Afişează mesaje
|
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 9
|
55
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: OJI 2013: Cum sa ne asiguram ca ne calificam la nationala?
|
: Februarie 23, 2013, 11:59:39
|
[offtopic] @speedzeal Decat sa pui la indoiala relevanta rezultatelor de la competitii si sa critici modul altora de a scrie, iti sugerez sa arunci o privire rapida asupra mesajului tau: - Dupa "In primul rand" se pune virgula.
- "Sa nui pui punct la sfarsit de propozitie" - i-ul acela nu are ce cauta acolo.
- "In special cand aceea persoana ii se cuvine mai mult respect decat altora" - In ceea ce priveste aceasta fraza, nu am comentarii... Sa faci acordul nu este unul din punctele tale forte.
- "Intelectualii a avut mult de suferit" - Citeste ce am scris la punctul anterior.
Lasand gramatica si alte chestiuni neesentiale la o parte, nu inteleg in ce calitate evaluezi tu psihicul diversilor membrii ai forumului(pe care ii imparti cu mana ta divina in INTELECTUALI, categorie din care bineinteles ca faci parte, si RESTUL, persoane care incearca sa ii coboare pe intelectualii asemeni tie printre muritorii de rand). [/offtopic] Mi se pare ca rezolvarea problemelor de OJI si ONI din anii precedenti reprezinta un punct de plecare destul de bun pentru calificarea la ONI. Lista de probleme ar merge intregita cu problemele selectate de diversi utilizatori in topicul asta. In general sunt probleme din care se invata cate ceva nou.
|
|
|
60
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: dinamica
|
: Februarie 03, 2013, 00:34:52
|
Dinamica de care vei avea nevoie va fi de genul acesta dp[ i][j][k] = numarul de moduri in care poti alege i carti din primele j astfel incat suma acestora sa aiba restul k la impartirea cu 100. Recurentele sunt destul de usor de gasit.
Probabil se poate gasi ceva mai eficient, dar din cauza faptului ca nu ai pus restrictiile problemei, nu stiu daca este necesar.
|
|
|
66
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: problema siruri
|
: Februarie 02, 2013, 14:40:34
|
@Simoiu Robert: E gresit algoritmul tau. Da testul: arc darcfearc si o sa te convingi(al tau da "NU RIMEAZA"). #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <cstring>
int vocala(char voc) { switch(voc) { case 'a' : case 'e' : case 'i' : case 'o' : case 'u' : return 1; default : return 0; } }
int strlen(char sir[]) { int i=0; while(sir[i]) i++; return i; }
char* sufix(char sir[]) { int i; for(i=0; i<strlen(sir); i++) if(vocala(sir[i]) == 1) strcpy(sir, sir+i), i = 0; return sir; }
int main() { char sir_1[100], sir_2[100]; int i, m, n, ok; printf("\n Introduceti primul cuvant : "); gets(sir_1); printf("\n Introduceti al doilea cuvant : "); gets(sir_2); if(strcmp(sufix(sir_1), sufix(sir_2)) == 0) printf("\n RIMEAZA\n"); else printf("\n NU RIMEAZA\n"); }
Asta ar trebui sa mearga @Dragu Mircea Cele 2 siruri date de tine rimeaza. Ambele au sufixele fgfgfg.
|
|
|
67
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Operatori necunoscuti
|
: Februarie 02, 2013, 14:28:01
|
Desi merge sa pui LL dupa un numar care depaseste valoare LL, acesta nu va putea fi stocat intr-o variabila de tip long long din motive evidente. Nici daca declari un int si ii dai valoare 10000000000000 nu vei lua eroare de compilare, dar nici nu vei avea valoarea dorita in variabila.
Declararea ca 1e20 inseamna 10^20. Daca vrei sa ti se afiseze in mod uzual si nu in format stiintific, este ok sa scrii cout<<fixed<<INF;
Pentru a folosi fixed trebuie sa incluzi header-ul iomanip.
|
|
|
68
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 257 Catun
|
: Februarie 02, 2013, 14:12:17
|
Din cate mi se pare, gresesti in functia init. Tu acolo iei vecinii fiecarei fortarete si le bagi distanta fata de cea mai apropiata fortareata, alaturi de indicele acestei fortarete. Problema este ca tu vei face overwrite pe vectorul fort. Sa presupunem ca ai fort = {1, 3, 4} cu indexare de la 1 si muchie de la 1 la 2 de cost 3 sa zicem. Vei seta fort[2] = 1, iar astfel fort = {1, 1, 4}. Tu nu vei mai extinde fortareata 3. Bafta!
|
|
|
72
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 472 Harta2
|
: Ianuarie 28, 2013, 22:58:48
|
Pentru ca se rezolva/se poate rezolva folosind algoritmul pentru determinarea celor mai apropiate puncte in plan.
SPOILER ALERT!
Daca determini cele mai apropiate puncte in plan, poti considera aceea diagonala unui dreptunghi de latura x si 3x. Aplici teorema lui Pitagora si obtii ca D = 2x, unde D este distanta dintre cele mai apropiate 2 puncte in plan. De aici obtii ca x = D / 2, unde x e inaltimea ceruta.
LE Din cate vad e ceva mai smecher de atat... Nevertheless, probabil exista si o solutie cu cele mai apropiate pct in plan, pe langa cea cu cautare binara
|
|
|
Pagini: 1 2 [3] 4 5 ... 9
|
|