Afişează mesaje
Pagini: [1] 2 3 4
1  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: De ce Python? : Noiembrie 14, 2008, 13:14:30
Foarte interesant http://www.pythonchallenge.com/.

Isi mai bate si altcineva capu? Momentan sunt la nivelul 15 si pana acum mi s-a parut foarte educativ, nu numai fun. Chiar te invata lucruri despre limbaj de care dai mai greu prin alte modalitati de invatare. Plus ca you learn by actually doing it!
2  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Concurs de selectia pt ACM-ICPC Unibuc : Mai 22, 2008, 13:26:10
Stie cineva daca si cand se organizeaza un concurs de acest fel pentru UBB Cluj ?
3  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Munca individuala Vs Munca in echipa : Mai 08, 2008, 16:26:11
Referitor la infoarena, indivizii pretiosi si concursurile individuale:

http://infoarena.ro/propuneri/1-hackaton
http://infoarena.ro/propuneri/2-concurs-studenti

In rest, da, sunt de acord ca in Romania, in general nu pare a fi incurajata munca de echipa.
4  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / IAP (Infoarena Proposal) / Răspuns: IAP #5: Open surse : Mai 05, 2008, 22:00:39
E pur intamplator faptul ca au fost facute vizibile imediat dupa ONI sau a fost intentionat?

E o simpla intrebare, chiar sunt curios, sa nu cumva sa credeti ca o spun cu rautate.
5  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Metallica la Bucuresti : Aprilie 18, 2008, 23:25:12
Mi se pare mie sau biletele la Gazon A/B sunt sold-out?   Fool Brick wall (http://www.myticket.ro/ro/bilete/85/detaliilocatie/metallica.html#biletemyticket)
6  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: sortari : Aprilie 05, 2008, 21:45:04
sort din STL, usor de folosit, flexibil si garanteaza NlogN

Sau radix-sort, cand e nevoie, in functie de problema (foarte rar)
7  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Intrebari nelamurir : Aprilie 03, 2008, 14:44:21
Cod:
feof(stdin)
8  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Teme / Răspuns: Grafuri - grafic :D : Martie 26, 2008, 18:55:26
Citisem de curand un paper interesant despre tot felul de metode de a desena arbori si grafuri, unele ceva mai complicate. O metoda care mi s-a parut interesanta este de a pune initial nodurile in pozitii random si dup-aia sa aplici forte elastice intre nodurile care au muchie comuna pana cand se echilibreaza sistemul. Aceasta metoda aproximeaza cat de cat si lungimile muchiilor daca au costuri, iar sansele ca muchile sa se suprapuna sunt mai mici.

LE: Gasesti ceva informatii despre aceasta metoda aici
9  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Concursuri / Răspuns: Topcoder Open 2008 : Martie 24, 2008, 15:53:17
Printre romani, se mai numara si RatonulBolnav, la Marathon
10  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: gcc 3 vs Borland C++ 3.1 ( model de memorie huge ) : Martie 18, 2008, 16:09:23
Atat doar sa fie de natura tehnica toata problema...

Ai testat personal sursa cu huge ?
11  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Niste intrebari de optimizare : Martie 11, 2008, 22:30:47
Daca nu vrei sa spagi cache-ul ar trebui sa fie mai eficienta varianta de struct in medie pentru ca atunci cand ai nevoie de x, probabil ai nevoie si de y si nu ai decat o citire din RAM daca nu sunt in cache.

In cazul asta poti declara matricea asa:
Cod:
#define M 100
int matrice[M][2]
Ce vroiam sa spun e ca matricea iti ofera mai multa flexibilitate in cazul asta, si poti s-o adaptez in functie de traversarile pe care le faci. Detalii irelevante anyway...
12  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Niste intrebari de optimizare : Martie 11, 2008, 20:28:42
1) Teoretic, matricea, mai ales in cazurile in care este adaptata sa nu sparga linia de cache

2) Transmiterea ca parametru e mai rapida pentru ca variabila e stocata pe stiva, la care accesul este mai rapid

In fine, astea sunt detalii care conteaza prea putin, si in cea mai mare majoritate a cazurilor, nu iti vor aduce puncte in plus.
Corectati-ma daca am gresit
13  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Arhiva educationala / Răspuns: Despre ce este vorba... : Martie 11, 2008, 12:56:11
A fost o problema in arhiva care a fost scoasa intre timp, dar se pare ca au ramas punctajele
14  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Complexitate : Decembrie 29, 2007, 17:02:58
Un articol complet, dar si destul de complicat pentru incepatori poti sa gasesti aici: http://www.topcoder.com/tc?module=Static&d1=tutorials&d2=complexity1

Sper sa te ajute
15  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: O problema de geometrie elementara : Decembrie 06, 2007, 14:11:24
Foarte interesanta problema, chiar pare banala la inceput.

Cred ca am trasat toate paralele posibile si am aflat toate unghiurile mai putin unul din cele doua care sunt necesare pentru a rezolva problema.

Am incercat mai multe abordari ale problemei, dar pana acum, nu am ajuns chiar asa departe, si chiar am stat in total cateva ore cred.  Brick wall

Si totusi, incerc sa nu ma las pana nu o rezolv
16  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Blog / Răspuns: Bubble Bubble : Decembrie 06, 2007, 00:09:37
Daca v-a placut clipul, poate vreti sa vedeti si http://youtube.com/watch?v=mi_XEAA9X6c
Cate secvente recuonasteti? Eu parca in jur de 21
17  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: C problem : Aprilie 20, 2007, 15:27:56
Cod:
struct nod
{
int inf;
nod* urm;
};

typedef nod* pnod;

nod e echivalentul unei structuri record din pascal, iar pnod este un pointer catre aceasta
18  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 242 Password : Aprilie 19, 2007, 20:33:54
Normal ca va furniza raspunsul corect, dar eu ma refeream la faptul ca poate am implementat gresit arborii de sufixe. Si acum depinde de fiecare implementare, pentru ca sunt destule posibilitati, de la O(N^2*logN) pana la O(N) se pare (nu am implementat niciodata). Teoretic, in O(N) ar trebui sa intre de 100 (folosind suffix array, nu rotatii), chiar daca constanta e ceva cam mare.

A incercat cineva cu suffix array in O(N) ?
19  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 242 Password : Aprilie 19, 2007, 18:11:41
Intr-adevar am incercat o alta implementare si am ajuns pana la 80 de puncte folosind aceasta abordare.

Prima oara inceram sa implementez la fel ca in articolul despre siruri de sufixe de la sectiunea downloads, cu o complexitate totala O(N*logN*logN), nu O(N*logN) cum am zis la inceput (am uitat sa includ si sortarea Tongue). Pana la urma nu m-am lamurit daca abordarea e gresita sau implementarea mea (totusi de ce TLE si nu WA atunci?).
20  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 242 Password : Aprilie 18, 2007, 17:35:05
Stiu asta, am si facut implementarea in O(N), dar nu prea mi se pare firesc sa iei 5 puncte cu O(NlogN)

Practic nu se poate face o deparatajre intre solutii ca si complexitate. Si totusi nu puteti spune ca NlogN e brut, ca sa primeasca 0-10 puncte
21  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 242 Password : Aprilie 17, 2007, 23:06:16
Nu e putin cam stransa limita de timp?

Cu suffix array in O(NlogN) nu scot decat 5 puncte
22  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Arenainfo ?! : Aprilie 04, 2007, 22:53:54
 Rolling on the Floor Laughing Rolling on the Floor Laughing
Buna partea cu suma de platit, acu m-am prins si eu ce semnifica. Mi-am dat seama de la inceput ca e o gluma, dar nu m-am prins si de indiciu de la suma  Read This!
Foarte frumos  Applause
23  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 291 Roy-Floyd : Aprilie 01, 2007, 12:36:11
Intra si Roy-Floyd (a se citi numele problemei)
24  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: Oji 2007 Probleme cls 11-12 : Martie 10, 2007, 23:10:08
Eu am luat 75 alegand nodul cu gradul maxim ca nod de pornire pt DF. Nu stiu sigur daca am luat WA sau TLE, dar probabil TLE pentru ca nu am folosit heap (a inceput borlandu sa faca fitze si am zis sa nu risc).

Cu toate ca alegerea nodului cu grad maxim nu garanteaza intotdeauna solutie optima, merge pe majoritatea.
25  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Informatica / Răspuns: limita de memorie la OJI? : Martie 08, 2007, 17:24:44
Am o intrebare,intrucat asta e primul an cand merg la OJI.Sursele se compileaza pe acelasi calculator?Ca de ex,un calculator poate avea un procesor mai bun ca altul...
Aici cred ca depinde de fiecare comisie judeteana. Anul trecut nu mi s-a acordat dreptul sa supraveghez evaluarea, chiar daca am solicitat acest lucru. Asa ca cel mai bine intreaba profesorul tau sau comisia de evaluare
Pagini: [1] 2 3 4
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines