Pagini: [1]   În jos
  Imprimă  
Ajutor Subiect: 137 Reuniune  (Citit de 7238 ori)
0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
ditzone
Vizitator
« : Noiembrie 19, 2005, 16:08:47 »

Aici puteţi discuta despre problema Reuniune.
Memorat
dobre
De-al casei
***

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 116



Vezi Profilul
« Răspunde #1 : Noiembrie 20, 2005, 17:44:14 »

Se pare ca iau 20 de puncte pe problema...testele 5 si 9 parca...
Am observat ca mai sunt altii care au punctaj doar pe testele astea...Mai trebuie sa iau ceva in calcul?... Am folosit pentru retinerea arie o variabila de tip exended. Testele care le-am facut pe hartie vad ca imi dau raspunsul corect   Anxious
Memorat
dobre
De-al casei
***

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 116



Vezi Profilul
« Răspunde #2 : Noiembrie 20, 2005, 18:09:23 »

Dap... Am pus si coordonatele de tip extended...Si am luat acum 70 p...
Nu stiu ce mai trebui facut?  :cry:
Memorat
VladS
Vizitator
« Răspunde #3 : Noiembrie 20, 2005, 18:14:35 »

Pai nu prea e nici o capcana in problema asta. Gresesti undeva la implementare.
Poate nu ai toate variabilele extended sau determini gresit intersectia a doua dreptunghiuri.
Memorat
dobre
De-al casei
***

Karma: 2
Deconectat Deconectat

Mesaje: 116



Vezi Profilul
« Răspunde #4 : Noiembrie 20, 2005, 18:35:27 »

Putin probabil sa gresesc la intersectie... am dat cam toate situatiile pe valori mici normal...
Cod:
function DetArie(var a,b,r:Tdreptunghi):extended;
begin
r.x1:=max(a.x1,b.x1);r.x1:=min(r.x1,a.x2);
r.y1:=max(a.y1,b.y1);r.y1:=min(r.y1,a.y2);
r.x2:=max(a.x1,b.x2);r.x2:=min(r.x2,a.x2);
r.y2:=max(a.y1,b.y2);r.y2:=min(r.y2,a.y2);
if(r.y1>r.y2)or(r.x1>r.x2) then detarie:=0
  else detarie:=(r.x2-r.x1)*(r.y2-r.y1);
end;

Perimetrul la fel cu modificari minore...
Hmm acuma vad... eu la functia min si max folosesc abs...Oare face probleme la extended???
Cod:

function max(a,b:extended):extended;
begin
max:=(a+b+abs(a-b))/ 2;
end;
 Think
Memorat
VladS
Vizitator
« Răspunde #5 : Noiembrie 20, 2005, 18:52:04 »

Daca era de la abs cred ca prindeai mai multe teste. Oricum te-ai complicat la intersectie. Puteai mai intai sa vezi daca se intersecteaza (sunt 4 cazuri in care nu se intersecteaza); si daca da, sa determini intersectia.
Memorat
Adriana_S
De-al casei
***

Karma: 51
Deconectat Deconectat

Mesaje: 145



Vezi Profilul
« Răspunde #6 : Noiembrie 20, 2005, 22:59:40 »

Da un test cand dreptunghiurile sunt adiacente si verifica rezultatul. Si eu luam 20 de puncte si dupa un test de genul asta si dupa ce am pus coordonatele long long am luat 100 good luck Clover
Memorat

megabyte
Client obisnuit
**

Karma: 45
Deconectat Deconectat

Mesaje: 74



Vezi Profilul
« Răspunde #7 : Decembrie 30, 2005, 19:33:14 »

hello,
 Trebuie sa fac cumva validarea datelor??? ca iau numai 90 puncte. Chiar primul test il pica.
 Am pus long long dar nu stiu cum ii cu adiacenta aia d'oh!  , poate imi puteti da un exemplu , un test ceva hint-uri pls.
Memorat

Toate computerele asteapta cu aceeasi viteza.
filipb
Nu mai tace
*****

Karma: 232
Deconectat Deconectat

Mesaje: 929



Vezi Profilul
« Răspunde #8 : Decembrie 30, 2005, 19:53:29 »

Citat
Trebuie sa fac cumva validarea datelor???


