Pagini: 1 [2]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: 047 Algoritmul Bellman-Ford  (Citit de 18234 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
mihaipopa12
Client obisnuit
**

Karma: 74
Deconectat Deconectat

Mesaje: 64



Vezi Profilul
« Răspunde #25 : Iulie 12, 2012, 18:45:42 »

Pai vezi ca in cazul vectorului din STL nu simulezi coada, scoti de la sfarsit iar tu ar trebui sa scoti de la inceput.
Memorat
danalex97
Vorbaret
****

Karma: 54
Deconectat Deconectat

Mesaje: 192



Vezi Profilul
« Răspunde #26 : Iulie 12, 2012, 18:46:41 »

Acum mi-am dat seama si vroiam sa sterg postarea.  Whistle Multumesc oricum.
Memorat
klamathix
Echipa infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 733
Deconectat Deconectat

Mesaje: 1.216



Vezi Profilul
« Răspunde #27 : Iulie 12, 2012, 20:01:12 »

Vectorul ala nu simuleaza o coada. Principul cozii este ca primul venit e primul plecat. Iar tu ai Q.pop_back() respectiv Q.push_back() in sursa ta. La tine urmatoarea chestie pe care o extragi din Q e ultima pe care ai pus-o, ceea ce nu e ok deloc. Asta e o stiva. Coada din STL face pop() din fata, nu din spate  Smile

Acum ca sa vezi de ce merge prost Bellman-ul cu o stivă, e ceva mai complicat. Intuitiv, expandarea ta prin graf se face ca un df, adica ajungi foarte departe din prima cu niste drumuri proaste, te intorci si le imbunatatesti mai apoi, desi puteai face asta de la inceput daca te expandai uniform. O da intr-un fel de back. Sper ca ai inteles. Ai grija sa 'ai proprietatea termenilor pe care ii folosesti', ca sa citez dintr-un ganditor autohton  Rolling Eyes. Nu scrie chestii pe care nu le intelegi pe deplin si daca ai intrebari, intreaba intotdeauna  Smile
Memorat
danalex97
Vorbaret
****

Karma: 54
Deconectat Deconectat

Mesaje: 192



Vezi Profilul
« Răspunde #28 : August 03, 2012, 11:08:38 »

Multumesc. Problema a fost doar una de neatentie.  Confused  Scuze pentru deranj.
Memorat
andreiulian
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 20



Vezi Profilul
« Răspunde #29 : Ianuarie 28, 2015, 14:12:57 »

Eu nu inteleg de ce dijkstra nu e bun pentru grafuri cu muchii negative. Imi poate spune cineva? Think
Memorat
MKLOL
Strain
*

Karma: 5
Deconectat Deconectat

Mesaje: 25



Vezi Profilul
« Răspunde #30 : Ianuarie 28, 2015, 19:53:39 »

Eu nu inteleg de ce dijkstra nu e bun pentru grafuri cu muchii negative. Imi poate spune cineva? Think

Uita-te la acest graf. Care e distanta minima intre A -> C ? Cat gaseste Dijkstra ?
« Ultima modificare: Ianuarie 28, 2015, 22:28:19 de către Mihai Calancea » Memorat
sunt_emo
Strain


Karma: -2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 6



Vezi Profilul
« Răspunde #31 : Mai 18, 2015, 15:05:48 »

Poate nu am inteles bine cerinta, dar solutia oficiala pica urmatorul test, desi graful contine in mod clar un ciclu negativ:

4 4
2 1 1
2 3 1
3 4 1
4 2 -3
Memorat
PlayLikeNeverB4
Nu mai tace
*****

Karma: 212
Deconectat Deconectat

Mesaje: 721



Vezi Profilul
« Răspunde #32 : Mai 19, 2015, 00:20:07 »

Solutiile oficiale presupun ca poti ajunge din nodul 1 in orice alt nod. Poate la asta se refera "graf orientat conex", nu imi dau seama.
Memorat
sunt_emo
Strain


Karma: -2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 6



Vezi Profilul
« Răspunde #33 : Mai 19, 2015, 10:03:26 »

Cred ca ai dreptate, desi notiunea de "graf conex" se refera la grafuri neorientate. Pentru grafuri orientate am vazut ca se folosesc notiunile de "tare conex" (testele la problema la asta) si "slab conex" (exemplul pe care l-am dat eu).
Memorat
AndreiGrigoras
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 9



Vezi Profilul
« Răspunde #34 : Februarie 05, 2016, 17:01:03 »

Stiti cumva ce este la testul 6 ? Tot incerc sa inteleg de ce iau doar 90 pct
Memorat
vladrochian
Strain
*

Karma: 25
Deconectat Deconectat

Mesaje: 29



Vezi Profilul
« Răspunde #35 : Februarie 13, 2016, 13:16:28 »

Stiti cumva ce este la testul 6 ? Tot incerc sa inteleg de ce iau doar 90 pct
Testele sunt publice
Memorat
Pagini: 1 [2]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines