Afişează mesaje
|
Pagini: [1] 2 3 ... 8
|
2
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / problema pointeri...
|
: Noiembrie 10, 2010, 11:09:07
|
O variabilă de tip char ocupă în memorie opt biţi. Aceşti opt biţi pot fi împărţiţi în două zone de câte patru biţi. În fiecare zonă de câte patru biţi s-ar putea memora câte un număr între 0 şi 15. Scrieţi un program care citeşte de la tastatură două numere între 1 şi 10 şi le memorează în cele două zone de câte patru biţi ale unei variabile de tip char. După memorare, programul extrage din variabila de tip char valorile memorate şi le afişează pe ecran.
Alta idee in afara sa memorez primul numar si sa il deplasez pe biti cu 4 pozitii nu am. Mai departe nu stiu cum sa memorez si al doilea numar. Ma ajuta si pe mine cineva?
|
|
|
7
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Mai e cineva interesat de...
|
: August 15, 2009, 12:03:32
|
Multumesc frumos pentru aprecieri Vreau doar sa zic ca unele poze nu prea puteam sa le fac altfel, de exemplu la dumped construction site daca luam mai de jos, prindeam un gard, si poate era mai urat. Ce era de facut era poate sa ma fi urcat pe ceva mai inalt, dar n-am avut cum. La poza cu paianjenul, am folosit aproape in intregime zoom-ul digital. Si apropo de jellyfish, poza am facut-o pe o plaja din Italia. Nici acum nu stiu ce ii "chestia" aia. Sper sa mai revin cu poze, doar ca inca nu am aparat foto. Btw, credeti ca un aparat foto digital la aprox. 400 de RON ar fi ok? Sau e doar de duzina? http://www.cameredigitale.ro/samsung-es55 Ar fi ok?
|
|
|
10
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 479 Paritate
|
: Iunie 25, 2009, 23:38:23
|
M-am uitat peste evalu' de la sursa ta. Si eu aveam aceleasi teste pe care nu mergea. Eu dupa ce citesc paritatea unei secvente de 7 biti care urmeaza si verific daca nu e '\n', iar daca e bag un break; . Prima varianta care nu a mers era ca citeam cei 8 biti dintr-o secventa si dupa o procesam (daca primu bit era '\n' imi procesa niste informatii aiurea). Bafta!
|
|
|
12
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Teme / Răspuns: problema siruri de caractere
|
: Iunie 07, 2009, 20:46:17
|
Sincer, nu m-am pus sa inteleg ce faci acolo, dar iti pot da alta idee. Citesti caracter cu caracter, si iti ti un vector sol in care retii sol[ i ] = 1 daca ai intalnit litera i (adik c-'a'+1, unde c e caracterul citit) si sol[ i ] = 0 daca nu ai intalnit-o. Si la final parcuri vectorul sol[ ] si daca sol[ i ] == 1 afisezi char(i+'a'-1). Trebuie sa ai sol[27], adica cate caractere pot aparea.
|
|
|
15
|
Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Tricou Infoarena
|
: Iunie 06, 2009, 13:33:22
|
Dupa cateva concursuri marca Infoarena care aveau ca premii tricouri cu aceasta marca, am devenit tot mai interesat sa castig unul. Din pacate nu am avut sorti de izbanda, asa ca as propune echipei, desigur daca se poate, sa se faca o campanie de vanzare de tricouri, prin aceasta intrand niste bani frumosi si in contul IA si pe de alta parte, facand destule persoane mandre ca fac parte din aceasta comunitate. Stiu ca ar fi nevoie de un sacrificiu mare din partea echipei, dar la cat de devotati sunt, nu cred ca le sta ceva in cale pentru o astfel de initiativa. Multumesc!
|
|
|
23
|
infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Teme / Răspuns: Problema Patrat Magic
|
: Mai 02, 2009, 17:04:19
|
O metoda foarte simpla consta in urmatoarele actiuni:
Se plaseaza 1 in centrul ultimei coloane;
Se merge in linie oblica, dreapta-jos, cu numarul urmator; daca se iese din patrat prin partea dreapta, se merge in partea opusa, in stanga liniei unde trebuia depus numarul, iar daca se iese prin partea de jos a patratului, se merge in partea de sus a coloanei unde trebuia depus numarul;
Dupa ce se completeaza un grup de n numere, se merge cu o casuta spre stanga, pe aceeasi linie, pentru a se repeta apoi pasul 2 si a genera urmatorul grup de n numere.
Se obtine in final urmatorul patrat magic:
11 10 4 23 17 18 12 6 5 24 25 19 13 7 1 2 21 20 14 8 9 3 22 16 15
|
|
|
|