Diferente pentru documentatie/tutorial intre reviziile #44 si #34

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

h3. Alege o problema
In 'arhiva de probleme':arhiva gasesti o serie impresionanta de probleme (peste 1100) adunate in cei patru ani de functionare a site-ului. Daca vrei sa incepi cu ceva mai usor poti incerca 'arhiva educationala':arhiva-educationala unde gasesti probleme clasice cu tot cu sugestii de rezolvare.
In 'arhiva de probleme':arhiva gasesti o serie impresionanta de probleme (peste 700) adunate in cei patru ani de functionare a site-ului. Daca vrei sa incepi cu ceva mai usor poti incerca 'arhiva educationala':arhiva-educationala unde gasesti probleme clasice cu tot cu sugestii de rezolvare.
Odata ce ai ajuns intr-una din arhive poti alege o problema facand click pe ea. In momentul acesta poti citi problema si suntem siguri ca deja ai idei despre cum se rezolva :) Cand una din ideile tale s-a concretizat intr-o sursa scrisa
Odata ce ai ajuns intr-una din arhive poti alege o problema facand click pe ea. In momentul acesta poti citi problema si suntem siguri ca deja ai idei despre cum se rezolva :) Cand una din ideile tale s-a concretizat intr-un cod sursa intr-unul din 'limbajele acceptate':documentatie/evaluator poti trece la ...
 
h3. Trimiterea solutiei
Pentru a trimite o sursa trebuie sa fii autentificat. Daca nu ai inca un cont infoarena fa bine si te 'inregistreaza':register ca merita :).
Felicitari, ai trimis prima ta sursa pe infoarena! Sper ca ai luat 100!
h3(#probleme-interactive). Probleme interactive
 
Ai observat până acum că majoritatea problemor de pe infoarena îţi cer să citeşti toate datele de intrare dintr-un fişier, să le prelucrezi cumva printr-un algoritm şi să afişezi apoi un rezultat într-un fişier de ieşire. Problemele interactive sunt un pic diferite: programul tău va rula în paralel cu un program al autorului şi cele două programe vor comunica între ele. Programul tău nu va mai citi dintr-un fişier de intrare, ci de la *tastatura* şi nu va mai scrie într-un fişier, ci la *ecran*. De asemenea, programul tău va trebui să forţeze *golirea buffer-ului* standard output după fiecare afişare pentru ca programul autorului să poată citi ce ai scris tu. Tot ce trebuie să faci tu este ca după fiecare comandă de afişare din cod să scrii o linie cu $fflush(stdout)$, $cout.flush()$ sau $flush(output)$ în funcţie de limbajul de programare preferat. Exemple:
 
|_. C |_. C++ |_. Pascal |
| ==include(page="documentatie/tutorial/interactc")== | ==include(page="documentatie/tutorial/interactcpp")== | ==include(page="documentatie/tutorial/interactpas")== |
 
Dacă vrei să-ţi testezi programul scris pentru o problemă interactivă pe un test mai mare (pe care nu l-ai putea testa de mână), va trebui să scrii un al doilea program care va interacţiona cu primul ca şi cum ar fi programul autorului problemei. Dacă foloseşti sistemul de operare Linux sau Mac OS X, poţi folosi programul 'connect':documentatie/tutorial?connect.c furnizat de echipa infoarena pentru a rula cele două programe în paralel. Îl poţi compila folosind comanda $gcc -Wall -O2 -o connect connect.c$ şi îţi poţi testa sursa rulând $./connect <program 1> <program 2>$. Ce afişează la ecran primul program va fi citit de la tastatura în al doilea program şi vice-versa. Ţine minte să goleşti buffer-ul standard output în ambele programe.
 
h2. Articole _infoarena_
N-ai avut noroc? Simti ca poti mai mult si ai vrea sa inveti?

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.