Afişează mesaje
Pagini: [1]
1  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Off topic / Răspuns: Games : Aprilie 03, 2007, 09:13:02
Daca ati amintit de Warcraft ... sunt fani DoTA pe aici (in afara de mine Very Happy)?
2  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 110 Granita : Martie 31, 2007, 11:22:32
Intra si quick sort in timp, trebuia doar sa il faci random.
3  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Scrie articole / Răspuns: Idei de articole : Martie 31, 2007, 09:48:16
Articol despre teoria jocurilor ma ofer eu sa scriu. Oricum, ma gandesc la ceva mai amplu, deci cred ca sunt sanse sa il termin in urmatoarele 3-4 saptamani.
4  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 110 Granita : Martie 30, 2007, 19:36:29
Rezolvarea este in O(N log N), pentru ca e nevioe de o sortare, si intra in timp.
5  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Scrie articole / Rotatie minim lexicografica : Martie 30, 2007, 14:30:29
Am terminat articolul referitor la rotatie lexicografic minima ( http://infoarena.ro/rotatie-lexicografic-minima ), si am adaugat un link si pe pagina de articole. Daca sunt necesare modificari, anuntati-ma  Very Happy.
O sa incep sa lucrez si la restul articolelor (mai putin cel despre arbori de intervale) dupa ONI.
6  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Scrie articole / Răspuns: Despre ce este vorba... : Martie 29, 2007, 10:50:14
Sunt interesat si eu, deocamdata sa scriu cele 4 articole (arbori de intervale, cautari ortogonale, rotatie minim lexicografca si ghid complet pentru concursuri de informatica ).
Daca vreti si aveti aprobare pentru articole predate la loturi, pot sa transcriu si de acolo. Smile
7  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Imbunatatire teste / Răspuns: 376 Regiuni : Martie 26, 2007, 21:23:21
Se pot lua 80 de puncte (probabil si mai mult) cu un algoritm O(N^2*M) in felul urmator: pentru fiecare punct se calculeaza distanta minima pana la cele M drepte, apoi se adauga in multimea acestui punct toate punctele ce se afla la o distanta mai mica decat aceasta valoare. Apoi pentru oricare doua puncte, daca sunt in multimi diferite, se verifica daca exista vreo dreapta care sa le separe, daca nu, se unesc multimile celor doua. S-ar putea rezolva daca in teste punctele ar fi apropiate de drepte, de ex. la sqrt(2)/2.
8  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Imbunatatire teste / Răspuns: Despre ce e vorba... : Martie 23, 2007, 11:13:28
De vreme ce pentru multe probleme nu se poate face o diferentiere clara pentru doua solutii cu complexitati diferite, si daca vreti sa impartiti arhiva pe categorii de dificultate, ati putea face variante noi ale problemelor dar care sa aiba limitele variabilelor mai mari, si in acest caz sa se poata face diferentierea clara intre un algoritm optim neoptimizat si un algoritm neoptim optimizat.
9  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Răspuns: 224 Joc2 : Martie 15, 2007, 20:16:47
Imi spuneti va rog, pentru
Cod:
10
3 4
2 10
15 50
13 18
29 69
13 31
99 88
100 100
44 55
27 11
va da 1511 ?

later edit:
Nu mai trebuie... de fapt da 4. Uitasem ca xor are prioritate mai mica decat == in c++.
10  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Martie 14, 2007, 21:14:12
La problema joc2, http://infoarena.ro/problema/joc2, raspunsul din joc2.out lipseste.
11  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Răspuns: Bug reports : Martie 03, 2007, 18:47:09
La problemele expr si coach apar in tabelul de sus mesaje "invalid task id" pe fond rosu in loc de numele fisierelor, autorilor etc.
12  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 125 Palindroame : Ianuarie 11, 2007, 10:45:04
Imi puteti spune va rog cat va da pentru:

aaaabbbbbbbbcccccddddddeeeeeeeeeezzqqqq

( mie imi da 315... )
13  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Arhiva de probleme / Raspuns: 295 Noroc : Decembrie 18, 2006, 19:06:31
"rezultatul se va afisa rotunjit la 7 zecimale exacte". asta inseamna ca se vor afisa primele 7 zecimale exacte, sau ca
ultima ( din cele 7 ) zecimala va fi rotunjita in functie de ce urmeaza? am incercat cam toate modurile de afisare pe care le stiu, si testul 3 tot nu vrea sa imi dea puncte Very Happy.
14  Comunitate - feedback, proiecte si distractie / Feedback infoarena / Raspuns: Design, aspect grafic, uzabilitate : Decembrie 14, 2006, 15:40:40
E o mica problema de afisare pe pagina clasament-rating in firefox 1.5.

Am pus poza: http://infoarena.ro/sandbox?action=download&file=snapshot1.png

Din cate am observat, taburile nu se vad bine din cauza rezolutiei mici. Daca pui o rezolutie mai mare ( ex. 1280 * x ), se vad ok.
15  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Autumn WarmUp 2006 / Raspuns: Feed-back : Septembrie 08, 2006, 18:16:18
Pana la urma ramane la voi vinul si berea Very Happy. Sau mai ramane valabila oferta dupa ce se pun problemele in arhiva? Tongue. Cred ca cei mai multi au luat probleme in ordine, crezand ca sunt ordonate dupa dificultate, ca la concursurile anterioare de pe infoarena. Oricum, concursul a fost foarte bine organizat, problemele interesante, eu am numai cuvinte de lauda... cine stie, poate mai faceti unul peste vreo luna-doua. Felicitari oricum pentru munca depusa !
16  infoarena - concursuri, probleme, evaluator, articole / Summer Challenge / Raspuns: S-au publicat ideile de rezolvare! : Septembrie 07, 2006, 14:33:50
A cam disparut articolul cu ideile de rezolvare. Din cate am vazut, a disparut orice articol ce avea legatura cu Summer Challenge 1.  Confused
Pagini: [1]
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2013, Simple Machines