Diferente pentru problema/romb intre reviziile #8 si #15

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Astfel, după $k$ etape vom avea în total $4k$ regiuni egale, în formă de romb. Codificarea regiunilor este făcută astfel:
{*} în prima etapă, rombul iniţial se împarte în patru regiuni, codificate în sens trigonometric cu valorile $1, 2, 3 şi 4$ (ca în $figura 2$);
{*} în fiecare din celelalte etape, se reface codificarea, astfel: dacă rombul anterior avea la etapa precedentă codul $X$, cele patru romburi obţinute după divizarea curentă vor avea acum codurile $4*X–3,4*X–2,4*X–1,4*X$ ({$figura 3$}).
!problema/romb?poza.jpg!
h2. Cerinţă
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $romb.in$ ...
Fişierul de intrare $romb.in$ se află numărul $T$ de întrebări (seturi de date de test). Pe fiecare din următoarele $T$ linii se află câte un set de date de test cu valorile $dx,dy,k,Cx,Cy$, cu semnificaţia anterioară, separate prin câte un spaţiu.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $romb.out$ ...
În fişierul de ieşire $romb.out$ va conţine $T$ linii, pe fiecare linie $i$ fiind răspunsul la întrebarea $i$, un număr natural reprezentând codul regiunii în care se află oraşul de coordonate date (pentru testul $i$).
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $-20000 < dx,dy,Cx,Cy < 20000; 0 < k < 20; 0 < T < 10;$
* $dx$ şi $dy$ sunt numere naturale iar $Cx$ şi $Cy$ sunt numere întregi;
* Se garantează că punctul de coordonate $(Cx,Cy)$ nu se află la distanţă mai mică de $10^-7^$ faţă de latura unui romb obţinut în ultima etapă.
h2. Exemplu
table(example). |_. romb.in |_. romb.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
| 2
10 8 2 6 -2
12 16 3 -2 4
| 15
10
|
h3. Explicaţie
...
Numarul de teste este $T=2$.
Oraşul de coordonate $(6,-2)$, se află în regiunea codificată cu $15$
Oraşul de coordonate $(-2,4)$, se află în regiunea codificată cu $10$
== include(page="template/taskfooter" task_id="romb") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
1398