Diferente pentru blog/onis-2016-1-editorial intre reviziile #19 si #20

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Problema *D. Unlock* necesita în primul rând puţină imaginaţie pentru a crea un test în care soluţia brută chiar se comportă foarte prost (idei?). Apoi, era nevoie de o soluţie care se amortiza peste mărimile tuturor componentelor colorate şi o implementare grijulie. Nimeni nu a reuşit să rezolve aceasta problemă din prima submisie, deci ar fi cazul să ne şlefuim puţin abilităţile de implementare :).
Apropo de implementare, un skill care pare să lipsească aproape universal participanţilor este acela de a-şi simplifica ideile înainte de a le implementa. Să implementezi bine o problemă nu înseamnă doar rezistenţă şi putere de concentrare în faţa a 300 de linii de cod, ci şi abilitatea de a le transforma în 120 de linii, atunci când problema o permite. În cazul de faţă, problemele *G. Puzzle2*,  *B. Avioane2* şi într-o anumită măsură *D. Unlock* se pretau la a fi "supra-implementate".
Apropo de implementare, un skill care pare să lipsească aproape universal participanţilor este acela de a-şi simplifica ideile înainte de a le implementa sau de a uta de la început idei care  permită o implementare conci. În cazul de faţă, problemele *G. Puzzle2*, *B. Avioane2* şi într-o anumită măsură *D. Unlock* se pretau la a fi "supra-implementate".
Problema *I. Nucleul Valoros 2* avea nevoie de o optimizare subtilă a recurenţei descrise în enunţ. Puteţi găsi 'aici':http://codeforces.com/blog/entry/8219 un blogpost în care sunt enumerate mai multe metode de a optimiza anumite tipuri de recurenţe.
Problema *I. Nucleul Valoros 2* avea nevoie de o optimizare subtilă a recurenţei descrise în enunţ. Puteţi găsi 'aici':http://codeforces.com/blog/entry/8219 un blogpost în care sunt enumerate mai multe metode utile de a optimiza anumite tipuri de recurenţe.
În continuare, aveţi soluţiile problemelor în detaliu :).

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.