Titlul: 045 Submultimi Scris de: Marius Stroe din Decembrie 21, 2009, 01:48:57 Aici puteţi discuta despre problema Submultimi (http://infoarena.ro/problema/submultimi).
Titlul: Răspuns: 045 Submultimi Scris de: Chibici Tiberiu din Martie 15, 2011, 21:52:56 Hmmm... se pare ca pe aceeasi sursa, cu streamuri iau 70, cu stdio iau 100 pct.
Oricum ma bucur ca am reusit sa iau suta :D Titlul: Răspuns: 045 Submultimi Scris de: Paul-Dan Baltescu din Martie 15, 2011, 23:17:49 Problema ta nu e ca folosesti stream-uri, ci ca folosesti endl. Un program nu afiseaza caracter cu caracter pe masura ce se executa o instructiune de afisare, ci respectivele caractere sunt introduse intr-un buffer care, cand este umplut, se afiseaza in intregime. Astfel operatia de afisare se desfasoara mai rapid. Cand afisezi cu endl, fortezi golirea buffer-ului. Daca afisezi '\n', acesta este tratat ca un caracter oarecare si nu intervine asupra comportamentului buffer-ului, acesta functionand eficient in continuare. Daca vei folosi
Cod: out << '\n'; Ai grija, la olimpiada nu este indicata folosirea lui endl (cred ca este mentionat pe undeva prin instructiuni). Titlul: Răspuns: 045 Submultimi Scris de: Chibici Tiberiu din Martie 17, 2011, 11:37:34 Problema ta nu e ca folosesti stream-uri, ci ca folosesti endl. Un program nu afiseaza caracter cu caracter pe masura ce se executa o instructiune de afisare, ci respectivele caractere sunt introduse intr-un buffer care, cand este umplut, se afiseaza in intregime. Astfel operatia de afisare se desfasoara mai rapid. Cand afisezi cu endl, fortezi golirea buffer-ului. Daca afisezi '\n', acesta este tratat ca un caracter oarecare si nu intervine asupra comportamentului buffer-ului, acesta functionand eficient in continuare. Daca vei folosi Cod: out << '\n'; Ai grija, la olimpiada nu este indicata folosirea lui endl (cred ca este mentionat pe undeva prin instructiuni). Aha, Merci de sfat |