Costel si Cristi vor sa joace X si O pe calculator. Pentru a se juca ei trebuie sa creeze un tablou bidimensional 3*3.
Afiseaza numele castigatorului, stiind ca Cristi va juca cu X (care are valuarea 1), iar Costel va juca cu O (care are valuarea 0).
Date de intrare:
Fişierul de intrare xsio.in va conţine pe prima linie primele trei valori separate printr-un spatiu, pe a doua linie urmatoarele trei valori, iar pe a treia linie ultimele trei valori.
Ex.:
xsio.in x o x
in word se vede mai bine

1 0 1
1 0 0
1 1 0 x o o
x x o
Date de ieşire:
Fişierul de ieşire xsio.out va conţine pe prima linie numele castigatorului. In cazul in care nu este nici un castigator sa se afiseza remiza.
Restricţie:
La citire, valuarea lui X nu are voie sa apara mai mult de 5 ori, iar valuarea lui O mai mult de 4 ori(sau invers).
Numai o linie sau o coloana sau o diagonala este castigatoare.
Exemple:
xsio.in xsio.out
1 0 1
1 0 0
1 1 0 Cristi
xsio.in xsio.out
0 1 0
0 1 1
0 0 1 Costel
Timp maxim de execuţie/test: 1 secundă
By Berry


Editat de moderator: Nu posta consecutiv pe aceeasi tema! Modifica-ti mesajele anterioare!