Afişează mesaje
|
Pagini: [1]
|
4
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 006 Factorial
|
: Martie 17, 2010, 21:55:13
|
folosesc nrcif(n)=n div5 +n div 5 div 5+.... shi asa mai departe ... ceva nu e bn??? iau 15 pcte.. Later Edit: de ce nu scrie tmpul pe care il facemm? Later Later Edit: imi merce pe toate ex date in topikurile de mai jos.. dar imi iese din timp.... ce sa fac... program factorial; var k,n:longint; f,t:text;
function fact(n,k:longint):longint; var x:int64; i:longint; begin x:=n;i:=0; repeat i:=i+x div 5; x:=x div 5; if i>k then break; until x=0; fact:=i; end;
function cif(k:longint) :int64; var i,x,h,n:longint; da:boolean; begin n:=maxlongint; for i:=1 to n do begin x:=fact(i,k); if x=k then begin da:=true; h:=i; break; end; if x>k then break; end; if da then cif:=h else cif:=-1; end;
begin assign(f,'fact.in'); reset(f); read(f,k); close(f); n:=1; {------------------} if k=0 then k:=1 else k:=cif(k); {------------------} assign(t,'fact.out'); rewrite(t); write(t,k); close(t); end.
Editat de admin: Nu mai posta consecutiv. Tagurile "code" se pun intre paranteze drepte.
|
|
|
6
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 484 Numere 5
|
: Martie 02, 2010, 19:54:55
|
poate sa imi spuna cineva de ce nu primesc mai multe puncte?? program num5; const r=1; type vec=array [1..1000000] of word; var i,n:longint; st,s0,s,sfi:longint; k:integer; a1,an:longint; a:vec; f,t:text; begin assign(f,'numere5.in'); reset(f); assign(t,'numere5.out'); rewrite(t); read(f,n); n:=n*n; for i:=1 to n do read(f,a[i]); {-----------------------} k:=0;s:=0; for i:=1 to n do if a[i]=0 then k:=k+1 else S:=s+a[i]; a1:=1; an:=n; st:=((n+1)*n) div 2; S0:=St-S; sfi:=S0*2 div k; a1:=(sfi-(k-1)) div 2; an:=a1+(k-1); {-----------------------} write(t,a1,' ',an); close(f); close(t); end.
|
|
|
8
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 372 Schi
|
: Februarie 21, 2010, 15:00:21
|
poate sa imi spuna cineva dak as putea lua mai mult de 70 pe asta??? se poate implementa mai bine in formatul asta?? program prgt; type vec=array [1..50000] of integer; var i,j,x,n,k:longint; a:vec; f,t:text; begin assign(f,'schi.in'); reset(f); assign(t,'schi.out'); rewrite(t); read(f,n); {-----------------------} for i:=1 to n do a[i]:=0; for i:=1 to n do begin read(f,x); k:=i; if a[x]<>0 then begin for j:=i+1 downto x do a[j+1]:=a[j]; a[x]:=k; end else a[x]:=k; end; {-----------------------} for i:=1 to n do writeln(t,a[i]); close(f); close(t); end
[Editat de administrator]Foloseste tagul [ code ][ /code ] cand mai postezi cod sursa.
|
|
|
10
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 372 Schi
|
: Februarie 20, 2010, 12:15:19
|
#399337 Lodoaba Sorin lsorin_94 Schi pregatire_oji2010i_9 0.59 kb 20 feb 10 12:12:42 Evaluare completa: 70 puncte #399336 Lodoaba Sorin lsorin_94 Schi pregatire_oji2010i_9 0.59 kb 20 feb 10 12:12:05 Evaluare completa: 70 puncte #399334 Lodoaba Sorin lsorin_94 Schi Arhiva de probleme 0.59 kb 20 feb 10 12:11:42 Evaluare completa: 75 puncte ce prostie )) pe aceeasi sursa iau cu 5 pcte mai mult ) ) )
|
|
|
12
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Implica-te! / Răspuns: Restructurarea arhivei de probleme
|
: Februarie 12, 2010, 10:42:55
|
bun... tu ai adus primul ideea.. !! e vina mea ca nu am citit mesajele anterioare.. @gabitzish1 : "S-a discutat mai sus chestia cu clasele. Cunostintele necesare pt multe din problemele de info nu se acumuleaza la scoala si fiecare invata anumite chestii cand vrea (in clasa a 9'a sau poate in a 12'a). Alte probleme au rezolvari pt care trebuie o idee, ceva creativitate - imaginatie... si nu conteaza ce clasa esti ...poate ii vine unuia de a 7'a si nu ii vine altuia de a 10'a ... Apoi mai vin problemele de la Baraj ONI sau loturi, unde nu se mai tine cont de clasa... Dificultatea problemelor e ceva subiectiv pt foarte multe dintre ele. " nu sunt de acord (altfel cum s-ar face manualele de info ) ) se poate stabilii un criteriu general valabil.. shi in plus nu este nevoia neaparata de a pune O PROBLEMA la o singura clasa.... o problema poate face parte din mai multe "clase" shi in legatura cu functionabilitatea : ar ajuta mult mai mult la pregatirea elevilor pt olimpiade shi concursuri. Edit: spre exemplu eu sunt pe clasa a 9-a shi pot foarte greu sa imi selectez probleme din arhiva de probleme (pt pregatire in trepte -usor mediu greu-) tocmai din cauza ca NU toate problemele sunt structurate pe clase... (shi nu cred ca sunt singurul care are aceeasi probleme) P.S.: asta vrea sa faca infoarena... sa ajute elevii/studdentii in pregatirea lor pt olimp. shi conc. nu?? Editat de admin: Nu posta consecutiv, foloseste butonul "Modifica".
|
|
|
15
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 008 Cifra
|
: Ianuarie 29, 2010, 17:46:40
|
ce inseamna non 0 exit status poste sa imi spuna cnva de ce mu mere?? program cifra; var i,s,k,x,j:longint; f,t:text;
function prod(x:longint) :longint; var i,s:longint; begin x:=x mod 10; s:=1; for i:=1 to x do begin s:=s*x; s:=s mod 10; end; prod:=s; end;
begin assign(f,'cifra.in'); reset(f); assign(t,'cifra.out'); rewrite(t); read(f,k); {------------------} for i:=1 to k do begin s:=0; read(f,x); for j:=1 to x do begin s:=s+prod(j); if s>10 then s:=s mod 10; end; writeln(t,s); end; {------------------} close(f); close(t); end.
Editat de admin: Nu posta consecutiv pe aceeasi tema. Modifica mesajele anterioare! Foloseste tag-ul [ code ] [ /code ] cand postezi cod. Exista un buton ajutator pentru asta langa emoticoane, pe care se pare ca le-ai gasit.
|
|
|
|