Afişează mesaje
Pagini: [1] 2
1  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Voi cum ati rezolva problema asta ? : Decembrie 13, 2008, 22:26:21
M-am uitat la ioi 95 nu am vazut ceva asemanator . Andrei poti sa detaliezi putin ?
Multumesc

PS : Am gasit intre timp ca era la ioi 94 si am gasit si solutia
2  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Voi cum ati rezolva problema asta ? : Decembrie 10, 2008, 10:28:47
Se da o matrice de 5 pe 5 cu elemente cifre de la 0...9 si 2 numere intregi n si m, unde m reprezinta elementul cu indicii [1,1] ( matricea fiind indexata de la 1,1).
Se cere sa se gaseasca toate matricile cu urmatoarele proprietati:
1.Suma de pe fiecare linie si coloana sa fi n.
2.Numerele formate prin unirea cifrelor din fiecare linie de la stanga la dreapta sa fie numar prim
3.Numerele formate prin unirea cifrelor din fiecare coloana de la sus in jos sa fie numar prim
4.Numerele de pe diagonala principala si secundara sa fie tot numere prime.



3  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Optimal BST : Aprilie 16, 2008, 10:05:11
Nu cred ca asta e problema, presupun ca e blocat portu respectiv in camin .
4  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Optimal BST : Aprilie 16, 2008, 09:22:02
Mersi mult  Smile . Mi se pare ca ai copiat gresit primul link ca mie nu imi merge
5  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Optimal BST : Aprilie 15, 2008, 21:49:51
Salut , cine ma poate ajuta cu niste documentatie / cod pentru Optimal Binary Search Trees ?
6  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Happy Coding 2006 / Raspuns: 017 Expresii min-max : Octombrie 14, 2006, 09:37:57
Are ceva deosebit testul 17 fata de celalalte ? Nu-l iau nici cum  sad
7  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Raspuns: Doua jocuri misto : August 12, 2006, 09:43:19
Misto jocuri. Dupa neun e oct Smile
8  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 151 SuperP : Iulie 11, 2006, 09:22:15
M-am saturat de problema asta si cu back si cu preprocesare tot WA iau Sad.  Al 156-lea numar superprim ii cumva 1979339339 ?
9  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva / Problema la upload : Martie 30, 2006, 15:09:12
Aceeasi chestie si la mine  Sad
10  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 037 Atac : Februarie 26, 2006, 12:10:10
Cum pot sa calculez muchia de cost minim de pe un lant in timp logaritmic ? Need some help pls !! Embarassed
11  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 180 Drumuri minime : Februarie 22, 2006, 12:27:49
1 3 2 3
12  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / preONI 2006 / Articol Runda 4 : Februarie 21, 2006, 12:27:50
Pentru cel mai mare numai
13  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / preONI 2006 / Pareri despre Runda 2 : Decembrie 17, 2005, 23:10:33
30  Mr. Green
14  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 132 Distante : Noiembrie 19, 2005, 18:07:59
ms
15  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 132 Distante : Noiembrie 19, 2005, 16:09:38
Ce librarie trebuie sa includ sa folosesc memset?
16  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 129 Cercuri : Noiembrie 09, 2005, 20:33:44
Cod:

imi afiseaza si mie tot atata...dar daca in exemplu arata 3 zecimale probabila ca atata trebuie...daca erau zerouri poate ca trebuie sa afisam cu 4 dar 7.713 are a 4-a zecimala 6...deci trebuie afisat cu 3 zecimale....io asa am inteles,,,,


Tu ai citit ce-am scris ? Raised eyebrow
17  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 129 Cercuri : Noiembrie 09, 2005, 20:05:47
Cod:

7.713 (7,7136)
7.713 (7,7136)
18.708
-1
-2


Mie atata imi da pe exemplu ...

Din enunt nu reiese ca ar trebui aproximat ; voua cat va da cu 4 zecimale la primele 2 perechi de cercuri ? Flex
18  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 122 Calatorie interplanetara : Octombrie 24, 2005, 14:05:25
Dati-mi va rog  un hint cum se facea dinamica la problema asta ca nu mi-a iesit nici cum.
19  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 086 Luna : August 31, 2005, 14:25:20
Hrta lunii poate fi si de forma

1 2 1 1
1 2 1 1

?
20  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Probleme pentru bacalaureat / 000 Cuvinte : Aprilie 28, 2005, 21:05:40
Un mic detaliu de cateva ore de nervi...
Mersi
21  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Probleme pentru bacalaureat / 000 Cuvinte : Aprilie 28, 2005, 15:13:27
Ce librarie trebuie pentru stricmp ?
Cu string.h nu`mi merge , iau eroare de compilare Brick wall
22  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 011 Copaci : Aprilie 19, 2005, 20:06:28
Am incercat sa calculez asa si tot 40 iau Brick wall
Mersi oricum
23  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 011 Copaci : Aprilie 19, 2005, 18:44:39
Aria o fac asa

Cod:

a[n+1] = a[1];

for (i =1 ; i<= n ; i++)
     aria+= a[i].x*a[i+1].y-a[i].y*a[i+1].x;

Pentru numarul punctelor de pe o latura fac
cmmdc(|a.x - a[i+1].x|,|a.y - a[i+1].y|)

Ce gresesc de nu iau ultimele 6 teste ?
Trebuie facut pe numere mari ? (desi nu cred , ca nu mai intra in timp)
24  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 030 Secventa 3 : Aprilie 18, 2005, 18:43:39
Mersi Cosmin!
25  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 030 Secventa 3 : Aprilie 18, 2005, 16:42:46
Dati-mi si mie un hint ce sa caut binar va rog ! N-am nici o idee  Brick wall
Pagini: [1] 2
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines