Afişează mesaje
|
Pagini: [1]
|
8
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 009 Algoritmul lui Dijkstra
|
: Aprilie 08, 2009, 10:41:47
|
ciudat, am rezolvat-o de 40 puncte (cel putin asa cred) dar imi da TLE pe testele 2, 3, 4, care in mod normal nu are de ce. daca dau copy, paste in fisieru de intrare la mine pe calculator, merge fara probleme ...  nu ar trebui sa se comporte la fel?
|
|
|
11
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 784 Kino
|
: Aprilie 01, 2009, 19:31:49
|
in solutie zice ca trebuie sortat sirul frecventelor ... nu prea inteleg, in mod normal , la un vector de frecventa se stie ca elementul de pe pozitia i a aparut de v[ i ] ori , iar daca il sortam ... il stricam practic si daca k i <= 1 000 000 000, nu ar trebui sa declaram un vector int [1 000 000 000] ? .... care nu prea merge help pls !
|
|
|
13
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 412 Randuri
|
: Martie 22, 2009, 19:02:01
|
io calculez lungimea celui mai lung subsir comun a doua stringuri cu o functie , cand ii mai mare ca 6 incrementez un contor, dar la 3 teste imi afiseaza cu 1 in plus fata de normal si nu stiu de ce, iar daca afisez cu 1 mai putin, numa testele alea 3 is bune, scap ceva probabil  pls help !  int cmlsc(char s1[], char s2[]) { int i, j; int n = strlen(s1) - 2, m = strlen(s2) - 2; for (i = 0; i <= n ;i++) for (j = 0; j <= m; j++) { if (a[i][j] > 6) { curata(i, j); return 1; }
if (s1[i] == s2[j]) { if (i != 0 && j != 0) a[i][j] = a[i-1][j-1] + 1; else //daca ii pe margine if (i == 0 && j != 0) a[i][j] = a[i][j-1]; else if (i != 0 && j == 0) a[i][j] = a[i-1][j]; else a[i][j] = 1;
}
else { if (i != 0 && j != 0 ) a[i][j] = max(a[i-1][j], a[i][j-1]); else //daca ii pe margine if (i == 0 && j != 0) a[i][j] = a[i][j-1]; else if (i != 0 && j == 0) a[i][j] = a[i-1][j]; else a[i][j] = 0; } }
if (a[n][m] > 6) {curata(n, m);return 1;}
else {curata(n, m);return 0;}
|
|
|
16
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 002 Jocul Flip
|
: Martie 02, 2008, 14:36:18
|
de exemplu, am linia 1 2 -3 -4, trebuie sa o comut, ea devenind -1,-2,3,4, si daca am de comutat prima coloana, atuncia linia devine 1,-2,3,4? 
|
|
|
20
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 515 Impartire
|
: Ianuarie 08, 2008, 22:57:33
|
eu am facut doar in int, cu cifre numai, dar totusi, numa 30 puncte, si nu stiu exact ce am gresit, imi spuneti va rog ceva teste cu multe zecimale?(nu ma astept la teste oficiale  )
|
|
|
23
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Cifra
|
: Decembrie 10, 2007, 23:03:48
|
Buna, imi poate explica cineva pls , de ce iau 0 puncte? dupa mine am facut corect, si simplu, dar sunt sigur ca m-am inselat:)), pentru numere mai mici, merge corect....  int t,n,s=1,i,j,nr=1; fin>>t; for(int k=1;k<=t;++k) { fin>>n; for(i=2;i<=n;++i) { for(j=i;j>0;j--) nr*=i,nr%=10; s+=nr%10,s%=10; nr=1; } fout<<s%10<<"\n",s=1; }
|
|
|
|