Afişează mesaje
|
Pagini: [1]
|
1
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Viata de dupa olimpiade? (partea II)
|
: Februarie 02, 2012, 00:00:04
|
Eu sunt perfect de acord cu @Radu. Majoritatea firmelor de programare de pe la noi te transforma rapid in junk programmer daca nu ai grija de tine. Cat despre prestigioasele facultati de la noi, termina unii master in sisteme distribuite, vin la interviuri si nu stiu care e diferenta dintre stiva si coada  . Dar sunt firme care ii platesc bine si pe astia ca doar de o manareala de cod sunt buni.
|
|
|
3
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Sa ma angajez in timpul facultatii?
|
: Decembrie 07, 2011, 20:13:14
|
La mine a fost ok. Eu m-am angajat in anul 2 de facultate (Universitate) chiar din a 3 a saptamana de scoala (full-time). Am lucrat la Ubisoft, faceam jocuri cel mai tare vis al meu. Am invatat foarte multe lucruri acolo si pot spune ca experienta de lucru de la servici (chestiile tehnice, ide-uri, patternuri si toate alea ce nu le poti invata usor de unul singur) m-a ajutat in accelerarea proiectelor pt facultate. Le-am dus pe amandoua in acelasi timp fara a avea vreo restanta sau a fi macar aproape, am terminat primul an de master cu 10 (pt ca imi doream sa demonstrez ca pot si eu sa am bursa de merit nu doar aia care vin la toate cursurile dar nu se prinde niciodata nimic de ei). Acum sunt la doctorat, iar intre timp am schimbat si firma fiind la EA Sports.
Ce sfat as avea eu pentru toata lumea, din statistica pe care am facut-o personal urmarind esecurile / succesul celorlalti, e sa NU va credeti niciodata buni doar pentru ca sunteti angajati. Sunt multe firme, foarte multi angajati slabi, pregatirea continua este cea care trebuie sa primeze. Eu personal am luat in medie cate 2 ore pe zi din timpul de lucru si m-am pregatit cu ce am crezut eu.
Spunea cineva mai sus ca in cateva luni gata ai invatat tot la serviciu. Ii doresc sa se implice ca mine in game programming si sa-mi spuna mie in cat timp crede ca este capabil sa aiba un nivel bun in a gandi / implementa toate componentele unui joc (din astea din care sunt acum pe piata). Asta pentru ca am deja 6 ani aproape si apar atat de multe lucruri incat nici daca as sta toata ziua sa invat tot n-as putea.
|
|
|
7
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 713 Curent
|
: Februarie 26, 2009, 15:49:48
|
Legat de aceasta problema...am si eu o mare nedumerire in legatura cu solutia oficiala. In aceasta solutie se face un arbore de intervale pentru Arsi pentru a vedea daca exista sau nu noduri arse pentru fiecare subarbore insa ce nu pricep eu este ce e cu acel "S". Este tot arbore de intervale ? pentru ca daca e tot arbore de intervale, nu pricep cum ai putea pleca de la un nod si actualiza pana la radacina... Desigur foarte simplu este sa parcurgi arborele dintr-un nod in radacina dar astfel nu se obtine log N in cel mai prost caz....poate cineva sa ma lamureasca si pe mine sa dea un detaliu ceva despre acest "S" ?  PS: In solutie apare urmatoarea exprimare: ": pentru fiecare interval retinem numarul de noduri accesibile din nodul radacina corespunzator intervalului S[nod](dupa cum am precizat mai sus un interval din secventa este echivalent cu un subarbore din arborele dat la intrare) " . Daca facem un arbore de intervale obisnuit ( [1...mij....N] ) , nu ai de unde sa stii pentru anumite intervale ce nod radacina au, pentru ca evident pot avea mai multe noduri radacina...
|
|
|
10
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 068 Patrate
|
: Iulie 18, 2008, 14:28:44
|
Imi poate da si mie cineva o solutie ?  sau macar sa-mi spuneti cand s-a dat aceasta problema pentru ca eu de exemplu m-am uitat in arhiva de lot 2005 sibiu si nu e  Problema mea e urmatoarea: m-am gandit sa caut binar lungimea aceea minima, sa zicem ca e L, si apoi incerc sa acopar punctele toate cu 3 patrate de lungime L. Ei, ultima parte ar iesi catastrofal din timp 
|
|
|
11
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 106 Prefix
|
: Iunie 20, 2008, 13:40:05
|
Imi da si mie cineva o idee ?  am incercat tot felul de optimizari dar nu gasesc nimic sa intre in timp.. In mod normal, as face ceva de genul asta : caut lungimea L a prefixului testez cate bucati de lungime L consecutive sunt in acel string si updatez maximul daca e cazul. asta e O(T * N^2) din pacate Singura optimizare pe care o vad ar fi sa nu mai caut fiecare lungime L, ci sa incep din anumite puncte, insa tot in N^2 ajung...imi poate da cineva o idee privind cum sa folosesc KMP -ul ?
|
|
|
|