Nu aveti permisiuni pentru a descarca fisierul grader_test12.ok
Diferente pentru deque-si-aplicatii intre reviziile #80 si #79
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
** '3. Şir':deque-si-aplicatii#problema-3 ** '4. Trans (ONI 2004)':deque-si-aplicatii#problema-4 ** '5. Otilia (.campion)':deque-si-aplicatii#problema-5
** '6. Bcrc (Stelele Informaticii)':deque-si-aplicatii#problema-6
** '6. Bcrc (Stelele Informaticii 2006)':deque-si-aplicatii#problema-6
** '7. Cut the Sequence (PKU)':deque-si-aplicatii#problema-7 * '_Concluzii_':deque-si-aplicatii#concluzii * '_Probleme suplimentare_':deque-si-aplicatii#probleme-suplimentare
Este evident că prima relaţie o implică pe cea de-a doua. În momentul acesta se poate construi următorul algoritm: având lista de poziţii care pot fi bune pentru $X$ (sortată descrescător) o căutăm pe cea mai mare ca valoare care este într-adevăr bună. În principiu, scoatem din capul listei poziţiile rele până când dăm de o poziţie bună. La listă se va adăuga şi $X$ şi se va trece la pasul următor. Operaţiile algoritmului sunt chiar operaţiile asupra unui deque.
h2(#problema-6). '6. Bcrc':problema/bcrc (Stelele Informaticii)
h2(#problema-6). '6. Bcrc':problema/bcrc (Stelele Informaticii 2006)
bq. Se consideră $N$ camere, numerotate de la $1$ la $N$, aşezate în cerc. Iniţial (la momentul de timp 0), ne aflăm în camera $1$. În fiecare moment de timp, putem alege să rămânem în camera în care ne aflăm sau să ne deplasăm într-o cameră vecină într-o unitate de timp. Se dă o listă de $M$ cutii ce conţin bomboane prin $T$, $C$ şi $B$: cutia apare la momentul $T$ în camera $C$ şi conţine $B$ bomboane. Cutia va dispărea la momentul $T + 1$. Cerinţă: Cunoscând numărul de camere din labirint şi momentele de timp la care apar cutiile cu bomboane, determinaţi care este numărul maxim de bomboane pe care le putem culege.