Diferente pentru algoritmul-lee intre reviziile #34 si #40

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

h2(#sectiune1). Introducere
În continuare vom prezenta _algoritmul lui Lee_, pentru cei care nu ştiu este _parcurgerea în lăţime_.
 
*Numele de Algoritmul lui Lee nu exista decat in limba romana fiind aparut probabil de la un profesor care l-a bagat in un manual de info din greseala.*
 
Acest algoritm este de fapt o particularizare a algoritmului menţionat mai sus, şi anume _parcurgerii în lăţime_. Este eficient, având o complexitate de $O(M*N)$, şi frecvent utilizat. Acesta determină drumul minim de ieşire dintr-un labirint, sau în probleme asemănătoare.
În continuare vom prezenta _algoritmul lui Lee_, pentru cei care nu ştiu, este identic cu _parcurgerea în lăţime_ doar ca e aplicat pe o grila, nu pe un graf oarecare. Este eficient, având o complexitate de $O(M*N)$, şi frecvent utilizat. Acesta determină drumul minim de ieşire dintr-un labirint, sau în probleme asemănătoare.
h2(#sectiune2). Prezentare
_Cautarea in latime_ presupune doi paşi importanţi:
_Algoritmul lui Lee_ presupune doi paşi importanţi:
# Primul şi poate cel mai important pas este folosirea unei **Cozi**, sub forma unui vector de structuri (de preferabil), care va menţine toţi paşii pe care o să-i facem de acum în colo. În această coadă se pun, pentru fiecare pas, locurile care s-au marcat la punctul anterior.
# Se marchează cu numere consecutive toate locurile posibile prin care putem trece, parcurgând în ordine elementele cozii, până când nu mai putem marca, sau am ajuns la final.
$1$ $0$ $0$ $1$ $1$
$1$ $0$ $1$ $1$ $1$|6| $1$ $1$ $1$ $1$ $1$
$1$ _3_ _2_ _1_ $-1$
$1$ _4_ _3_ _2_ $1$
$1$ _4_ _3_ $1$ $1$
$1$ _5_ _4_ $1$ $1$
$1$ _6_ $1$ $1$ $1$|

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.