Datele de intrare se considera corecte. Adiacenta adik dreptunghiurile se ating cel mult in laturi.
Memorat
stelistu
Vizitator
« Răspunde #9 : Mai 28, 2006, 10:00:58 »

Am si eu o problema. Daca las asa cu int iau 20, am testat inclusiv adiacenta. Daca pun long long int iau 0:( care e misterul ca nu inteleg?! Am facut afisare si cu %d si cu %ld ...
Memorat
u-92
Vizitator
« Răspunde #10 : Mai 28, 2006, 10:51:08 »

"%ld" e pentru long int, care e tot pe 32 biti ca si int
"%lld" e pentru long long int
Memorat
gabitzish1
Moderatori infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 321
Deconectat Deconectat

Mesaje: 926



Vezi Profilul
« Răspunde #11 : Iunie 29, 2007, 12:06:22 »

Folosesc variabile long long, iau 90 puncte si wa p testul 4... care poate fi problema?
Memorat
Florian
Nu mai tace
*****

Karma: 125
Deconectat Deconectat

Mesaje: 832



Vezi Profilul
« Răspunde #12 : Iunie 29, 2007, 14:28:21 »

Incearca sa pui peste tot long double..kiar dak e tip real, poti afisa fara nicio zecimala Wink Poate asa iese!
Memorat
gabitzish1
Moderatori infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 321
Deconectat Deconectat

Mesaje: 926



Vezi Profilul
« Răspunde #13 : Iunie 29, 2007, 16:41:13 »

nop.. nu aia e problema.. tot 90 iau... Annoyed
Memorat
Florian
Nu mai tace
*****

Karma: 125
Deconectat Deconectat

Mesaje: 832



Vezi Profilul
« Răspunde #14 : Iunie 29, 2007, 17:09:30 »

O fi vreun caz de adiacenta dintre dreptunghiuri, sau poate cazul in care nu se intersecteaza. Esti sigur k ai luat in seama aceste cazuri? Spun asta, intrucat eu am facut o sursa care rezolva doar pt cazul in care cele 3 se intersecteaza, si iau 80 de puncte, ku un WA pe testul 4, pe care nu`l prinzi nici tu. Probabil aici e problema!  Thumb up Spor!

[LE: Hey!! Care e problema cu testul 1? Nu`l iau sub nicio forma!!!! ]
« Ultima modificare: Iunie 30, 2007, 14:36:09 de către Marcu Florian » Memorat
alex23
Strain


Karma: -7
Deconectat Deconectat

Mesaje: 13



Vezi Profilul
« Răspunde #15 : Septembrie 09, 2007, 10:24:35 »

am si eu o intrebare:dreptunghiurile (5,5) (1,1); (7,7) (1,1); (-1,1) (-5,1) sunt adiacente. Care se considera a fi aria si perimetrul intersectiei?
Memorat
gabitzish1
Moderatori infoarena
Nu mai tace
*****

Karma: 321
Deconectat Deconectat

Mesaje: 926



Vezi Profilul
« Răspunde #16 : Septembrie 09, 2007, 11:52:45 »

pai.. dupa cum mi'a iesit mie cu o foaie cu patratele in fatza si creionul, dreptunghiul (-1,1)(-5,1) nu este adiacent cu celelalte doua, deci perimetrul si aria intersectiei celor 3 dreptunghiuri se rezuma la perimetrul si aria intersectiei primelor doua : P=16, A=16.
Memorat
PavelRazvan
Strain
*

Karma: 11
Deconectat Deconectat

Mesaje: 25



Vezi Profilul
« Răspunde #17 : Decembrie 26, 2009, 20:45:23 »

Citat
gabitzish1Gabriel Bitis •gabitzish1
Folosesc variabile long long, iau 90 puncte si wa p testul 4... care poate fi problema?
Si mie mi se intampla la fel !
Cum ai reusit sa iei suta ?
Memorat
SpiderMan
Nu mai tace
*****

Karma: -463
Deconectat Deconectat

Mesaje: 937



Vezi Profilul
« Răspunde #18 : Martie 25, 2010, 10:08:14 »

Pentru cei cu 90 cu WA pe testul 4, verificati cazul in care nu se intersecteaza, si puneti 0. Spre exemplu, daca A x B ( x intersectia ) este multimea vida, atunci AxB=0.
Memorat
S7012MY
Nu mai tace
*****

Karma: 26
Deconectat Deconectat

Mesaje: 648



Vezi Profilul
« Răspunde #19 : Octombrie 04, 2010, 09:38:47 »

De ce daca citesc asa :
Cod:
f>>d1.x1>>d1.y1>>d1.x2>>d1.y2;
f>>d2.x1>>d2.y1>>d2.x2>>d2.y2;
f>>d3.x1>>d3.y1>>d3.x2>>d3.y2;
Iau 100 si daca fac asa:
Cod:
scanf("%lld%lld%lld%lld %lld%lld%lld%lld %lld%lld%lld%lld",d1.x1,d1.y1,d1.x2,d1.y2, d2.x1,d2.y1,d2.x2,d2.y2, d3.x1,d3.y1,d3.x2,d3.y2);
iau kbs?
Memorat
blasterz
Nu mai tace
*****

Karma: 92
Deconectat Deconectat

Mesaje: 255



Vezi Profilul
« Răspunde #20 : Octombrie 04, 2010, 10:08:26 »


De ce daca citesc asa :
Cod:
f>>d1.x1>>d1.y1>>d1.x2>>d1.y2;
f>>d2.x1>>d2.y1>>d2.x2>>d2.y2;
f>>d3.x1>>d3.y1>>d3.x2>>d3.y2;
Iau 100 si daca fac asa:
Cod:
scanf("%lld%lld%lld%lld %lld%lld%lld%lld %lld%lld%lld%lld",d1.x1,d1.y1,d1.x2,d1.y2, d2.x1,d2.y1,d2.x2,d2.y2, d3.x1,d3.y1,d3.x2,d3.y2);
iau kbs?


Pentru ca nu citesti bine. Parametrii lui scanf se dau cu & in fata (ca sa ii poata modifica):

scanf ("%lld", &x);
Memorat
PlayLikeNeverB4
Nu mai tace
*****

Karma: 212
Deconectat Deconectat

Mesaje: 721



Vezi Profilul
« Răspunde #21 : Ianuarie 13, 2011, 00:46:00 »

Cat e rezultatul pentru asta?
Cod:
0 0 1000000 100000
-500000 -500000 0 0
-250000 -250000 250000 250000

Am incercat cu 3 surse de 100 si mi-au afisat:
2 dintre ele
Cod:
1398891776 119
cealalta
Cod:
0 0

Nu ar trebui sa fie mult mai mare perimetrul? E ceva ce imi scapa?
Memorat
chibicitiberiu
Strain
*

Karma: 3
Deconectat Deconectat

Mesaje: 49



Vezi Profilul
« Răspunde #22 : Martie 24, 2011, 15:48:32 »

^ Pentru testul tau imi da : 512500000000 4500000

Eu tot 90 iau, imi pica testul 1.
Si in comparatie cu o solutie de 100 puncte n-am gasit vreo diferenta, eroare etc... Care e secretul?
Memorat
darren
Client obisnuit
**

Karma: 106
Deconectat Deconectat

Mesaje: 76



Vezi Profilul
« Răspunde #23 : Iunie 15, 2011, 15:39:33 »

Pentru cei care pica testul 1: aveti grija la dreptunghiurile care au o latura de lungime 0 (sunt linii, si se iau in considerare pentru perimetru).  Smile
Memorat
DeehoroEjkoli
Strain


Karma: 0
Deconectat Deconectat

Mesaje: 4



Vezi Profilul
« Răspunde #24 : Februarie 08, 2016, 23:57:02 »

Iau 90 de puncte si wa pe testu 4. Ce cazuri sa tratez? Annoyed
Memorat
Pagini: [1]   În sus
  Imprimă  
 
Schimbă forumul:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines