Afişează mesaje
Pagini: [1]
1  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva educationala / Răspuns: 009 Algoritmul lui Dijkstra : Martie 10, 2008, 18:19:30
cred ca s-au reavaluat sursele aveam 100 si acum vad ca am 90, oricum m-am chinuit si prima oara sa obtin 100, acuma nu am idei inafara faptul ca eu cred ca folosesc prea mult memorie fapt ce imi incetineste executia.
am declarat :
Cod:
const
pinfinit=maxlongint;
type long=1..50000;
     pnod=^nod;
     nod=record
         nod:long;
         i:0..1000;
         urm:pnod;
         end;
     cheie=record
           val:longint;
           poz:long;
           end;
     vec=array[1..50000]of long;
var a:array[1..50000]of pnod;
    d:array[1..50000]of record
                        d:longint;
                        s:0..1;
                        end;
    id:^vec;
    h:array[1..50000]of cheie;
    i,poz,n,m,dheap,he,min:longint;
    p:pnod;
    ok:boolean;
    g:text;
 

 A - lista muchiilor
 D- distanta minima pana la fiecare nod si un alt camp care retine daca nodul mai este sau nu in coada ( initial aveam 2 vectori distincti dar am constatat cu uimire ca daca declar un singur vector de inregistrari cu 2 campuri, programul ruleaza mai repede desi nu inteleg de ce)
 H - heapul
 ID - vector auxiliar pt operatiile in heap
Cu ce ma complic ca nu imi dau seama ? (ies din timp la ultimul test)
2  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Winter Challenge 2008 / Răspuns: Siguranta Nationala : Februarie 24, 2008, 09:32:43
Daca am avea solutia 1 0 ea e considerata identica cu 0 1 ?
3  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: Raspuns: 132 Distante : Februarie 28, 2007, 16:17:05
 Cry incerc sa fac problema cu Dijkstra cu heapuri dar doar primul test e corect, la restul iau raspuns incorect, mi-am facut mai multe exemple si imi da bine, nu imi dau seama unde gresesc, la operatiile cu heap-ul sau unde... ca sa pot efectua Descreste_cheie(poz, val),cand relaxez, pastrez un vector id, id[i ]=pozitia in heap a nod-ului i,  d'oh!  . Ar putea cineva sa-mi dea un test si raspunsul   Embarassed(cu care cat de cat se poate face debug)? ... i just don't get it...(stiu ca este si solutie O(V+E) dar e important si acest algoritm)
Anyone ?  sad
4  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Raspuns: Bug reports : Ianuarie 19, 2007, 15:20:19
banuiesc ca lucrezi in c/c++, ai grija ca functia main sa fie de tip int si sa returneze 0.

ceva de genu
Cod:
int main()
{
//programu tau
return 0;
}

Cat despre functia de cautare s-a mai zis de vreo 3 ori ca urmeaza sa se realizeze in curand, si va fi o optiune de cautare pe tot siteul  peacefingers

folosesc pascal ( pe borland nu am niciodata nici o problema, in free pascal imi apar de multe ori erori)
5  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Raspuns: Bug reports : Ianuarie 18, 2007, 23:06:53
imi cer scuze daca nu postez unde trebuie dar ce inseamna : Rulez testul 1: eroare: timp 0ms: mem 8kb: Non-zero exit status.: 0 puncte ?
si cum se poate cauta pe acest forum ? (nu am gasit nici un buton de search  sad )
6  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 002 Jocul Flip : Noiembrie 05, 2006, 12:41:27
42 imi da... daca vrei iti dau un pm cu sursa

Trebuie sa intelegi ca nu poti ajunge la o solutie maxima (optima) printr-o astfel de metoda, e adevarat poti prinde cateva teste dar asta doar din noroc. Ai nevoie de o tehnica care sa te conduca catre o solutie optima, in cazul de fata backtracking e cel mai la indemana din cauza restrictiilor lejere. Rezolva problema prin backtracking nu te mai chinui cu greedy, deoarece tehnica greedy nu ofera o solutie optima doar cand poti demonstra matematic acest lucru
7  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 163 Descompuneri : Februarie 24, 2006, 19:18:09
se foloseste ciurul lui erathostene ?
8  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / preONI 2006 / Pareri despre Runda 4 : Februarie 19, 2006, 19:15:19
runda 4 a fost destul de grea, dar problema calcul nu mi se pare potrivita pt. a 10-A (rezultatele spun asta)
9  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 133 Zebughil : Februarie 16, 2006, 22:57:17
Citat din mesajul lui: Cosmin
Ce nu e clar la solutia oficiala?


Nu mi-e clar cum sa generez cu back permutarile(sa intre cat de cat in timp), eu am generat permutarile folosind un vector in care retin daca e prezent deja un element din multime in permutare sau nu +testare greedy la fiecare, nu inteleg cum ar putea intra in timp cu permutari...(sorry daca postez aiurea dar nu am unde cere ajutor Tongue )
10  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 133 Zebughil : Februarie 15, 2006, 23:57:09
normal ca aia am citit-o prima oara, nu am inteles mare lucru de aia am postat, in fine mersi oricum
11  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 133 Zebughil : Februarie 15, 2006, 23:36:50
?! generarea de permutari ? pai pt. n=17 sunt f multe permutari, poate ma ajuta cineva cu o sugestie caci eu nu vad cum pot fi generate atat de multe permutari cu backtracking. (in stiva se incarca camioane incarcate sau blocuri?)
12  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 002 Jocul Flip : Decembrie 26, 2005, 01:50:12
Citat din mesajul lui: calinux
Eu am incercat pana acum un back destul de simplu in care tineam o stiva (m+n), deci si pt. linii si pt. coloane. Drept urmare nu am luat decat 40 de puncte. Dar citind posturile mi-am dat seama ca nu am abordarea corecta. Dar totusi, nu prea imi dau seama cum as putea face. Embarassed Deci pt. fiecare coloana fac un back pe linii si verific ceva pe coloane? Dar totusi ce? Am incercat sa iau fiecare coloana si sa ii fac flip si sa fac back pe coloane pt. ea iar apoi sa iau suma maxima, dar nici asa nu a mers. Poate ati putea sa-mi dati un sfat.


M+N sau m*n ? explica te rog putin raspunsul
13  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / 027 Loto : Decembrie 24, 2005, 00:14:49
imi poate da cineva cateva sugestii la aceasta problema ? eu n-am reusit decat 25 p cu backtracking si cu 6 for-uri tot 25 parca am luat...
anyway ce-i ala stl ?
cele n numere din fisierul de intrare sunt in ordine crescatoare ?
(offtopic) backtracking recursiv are vreun avantaj fata de backtracking iterativ ? eu din cate stiam e cam tot acolo si l-am lasat balta
Sarbatori Fericite Smile
14  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 163 Descompuneri : Decembrie 21, 2005, 20:01:54
in enunt nu se specifica nici o restrictie pt descompuneri de genu :
pt n=36
descompunerea 1 * 36
si de aici am putea face 1*1*1*1*1*1*1...*1*1*1*36
presupun ca e o gresala, nu ?
Pagini: [1]
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines