k-1);
  {-----------------------}
  write(t,a1,' ',an);
  close(f);
  close(t);
end.
7  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 484 Numere 5 : Martie 02, 2010, 17:47:52
shirul de nr incepe de la 1.. ?
8  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 372 Schi : Februarie 21, 2010, 15:00:21
poate sa imi spuna cineva dak as putea lua mai mult de 70 pe asta??? se poate implementa mai bine in formatul asta??

Cod:
program prgt; 
type vec=array [1..50000] of integer;
var i,j,x,n,k:longint;
    a:vec;
    f,t:text;
begin
  assign(f,'schi.in');
  reset(f);   
  assign(t,'schi.out');
  rewrite(t);
  read(f,n);
  {-----------------------}
  for i:=1 to n do
    a[i]:=0;
  for i:=1 to n do
    begin
      read(f,x);
      k:=i;
      if a[x]<>0 then
          begin
            for j:=i+1 downto x do
              a[j+1]:=a[j];
            a[x]:=k;
          end
        else a[x]:=k;
    end;
  {-----------------------}
  for i:=1 to n do
    writeln(t,a[i]);
  close(f);
  close(t);
end
[Editat de administrator]Foloseste tagul [ code ][ /code ] cand mai postezi cod sursa.
9  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2010 / Răspuns: Semafoare : Februarie 21, 2010, 09:42:19
"m"   - cat de mare poate fi ??
10  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 372 Schi : Februarie 20, 2010, 12:15:19
#399337 Lodoaba Sorin lsorin_94 Schi pregatire_oji2010i_9 0.59 kb 20 feb 10 12:12:42 Evaluare completa: 70 puncte
#399336 Lodoaba Sorin lsorin_94 Schi pregatire_oji2010i_9 0.59 kb 20 feb 10 12:12:05 Evaluare completa: 70 puncte
#399334 Lodoaba Sorin lsorin_94 Schi Arhiva de probleme 0.59 kb 20 feb 10 12:11:42 Evaluare completa: 75 puncte

 Brick wall Brick wall Brick wall Brick wall ce prostie Smile)) pe aceeasi sursa iau cu 5 pcte mai mult Smile) Smile) Smile) Banana Banana
11  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 481 Flori : Februarie 20, 2010, 09:04:02
am o intrebare .... de ce nu s-a respectat cerinta de la oji ( n<150 shi k<100) iar timpul de rulare 1 sec
 wink Read This!
12  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Implica-te! / Răspuns: Restructurarea arhivei de probleme : Februarie 12, 2010, 10:42:55
bun...  Ok tu ai adus primul ideea..  Winner 1st place  !! e vina mea ca nu am citit mesajele anterioare..
@gabitzish1 :
 Think  "S-a discutat mai sus chestia cu clasele.
Cunostintele necesare pt multe din problemele de info nu se acumuleaza la scoala si fiecare invata anumite chestii cand vrea (in clasa a 9'a sau poate in a 12'a). Alte probleme au rezolvari pt care trebuie o idee, ceva creativitate - imaginatie... si nu conteaza ce clasa esti ...poate ii vine unuia de a 7'a si nu ii vine altuia de a 10'a ... Apoi mai vin problemele de la Baraj ONI sau loturi, unde nu se mai tine cont de clasa... Dificultatea problemelor e ceva subiectiv pt foarte multe dintre ele. " Think
nu sunt de acord (altfel cum s-ar face manualele de info Smile) ) se poate stabilii un criteriu general valabil..
shi in plus nu este nevoia neaparata de a pune O PROBLEMA la o singura clasa....
o problema poate face parte din mai multe "clase" shi in legatura cu functionabilitatea : ar ajuta mult mai mult la pregatirea elevilor pt olimpiade shi concursuri.

Edit: spre exemplu eu sunt pe clasa a 9-a shi pot foarte greu sa imi selectez probleme din arhiva de probleme (pt pregatire in trepte -usor mediu greu-) tocmai din cauza ca NU toate problemele sunt structurate pe clase... (shi nu cred ca sunt singurul care are aceeasi probleme)
P.S.: asta vrea sa faca infoarena... sa ajute elevii/studdentii in pregatirea lor pt olimp. shi conc. nu??

Editat de admin: Nu posta consecutiv, foloseste butonul "Modifica".
13  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Implica-te! / Răspuns: Restructurarea arhivei de probleme : Februarie 10, 2010, 13:01:57
as propune ca problemele sa fie structurate pe clase : 5-8; 9-10; 11-12
14  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 684 Concurs2 : Februarie 07, 2010, 15:40:57
se dau punctajele intermediare ca la oji Huh Fighting Brick wall

Folosirea excesiva a smiley-urilor nu este recomandata.
15  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 008 Cifra : Ianuarie 29, 2010, 17:46:40
ce inseamna non 0 exit status Huh Brick wall Brick wall Angry

poste sa imi spuna cnva de ce mu mere??
Cod:
program cifra;
var i,s,k,x,j:longint;
    f,t:text;

function prod(x:longint) :longint;
var i,s:longint;
begin
  x:=x mod 10;
  s:=1;
  for i:=1 to x do
    begin
      s:=s*x;
      s:=s mod 10;
    end;
  prod:=s;
end;

begin
  assign(f,'cifra.in');
  reset(f);
  assign(t,'cifra.out');
  rewrite(t);
  read(f,k);
  {------------------}
  for i:=1 to k do
    begin
      s:=0;
      read(f,x);
      for j:=1 to x do
        begin
          s:=s+prod(j);
          if s>10 then
            s:=s mod 10;
        end;
      writeln(t,s);
    end;
  {------------------}
  close(f);
  close(t);
end.

Editat de admin: Nu posta consecutiv pe aceeasi tema. Modifica mesajele anterioare!
Foloseste tag-ul [ code ] [ /code ] cand postezi cod. Exista un buton ajutator pentru asta langa emoticoane, pe care se pare ca le-ai gasit.
16  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / .com 2009 / Răspuns: Floare : Noiembrie 15, 2009, 11:42:32
se poate vedea rezultatul la compilarea problemei?? Angry Applause mie nu mi-l arata
17  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2009 / Răspuns: Algoritmiada 2009, Runda Finala : Mai 02, 2009, 08:45:34
shi acum la 11 HuhHuh Brick wall??
18  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2009 / Răspuns: Algoritmiada 2009, Runda Finala : Mai 02, 2009, 08:43:18
de ce s-a amanat cu 1 ora la cls 5-8 HuhHuh  Read This! Concursul incepe sâmbătă 2 mai 2009 10:45:00 si dureaza 5 ore. Huh??
19  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 015 Permutari II : Aprilie 09, 2009, 11:16:19
poate sa imi spuna cnva ce ins bijectiva:? Idea Pray Brick wall
20  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 009 Tabela : Aprilie 03, 2009, 10:25:16
poi se poate ::: linie coloana linie coloana;;;; linie linie;;;; shi coloana coloana..... toate dand rez dif......
21  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 002 Jocul Flip : Aprilie 01, 2009, 08:56:07
este pe aici cineva ce lucreaza in pascal?Huh?
22  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 009 Tabela : Martie 29, 2009, 19:35:55
sall as vrea sa fac un comm la aceasta problema rezolvarea e "relativa".... deoarece tabelul se poate face in mai multe moduri!!!! Beat Dead Horse Poc Boxing..... macar se se spuna in problema "pt aceest tip de tabel!!!"
23  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 027 Loto : Martie 28, 2009, 19:17:06
ce tip de fis e CPP-ul??
Pagini: [1]
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines