Afişează mesaje
Pagini: 1 [2] 3 4 ... 9
26  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Ciocolata2 : Martie 19, 2017, 15:12:20
Nu, doar in situatia poti sa-l iei.
27  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Ciocolata2 : Martie 19, 2017, 11:55:57
Nu.
Da. Am modificat enuntul sa fie doar cu "marcate".
La pasul 1 nu, la pasul 0 da.
28  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Long story short : Martie 19, 2017, 11:44:38
Devine 0 si nu se mai modifica Smile
29  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Ciocolata2 : Martie 19, 2017, 11:27:34
Nu, pentru ca nu exista niciun A3 (nici macar vid).
30  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Ciocolata2 : Martie 19, 2017, 11:19:19
Nu. Afisezi Ei-ul si apoi 0 - dimensiunea lui Ai. Afisezi -1 doar daca nu exista solutie. Dar un Ai vid poate fi intr-o solutie.
31  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Long story short : Martie 19, 2017, 11:18:02
Am modificat enuntul cu precizarea "Atunci cand un element este sters, el nu dispare din vector, ci valoarea lui devine 0."
32  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Ciocolata2 : Martie 19, 2017, 11:06:11
@StarGold2 - poti scoate orice bucata de ciocolata vrei, nu trebuie musai sa fie o celula marcata sub ea.
33  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Ciocolata2 : Martie 19, 2017, 11:04:43
1. DA.
2. NO COMMENT
34  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Ciocolata2 : Martie 19, 2017, 10:59:47
Se adauga ((1,2),(2,2)), am corectat.
35  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2017 / Răspuns: Ciocolata2 : Martie 19, 2017, 10:53:39
NO COMMENT - formuleaza mai clar!

LE: Poti scoate orice bucata de ciocolata vrei, nu trebuie musai sa fie o celula marcata sub ea.
36  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Roboti3 : Martie 14, 2017, 22:34:34
Inseamna ca nu afisezi output-ul in formatul cerut in enunt. De principiu afisezi prea multe sau prea putine numere Smile
37  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Rating : Februarie 15, 2017, 21:55:15
Algoritmul de rating nu este dintre cele mai bune, de principiu (ca sa-ti faci o idee, cineva a iesit pe locul 1 la un concurs si i-a scazut ratingul Wink ). O sa discut cu ceilalti admini ce facem cu el. Propunerea mea ar fi sa il updatam asa cum e, dar vedem si ce zic ceilalti.
38  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 680 Peste : Februarie 09, 2017, 01:15:04
Acuma ca ai luat 100, ai putea sa zici si raspunsul la intrebarea ta. Tongue
39  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 984 Text3 : Februarie 09, 2017, 01:10:59
Nu, categoric are mai mult de 200. Am updatat limita la 250, nu ar trebui sa afecteze rezolvarea in vreun fel.
40  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 413 Apel : Februarie 09, 2017, 01:06:32
Ai dreptate. Am reparat Smile
41  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 998 Text4 : Februarie 08, 2017, 15:03:57
Am reparat exemplul (kind of...). In form-ul problemei erau 3 spatii, dar Textile e putin cretin si afiseaza doua spatii ca un singur caracter de double space sau tab (nu m-am prins exact). Am facut ceva vraji si acuma sunt 3 caractere intre cuvinte, dar nu toate sunt spatii normale (avem doua spatii si un double space). Oricum explicatia de sub exemplu spune clar cate spatii trebuie sa fie.

Enuntul e clar, precizarea "Solutia este unica" garanteaza ca situatia descrisa de tine nu se poate intampla, pentru ca atunci nu ar exista solutie.
42  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / PreOJI 2017 / Răspuns: LuffXor : Ianuarie 27, 2017, 17:19:27
Problema Luff:
Citat
Bluff a gasit de aceasta data un graf neorientat cu N noduri si M muchii, fiecare avand o valoare asociata. Ea isi pune Q intrebari de forma...

Problema LuffXor:
Citat
Spre dezamagirea lui Bluff, acestia nu au parut insa prea incantati de descoperirea sa; mai mult, din motive necunoscute, el a fost si poreclit TractoBluff.

Ce s-a intamplat de la .com 2012 si pana acum?  Confused
43  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Retrospectiva anului 2016 : Decembrie 31, 2016, 12:07:43
http://www.infoarena.ro/blog/retrospectiva-anului-2016
44  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Testare : Decembrie 23, 2016, 17:24:17
Poti vedea testele doar pentru problemele din Arhiva Educationala. In rest, politica este ca testele nu sunt publice, pentru moment.
45  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 120 Numere : Decembrie 07, 2016, 11:45:11
Citat
Jucatorii efectueaza mutari alternativ, iar jucatorul care a efectuat ultima mutare castiga.

Deja scrie Smile
46  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Dezbatere: surse libere la toate problemele? : Noiembrie 30, 2016, 16:37:29
La sedinta urmatoare o sa discutam argumentele prezentate in dezbatere si o sa luam o decizie, pe care o sa o comunicam pe blog.
47  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Dezbatere: surse libere la toate problemele? : Noiembrie 15, 2016, 21:19:21
Parerea mea e ca mai bine isi exprima lumea argumentele intai, si dupa facem si poll ca oamenii sa voteze informat.
48  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Dezbatere: surse libere la toate problemele? : Noiembrie 15, 2016, 21:03:13
In momentul de fata, sursele pe infoarena sunt publice pentru anumite probleme, mai precis cele marcate cu "open source" si cele la care userul a obtinut deja 100 de puncte. In ultima sedinta infoarena s-a propus ca sursele tuturor problemelor sa devina publice pentru orice user.

Intrucat nu s-a ajuns la un consens in cadrul acelei sedinte, am decis sa lansam aceasta dezbatere pe forum, ca sa auzim parerile si argumentele voastre.

Asadar, ce preferati? Surse libere complet sau sistemul actual? Va rog sa va argumentati parerile si sa evitati pseudo-argumente de felul "asa face toata lumea", "nu imi place ca se schimba" etc.
49  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Ajutor subprogram : Octombrie 18, 2016, 18:26:58
Hint ca sa gasesti singur greseala: dupa ce se executa primul while, ce valoare are variabila n?
50  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Algoritmiada 2016 / Răspuns: Feedback Algoritmiada 2016 Runda 4 : Iunie 21, 2016, 01:18:02
In primul rand vreau sa felicit echipa infoarena pentru runda bine organizata, rezultatele prompte si problemele interesante! In al doilea rand, o sa descriu experienta pe care am avut-o dand acest concurs in timp ce eram pe drum de la Cambridge la Edinburgh, pentru ca, zic eu, e nostima:

  • 3:20 (ora locala UK, timpii sunt aproximativi) - Soseste autocarul National Express la Cambridge, cu o intarziere de 15 minute. Ma intreb daca mai merita sa dau concursul, fiindca picam de oboseala. Deoarece scorurile la general sunt stranse, decid ca da, inca e o idee buna.
  • 4:00 - Dupa un scurt somn, ajung la Stansted Airport. Trec de check-in si security.
  • 4:20 - In zona de duty-free, caut niste scaune libere sa ma intind sa dorm. Gasesc trei mai ferite (unde erau mai putini pasageri), imi pun ceasul pentru ora 7:15, ma intind si adorm.
  • ~5:00 - 7:50 - Ma trezeste un om de la paza, zice sa ma trezesc ca vor si alti pasageri sa se aseze. Imi pierd urmatoarele 3 ore uitandu-ma prin magazine si cautand locuri sa stau jos.
  • 7:55 - Se afiseaza poarta de plecare, merg pana acolo, scot laptopul, ma conectez la WiFi gratuit. Termin exact cand incepea concursul.
  • 8:00 - Descarc toate enunturile problemelor si le salvez ca PDF. Nu se stie daca Chrome-ul o sa-mi tina paginile deschise fara net si nu vreau sa risc.
  • 8:02 - Citesc Marvel. Nu pricep exact ce vrea de la viata mea. Incepe imbarcarea; decid sa urc ultimul in avion ca sa citesc toate problemele si sa am la ce ma gandi. Mai citesc o data Marvel, inteleg ce vrea, dar nu ma prind cum sa fac.
  • 8:10 - Citesc Symmetricgraph2. Citesc "Prietenul vostru, pe care, pentru a-i păstra anonimitatea, îl vom numi Xdărăscu, v-a sugerat următoarea construcţie"; ma bufneste rasul; cativa oameni de acolo se uita dubios la mine. Ma prind ca de fapt trebuie sa gasesc arborele initial cu min(capacitate_din_primul, capacitate_din_al_doilea) pe fiecare muchie. Ma gandesc sa fac cu ceva BF in paralel.
  • 8:15 - Citesc OneOuts. Geometrie, nu merci! Citesc Magnet. Pare interesanta, pacat ca n-am timp de ea.
  • 8:20 - Boardingul e aproape gata. Pun laptopul pe sleep inapoi in bagajul de mana. Omul de la check-in zice ca nu mai e loc pentru bagajele de mana in avion, trebuie sa-l pun la cala (procedura standard Ryanair de care uitasem: primele 90 de bagaje de mana merg in avion, restul la cala). Ma targuiesc cu el, imi da voie sa iau laptopul cu mine.
  • 8:25 - Imi iau locul in avion (2F), cumparat special pe 10 lire pentru loc extra pentru picioare laptop. Ma prind ca Marvel e de fapt sortare topologica si o dinamica simpluta.
  • 8:35 - Se termina safety briefing-ul si avionul se indreapta spre pista. Ma prind exact cum fac BF-ul in paralel la Symmetricgraph2.
  • 8:46 - Avionul decoleaza inaintea programului. Termin in minte detaliile de implementare la Symmetricgraph2 (ce vectori folosesc, structura sursei, etc.)
  • 8:55 - Se stinge semnalul "Legati centurile". Scot laptopul din punga cu pliante cu informatii in caz de urgenta, de unde-l pusesem, deschid Codeblocks-ul si ma apuc de Marvel. Pasagerii de langa mine se uita ciudat si se muta pe scaunele de pe partea cealalta a culoarului. Sper ca nu se gandesc ca sunt terorist si ca doar ii deranjeaza tastatura.
  • 9:15 - Termin de scris Marvel. Testez pe exemplu, pare ca merge. Extind exemplul cu o muchie, inca merge. Good enough. Ma apuc de Symmetricgraph2.
  • 9:35 - Termin de scris Symmetricgraph2. Testez pe exemplu, nu merge. Nu mai am timp sa repar, stewardesa imi zice sa inchid laptopul pentru ca incepe aterizarea.
  • 9:45 - Avionul aterizeaza in Glasgow cu 15 minute mai devreme. Mor de ciuda.
  • 9:50 - Ies din avion, ajung la bagaje. Ma conectez la net, repar bugurile de la Symmetricgraph2 si trimit. Ambele teste de feedback trecute. Trimit Marvel - pica primul test de feedback. Damn...
  • 9:55 - Preiau bagajul. Caut buguri in sursa la Marvel, gasesc ca doar initializarea poate fi problema.
  • 10:04 - Comentez initializarea complet si trimit. WA pe ambele teste.
  • 10:25 - Ma prind ca am comentat prea mult din initializare. Trimit comentariul doar la partea pe care o credeam gresita, OK pe ambele teste de feedback. Cred ca problema (mai exact solutia oficiala) e gresita (scapa un caz particular), apoi ma prind ca de fapt chiar initializam prost... Decid ca celelalte probleme sunt prea grele ca sa termin pana imi pleaca trenul (pana si bruturile) asa ca nu merita sa continui. Iau autobuzul si apoi trenul spre Edinburgh.
  • 12:02 - Ma uit la monitorul de evaluare pe telefon. Constat cu surprindere ca rezultatele sunt puse deja si ca am luat 200. Yay!
Pagini: 1 [2] 3 4 ... 9
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines